Pár věcí,které snad všechny (aspoň doufám) máme na wattpadu rádi.
1 ) Dobrá gramatika , odstavce a dobře oddělená příjmá řeč .
2 ) Psaní ve více osobách .
3 ) Když je na boku písnička a fotka vyjadřující místo,outfit nebo cokoliv jiného vážícího se k situaci.
4 ) Originální jména
5 ) Úplně miluji,když někdo napíše delší komentář. Třeba 4 - 5 vět a ne jen " Super,boží dej další "
- Jak vám nejčastěji komentují příběhy ?
6 ) Nejideálnější je, když se políbí třeba až okolo sedmé,osmé části pak to má to kouzlo.
- Kdy je podle vás ideální doba na první polibek nebo první sex ?
7 ) Když příběh plyne plynule a není v jednom díle přeskakováno z měsíce na jiný měsíc.
8 ) To velice zvlášní hodnocení : 14 in #Adventure & 1 in #FanFiction , které nikdo neví jak se vlastně určuje,ale i tak ho mám ráda.
- Jak jste na tom z hodnocením vy ?
9 ) Když je ( povídka ) přidávána pravidelně,třeba jednou nebo dvakrát do týdne .
10 ) Když je k povídce hezký cover a nejlépe i video .
11 ) Líbí se mi ,když autorka třeba poděkuje za přesáhnutí 10 K apod. Příjde mi to strašně milé.
12 ) Rande na pláži , v restarutaci a nebo s výhledem na celé město - to už ne prosím . Mnohem lepší by bylo rande v Zoo , na lodičce , pokud je zima tak bruslení nebo sáňky.
- Přiznejte se ! Jaké místo na první rande většinou dáváte ? Máte ještě věci co máte na wattpadu & příbězích rády ?
- Tím bych asi ukončila " sérii " - what i like / hate about wattpad . Přemýšlela jsem ,že bych mohla dát nějaké fakty o sobě nebo českých & slovenských povídkách , co vy na to ?