Pencet dulu lagu diatas..biar ada feeling heheh>〒_〒
Author teroleng bentar ke kapal ryulisa karna gak sengaja terlimpas di fyp tiktok megan chr ryujin..duh bikin baper tau
Tiktok: Megan
.
.
.Ryujin:you make me smile....u with me....i give you you everything...you give me your love ...i give you the ring...you my rainbow...and stay with me , when i hold your hand girl ..i will keep you safe...you my rainbow after the rain...
Ryujin menyanyi kan sebuah lagu berjudul you make me smile...dengan alunan petikan tali gitar milik nya
Lisa:suara mu bagus..
Ryujin:eoh?..sudah bangun ? Maaf aku menganggu tidur mu
Lisa: anni...aku hanya rasa sudah cukup rehat...
Ryujin:sarapan?
Lisa: nanti saja eoh...
Ryujin:baiklah...ingin ke pantai petang ini?
Lisa: iya...pantai
Ryujin: iya kita ke pantai...
Lisa menarik tapak tangan ryujin meletak kan tangan ryujin di atas kepala nya..
Lisa:bisa kah kau mengelus kepala ku ?..
Ryujin:tentu ...
Ryujin terkekeh...lalu memeluk lisa..
Ryujin:mianhae ...mian...kerana mendiami mu...maaf...
Lisa: aku bukan wanita baik untuk mu ...aku sudah tidak gadis lagi ...
Ryujin:shhhh...siapa pun kamu...jika aku memilih mu ..maka tetap lah di samping ku...
Lisa: apa impian mu ?
Ryujin: menikah sama kamu...
Lisa menoleh wajah ryujin yang sedang memeluk nya dari belakang ...kini ryujin dan lisa sedang berdiri di balkon kamar menikmati indah nya pagi hari...
Ryujin: aku ada pekerjaan sedikit ..kamu tetap disini oke?
Lisa:mau ikut....kerja apa??
Ryujin:no no ...aku akan mengurus orang yang tak membayar hutang pada ku...
Lisa: mwo...
Ryujin: iya...kenapa?
Lisa: apa pekerjaan mu sebenar nya ...
Ryujin: aku tak mau kamu takut nanti nya lalu menjauh dari ku..
Lisa: katakan pada ku ...jebal ..
Ryujin:aku MAFIA...
Lisa sedikit mundur..
Ryujin: sayang...
Lisa: jadi kau pernah membunuh orang yang lari darimu kerana tak membayar hutang?
Ryujin: iya...sayang kau takut dengan ku uh??
Lisa: ani...aku cuma kesal...jika satu hari nanti aku tiada perasaan lagi pada mu ..apa kau akan melakukan sesuatu?...yang bisa menyakiti ku...?
Ryujin menoleh tepat ke mata hazzel coklet lisa...
Ryujin: bagai mana aku bisa menyakiti gadis pertama yang mengajar ku tentang rasa cinta...kamu berniat pergi suatu hari nanti ?
Lisa: ani..aku cuma bertanya...
Ryujin: hm...kajja..sarapan mandi ...setelah itu buat lah apa apa saja di mansion ini ...
KAMU SEDANG MEMBACA
My Beautiful Naughty Aunty(complete)
Romancejennie kim aunty lalisa manoban dan chaeyoung manoban. (+18) warning!!!