Lisa: eonnie jangan...jebal....
Rose:tapi lisa dia sudah berani membuat kau hampir kehilangan virgin.
Lisa: tidak eonnie...hiks...tolong ...aku tak mau merusak kan kebahagian aunty j..
Ryujin mengelus punggung lisa...
Rose: sialan itu tinggal di penthouse kita mula hari ini lis...kau tinggal lah di apartment eoh?eonnie akan membelikan mu apartment ..
Ryujin: ani...lisa bisa tinggal dengan ku di mansion ku...
Rose: orang tua mu?
Ryujin:orang tua ku di loas angelas..dan aku membeli mansion untuk ku tempati di korea ini...
Rose: siapa kau sebenar nya?....
Ryujin: hanya manusia...
Rose :ah...baiklah...tapi lis kau harus temui aunty j dulu ...
Lisa: aku takut...
Ryujin:hey sayang aku ada ayolah...tiada siapa yang bisa menyakiti mu...
Lisa: arra....
.
.
.
.Dua mobil memasuki area penthouse...mobil depan ialah milik rose dan mobil belakang ialah milik ryujin...
.
.Rose masuk ke dalam penthouse diikuti oleh ryujin yang mengandeng tangan lisa..
Jennie: wah... Lama sekali...
Lisa: ada apa..
Jennie:kenapa kau menggunakan mask?...apa disini ada debu ya?
Lisa:hanya ingin..
Jennie: kau iri pada ku lisa?kau cemburu kerana tunang ku ya??
Lisa: ani...
Jennie : lalu kenapa kau memukul nya?
Jennie sudah dilitupi emosi melangkah dekat kearah lisa...
Rose sudah mulai berjaga jaga...
Lisa: kerana dia salah..
Jennie tertawa hambar lalu ingin menampar wajah lisa..rose yang melihat jennie mengangkat tangan membulat kan mata ..
Tapi tamparan itu tak mengenai wajah lisa..melain kan ada tangan yang menahan tangan jennie
Jennie tak perasan akan kehadiran ryujin sedari tadi..
Ryujin menahan tangan jennie ..
Jennie: shin-shi-shin...ryu-jin?....
Ryujin:kenapa kau gugup sekali kim jennie..?
Jennie:ka-kau....
Ryujin:aku pacar lalisa...dan kau bilang lisa memukul tunangan sialan mu itu kerana lisa cemburu? Oh kau terlalu bodoh menilai nya...
Jennie: tapi lihat lah luka di bibir tae---
Ryujin: hahaha...
Ryujin mencabut masker lisa
Terlihat luka di sudut bibir nya bermemar biru kehijauan...
Ryujin:kurasa itu tidak cukup..
Ryujin menarik lembut tangan lisa lalu melipat lengan hoddie lisa terlihat memar bekas tangan melingkari lengan lisa...
Ryujin:jadi...kau yakin jika lisa memukul tunangan mu kerana cemburu jennie kim?? Hahaha bahkan tunangkan mu sempat membuat memar di lengan lisa...
KAMU SEDANG MEMBACA
My Beautiful Naughty Aunty(complete)
Romancejennie kim aunty lalisa manoban dan chaeyoung manoban. (+18) warning!!!