•×-ו

393 41 42
                                    

*Selamlar~ Birşey diyeceğim başlamadan önce, tanışmada Kill'in yaşının 22 milyar civarı olduğunu söyledim diye insan yaşını 22 sananlar varmışdjdjkdkdjd Ay hiç gülesim yoktu kdkdjsjsj Tm tm devam,
bayadır üşeniyordum yazmaya ve aniden bir yazma aşkı geldi bana o yüzdeeen Let's Story;*
* * *
Uzuunn ve sıkıcı bir uçak yolculuğundan sonra sabaha karşı California'ya vardık. Belki de bana uzun gelmiştir;
Mabel'ın her saat başı gelerek onu Host a ayarlamamı istedi*erkek hostese öyle deniyormuş bende yeni öğrendim*
Ford da sık sık gelip Kill'i tehdit edip gitti, bu yüzden kavga etmemelerini sağlamak bana kaldı.
'Stanin umrunda değil, Mabel koca derdinde'
Yetmiyormuş gibi bide Kill sürekli birşeyler sordu.
En Mantıklısı Şuydu:
-Bunlar bulut yani Çam Ağacı?
-Evet başka ne olabilirler ki?
-Kemik tozuna daha fazla benziyorlar
-Sen kemik tozunu nerde-- Herneyse sormayacağım bile.
• • • •
Kısacası cehennem gibiydi.
Bir daha biryere gideceksek ben biletlerimi önceden alacağım, kendi başlarının çaresine baksınlar.
Yemin ederim,bebek bakmak çok daha basit olurdu.
Hiç gelmek istemiyordum ama uçak yere indiğinde ne kadar rahatladığımı anlatamam.
Eski evimize geldik, Kill'in bakıcılığı sözsüz bir anlaşma ile benim üstüme kaldığı için biz onla önce Mabel ile benim olan odaya geçtik. Mabel annemlerin odasına geçti,amcamlar da misafir odasına geçti.
Sabah, 9:05
*aynı gün*
Eşyalarımı yerleştirdim tam rahatlayacakken son perdeden amcamın sesini duydum.
"KAPA ÇENENİ CİPHER!!!"
Bana rahat yok galiba. Kavga ettikleri oturma odasına gittim, Ford Kill'in yakasına yapışmış, bağırıyor.
Normalde olanın aksine ikisi de sinirli hmm... ilginç. Stan koltukta oturmuş kavgalarını keyifle izliyor, mabel uçakta tanıştığı çocuk ile yazışıyor.

Ne olduğunu bilmiyorum, karışmasam kendi kendilerine düzelirler mi acaba? Keşke...
"O yer insanlarla dolu! Siz yetmiyormuşsunuz gibi birde orada da mı insanlarla muhattap olacağım! Aklından bile geçirme! Hem sen kim olarak bana emir veriyorsun!?"
Ne diyo ya bu?
"Konu ne?"
Beni duymazdan geldiler...
"KİM OLARAK MI?! SENİ KİMİN YEĞENİ KURTARDI?!MİNETTAR OLMASLISIN,YOKSA O KADAR DA MI ŞEREF YOK SENDE?!"

Kavga büyüyecek galiba '-'

"SENİN DE 'AİLENİN' DE NE İSTEDİĞİ GRAM UMRUMDA DEĞİL, HEM SENİN YEĞENİN YERİNE AXOLOT'A TEŞEKKÜR ETMEM LAZIM.
SİZ ÖLÜMLÜLER NE KADAR İŞE YARAMAZSINIZ!? ORAYA GİTMİYORUM BİTTİ BU KONU"
Haaa sanırım anladım, geçen gün amcam bana buradaki okulumuza mabel ve benle beraber Kill'in de gideceğini söylemişti çünkü biz yokken onla uğraşmak istemiyormuş.Ve sanırım bu kavgayı sonlandırmalıyım.
"SUSUN!"
Böyle susmalarını beklemiyordum ya. İkiside susup kavgayı kestiler ve bana dik dik baktılar. Keşke o anda kameraya çekmek aklıma gelseydi.
"Konuşarak anlaşamaz mısınız?
Bunu da söyleyen benim yani ne kadar umutsuz olduğumu hayal etmeye çalışın.
Amcam Kill'in yakasını sonunda bıraktı. Biraz sakince;
"Laf dinlesen ne olur ki?!"
"Lafını dinleyeceğim kişi sen değilsin AltıParmak"
Onlar tartışsınlar.
Biraz düşüneyim, o bizim okula gelse ne olur? Net birini öldürür. Ama iyi tarafdan bakarsak yaşına göre bir ortamda olursa daha insani davranabilir.*türünün yaşını kastediyorum, sonuçta benim yaşlarımda sayılıyor*
"Tyron neye daldın sen yine?! Şunu ikna et, beni dinlemiyor"
"Beni çocuk falan mı sanıyorsunuz?! Size birşey soracak değilim."

Aynı Akşam;
Kill de bizimle geliyor. Size çok kendinden emin gelmişti değil mi? XD
Biraz suyuna gidince kabul etti :)

Ertesi sabah okula başlayacakmışız, okulun kuralları konusunda endişeliyim. Neden mi? Soruyor musunuz gerçekten?
Çocuğun saçları kırmızı+gözleri tuhaf+asi davranıyor = Disiplin/okuldan uzaklaştırma vesaire
Herneyse bunları yarın sabah düşünürüm, çok yorgunum. Benim dışımda herkes yattı zaten.
*Buradan sonra yaklaşık 1,5 ay yoktum anlatımdaki farklılıklar olursa sorry*
Sabah:7:35

 Fight Falls (killdip)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin