Z kim wybuchniesz zamek Zenka?
Wodnik: Baron
Ryby: Volt
Baran: Marucho
Byk: Hydron
Bliźnięta: Shun
Rak: Ren
Lew: Julie & Runo
Panna: Dan
Waga: Gus
Skorpion: Fabia
Strzelec: Maylene
Koziorożec: Barodius
......................................................
INFORMACJE!!!
......................................................
Zacznę od czegoś dobrego, otóż pojawiły się figurki funko pop z serii Bakugan, tak TYM Bakugan
(Co prawda na allegro dostępne są tylko figurki Dana, Shuna i Runo, ale pewnie niedługo to się zmieni)
Oczywiście chyba nie muszę wspominać, że jeśli figurki będą miały dużo zainteresowania to jest szansa, że Funko pop zdecyduje się zrobić ich więcej. Może to być też sygnał dla twórców, że oryginalna seria nadal ma wielu fanów. Pomyślcie, specjalny odcinek wyjaśniający np. Wymiar Zagłady, gdzie idk przeniósł się Dan na swój trening i odkrywał tajemnice tego miejsca~~
Rozmarzyłam się hah
Druga sprawa to że z mojego profilu zniknęły wszystkie książki, oprócz zodiaków i książki z nominacjami. Mam w planach je odświeżyć i niedługo mam nadzieję wstawię nowe lub odświeżone shoty.
Po trzecie (tak, to jest chamska autoreklama XD) założyłam instagrama (i tak, pomysł zerżnięty od KirittaDbska więc mam nadzieję, że nie masz nic przeciwko)
link: https://www.instagram.com/wrozka_z_watt/
nazwa: wrozka_z_watt
No i ostatnie, maraton będzie dalej kontynuowany! a te zodiaki, których ostatnio nie było postaram się nadrobić :)
CZYTASZ
zodiaki bakugan // darkus
RandomDUM DUM DUM Oto część druga "zodiaki bakugan// pyrus" Tak jak w poprzedniej części Autorka nie bierze odpowiedzialności za urazy psychiczne, których doznasz czytając co Miłej zabawy :)