It's Friday ! Eu si Tessa obisnuim sa petrecem serile de vineri impreuna jucandu-ne diferite jocuri, barfind si razand de unii fraieri din clasa noastra si alte chestii amuzante.
In seara asta am ales sa vedem un film, sigur il stiti " Fifty shades of Grey ". Din cate am inteles e cam pornografic dar abia astept sa il vad.
- Tessa ! Hai mai repede, filmul trebuie sa inceapa.
- Acum vin ! - si dintr-o data se aude un bubuit din bucatarie.
- Tessa, esti bine ? - Ma ridic si fug repede la bucatarie sa vad ce s-a intamplat cu fraiera asta mica.
- Ti se pare ca sunt bine ? - Tessa se ridica cu greu de pe jos apoi aluneca din nou pentru ca varsase paharul cu soc pe jos.
- Sa-mi aduci aminte sa nu te mai las singura in bucatarie. - Chicotesc si ii intind mana sa o ridic.
- A fost doar un accident. - imi arunca o privire ucigatoare si iese din bucatarie.
Ne asezam amandoua pe canapea si imediat incepe si filmul.
In sfarsit Grey si Anastasia s-au intalnit. Eram concentrata la film, asteptand sa vad scenele romantice dintre cei 2 actori principali cand soneria suna, facandu-ma sa tresar si sa sar in bratele Tessei.
- Ridica-te si raspunde. - zice Tessa.
- Raspunde tu, si asa nu esti atenta la film.
- Bine - Isi da ochii peste cap si pleaca sa deschida usa.
Tessa P.D.V.
Deschid usa iar in fata mea apare o fata cu hainele rupte si murdare si cu vanatai pe toata fata, cu parul murdar si lacrimile curgand siroaie pe obrazul ei fin.
Mi se parea cunoscuta dar nu puteam sa o recunosc pentru ca arata ca o vagaboanta. Fara sa mai stau pe ganduri ii inchid usa in nas si ma asez inapoi pe canapea.
- Tessa, cine era ? - Ma intreaba Sarah.
- O boschetara, presupun.
- Si de ce nu ai intrebat-o si tu ce vrea, geniule ?
- De ce s-o fac ?
- Ahh, esti insuportabila.
Sarah P.D.V.
Ma uit urat la ea si merg sa deschid usa. Tipa asta ma sperie, doar statea acolo, plangea si tremura.
- Ce ti s-a intamplat ?
Ma uit mai bine la ea si vad ca poarta o bratara pe care scria cu litere marie " Hope " Seamana cu bratara pe care o poarta Caroline, cea pe care a primit-o de la iubitul ei, David. Imi fac curaj si o intreb.
- Caroline, tu esti ?
Aceasta da din cap afirmativ.
- O Doamne, esti chiar tu ? Tessa, vino repede.
- Ce s-a intamplat. Acum bagi boschetarele si in casa ?
- Taci din gura ca te lipesc. E CAROLINE.
- Ce ? Nu poate fi ea, Caroline a noastra este plecata intr-o mini vacanta cu David.
- Ea e. Uite-te la bratara ...
____
Created by Georgiana [Hemmings Jr.] & ZuZu [Bieber Jr.].
Georgiana aka Sarah Dobrev.
Maria aka Rita Ora.
ZuZu aka Selena Gomez.
Asteptam parerile voastre ;x speram ca va placut ;x.