- Ea e, uite-te la bratara.
- Da ea e. Nu pot sa cred ce fel arata si ce pute ...
- Taci din gura ! E prietena noastra si trebuie sa avem grija de ea. Daca erai tu in locul ei ce faceai ?
- Ma spalam cu furtunul in curtea din spate.
- Bine, Ciorbita, du-te si du-o sa faca un dus. Eu va fac ceva de mancare.
Tesa P.D.V.
O ajut pe Caroline sa mearga pana la baie si o bag in dus. O dezbrac usor si raman muta la cate vanatai are pe corp. Nu pot sa cred ca David a fost in stare de asa ceva.
O spal usor, ii spal parul, care arata ca un cuib de ciori si o sterg cu un prosop mare si pufos.
Ii dau niste haine curate si o las sa se schimbe.
Ma duc in bucatarie la Sarah sa vad ce face de mancare.
- Ce faci bun ?
- Ciorba.
- Ciorba ? Am crezut ca glumesti.
- Nu glumesc. Dar nu e pentru tine, tie ti-am facut cartofi prajiti.
- Mersi. Cu Caroline ce facem ?
- Nu stiu. Poate ar trebui sa mearga la politie sa depuna plangere impotriva idiotului aluia.
- Taci din gura ca vine Caroline.
Caroline P.D.V.
M-am schimat si am mers in bucatarie. Cele mai bune prietene ale mele ma asteptau sa le povestesc ce s-a intamplat cu mine.
- Ce faceti ? le intreb eu putin timida.
- Noi bine, dar tu ?
- Bine sa zicem. Oricum sa nu o mai lungim atat, Vreti sa stiti ce s-a intamplat sau nu ?
- Da. Tu nu crezi ca ne datorezi cateva explicatii ?
- Ba da. Dar imi e frica sa va spun ce s-a intamplat.
- Poti sa ne spui orice, nu-i asa Sarah ?
- Asa e.
- Bine. Totul a inceput cand ....
* Flash Back * David P.D.V.
In sfarsit o am pe Caroline numai pentru mine, fara proastele alea doua, Sarah si Tessa.
- Esti pregatita, iubito ?
- Da, sunt numai putin emotionata pentru ca o sa iti cunosc parintii, dar cred ca ma descurc.
- Or sa te iubeasca asa de mult cum te iubesc si eu.
Ce nu stie Caroline este ca ea nu o sa-mi cunoasca parintii, o sa ma cunoasca pe mine. Suntem impreuna de 2 ani si nu am facut nimic. * Cica nu e pregatita *. Am si eu nevoile mele si m-am saturat sa astept. Dar asta nu inseamna ca nu am facut-o niciodata, am facut-o dar ma enerveaza ca pe ea nu o am.
- Mai avem mult ?
- Ajungem in vreo 3-4 ore. poti sa dormi putin daca vrei. Te trezesc eu cand ajungem.
- Bine.
Peste putin timp ajungem pe straduta unde era cabana. Caroline dormea pe scaunul din dreapta, decolteul ei fiind unul generos si pozitia ei lasa sa se vada acest * mic * detaliu, picioarele ei erau usor departate iar pantalonii ei erau unii scurti, lasandu-i coapsele perfecte dezgolite. Mainile imi transpirasera, eram emotionat si confuz, nu vroiam sa-i fac asta dar chiar imi doream foarte, foarte mult, mai bine eu, decat altul ! Parchez masina, opresc motorul, ies din masina inchizand usa, o ocolesc, ajungand pe partea ei, deschid portierea si o sarut usor ca sa se trezeasca.
- David, lasa-ma, mi-e somn ! - imi pune degetul mare pe buze, facandu-ma sa ma opresc si se intoarce cu spatele.
- Haide, Caro ! Jer... parintii mei sunt nerabdatori sa te cunoasca, in sfarsit.
- Hmm ... - ofteaza si se da singura jos, frecandu-se la ochi.
- O iau de mana si intru cu ea in cabana.
- David, aici e bezna, nu cred ca parintii tau stau pe intuneric.
- Eee, ba da, ca e scump curentul, e criza .. alea alea, te-ai prins tu ... - o trag de mana pana in camera, intram si inchid usa, rasucind cheia in usa.
Ma apropi de ea si o lipesc de perete, incepand sa o sarut lent pe gat.
- Stai ! David, ce faci ?
- Scuza-ma, Caro, dar consider ca a trecut deja prea mult timp de cand suntem impreuna si tu tot * nu esti pregatita *. Am venit aici ca sa terminam odata cu asta. - ii rup brusc si repede bluza de pe ea si o trantesc in pat cu putere.
- Daca intr-adevar ma iubesti, nu face asta, nu vreau acum, nu sunt pregatita !
- Potoleste-te ! Taci ca o sa-ti placa si tie - rad ironic si ma las peste ea, plimbandu-mi buzele pe linia maxilarului ei, coborand usor spre sani.
- Lasa-ma, David !!! - tipa si se zbatea sub mine dar eu nu aveam de gand sa o las.
Caroline P.D.V.
Nu-l credeam in stare de asa ceva, il iubeam, dar imi era frica de pasul asta, trebuia sa il opresc, sa scap cumva ...
Imi ridic brusc piciorul, acesta aflandu-se intre picioarele si il lovesc cu putere in punctul lui slab, la Jerry. Ma ridic din pat si descui repede usa, cobor scarile si ies din camera si incep sa alerg pe straduta ingusta si intunecata. Peste putin timp ma opresc, crezand ca am scapat, imi pun mainile pe genunchi, reglandu-mi respiratia, ma indrept inapoi si simt 2 maini inconjurandu-mi talia.
- Credeai ca scapi, iubire ?
- Da .. asa speram ... - ii dau un cot puternic in burta si ma indepartez de el, - Ce s-a intamplat cu tine ? urla hormonii in tine ? Du-te la curve !
- Nu-mi permit, am iubita, e treaba ei sa ma satisfaca. - zambeste in coltul gurii si ma lipeste din nou de el, ma strange puternic de fese, imi deschide nasturele de la blugi, dandu-i jos de tot, in timp ce eu ma zbateam.
Perfect ! Acum am ramas si in lenjeria intima pe strada, el tragea de mine, vrand sa ma dezbrace de tot, incepusem deja sa plang ... Cand mai avea putin si imi * fura * virginitatea.... se ridica de pe mine ?! ...
Imi deschid ochii si ma ridic in fund, vedeam doar niste umbra ... una din ele lovind-o pe cealalta pana cade lat pe jos.
Il vad venind spre mine, ma ridic de pe jos si inchid in sec, Cine era ?