DaNino ile İmana Doğru

300 37 89
                                    

(medyadaki video bölümde geçmektedir)

- Bugün DANİNO ile dini program -

- DaNino'ya telefon ile sorular - Mizah içerikli -

- DaNino reytingleri yükseltebilecek mi? -

AZ SONRA...

DaNino: DaNino ile İmana Doğru programımıza hoşgeldiniz. Bu programda bütün putperest pezevenkleri imana döndüreceğiz.

DaNino: Evet hattımızda biri var...

Adrien: Alo Nino Hocam. Bir soru sorum vardı. Benim adım Adrien Abuziddin Alamettin Abdülmehmet Athanese Agreste,bu isim caiz midir hocam?

DaNino: Bu nasıl isim oğlum- Ah yani... İçinden şu gavur isimlerini çıkardığımız zaman sıkıntı yok evladım.

Adrien: Eywallah hocam. Bir soru daha vardı. Hoşlandığım kıza sadece arkadaşım demem caiz midir?

DaNino: Seviyorsan git söyle oğlum sadece arkadaşım diyerek kızı oyalama.

Adrien: Ama beni reddederse ne yapacağım Nino Hocam? Tavsiye ver nolur.

DaNino: Oğlum ben senin aşk koçun muyum git başkasından tavsiye al,canlı yayındayız.

Adrien: Ayıp ediyorsunuz hocam,nolur iki tavsiye verseniz?

DaNino: Oğlum bak canlı yayındayız diyorum,dini programda aşk tavsiyesi istenir mi?

Adrien: Kalbimi kırıyorsunuz hocam. O kadar yaşanmışlığımız var...

DaNino: Ne diyorsun oğlum ne yaşanmışlığımız var lan? Alın hattan şunu.

Adrien hattan alındı.

DaNino: Ne garip insanlar var... Neyse hattımızda biri daha varmış.

Gabriel: Alo? Ben Gabriel Agreste siz beni nasıl hatta bekletirsiniz!

DaNino: Çünkü hatta başka biri vardı Gabri şerefsizi. Sen nasıl benim programıma katılırsın Survivor'da kovduğum yetmedi mi seni!

Gabriel: Sakil ol Danino Hoca. Bir sorum vardı.

DaNino: Ne sorusuymuş sor.

Gabriel: Gizlice oğlumun kruvasanlarını yemem caiz midir? Oğlumun kruvasanlarını yiyordum her zamanki gibi ama bu gece rüyama bir Aksakallı bir dede geldi,yediğin kruvasanların hesabını vereceksin falan dedi...

DaNino: Sana Aksakallı dede musallat olmuş Gabri. Oğlunun kruvasanlarını yemeyi bırakmazsan peşini bırakmaz!

Gabriel: Bana ne yine de yiyeceğim! Aksakallı dede bana hiç bir şey yapamaz!

DaNino: Paşa gönlün bilir Gabri. Aksakallı dede peşini bırakmayacak!

Gabriel: Sen Gabriel Agreste'le nasıl böyle konuşursun! Sana sonra göstereceğim...

Gabriel hattan ayrıldı.

DaNino: Evet sevgili seyirciler. Putperest pezevenkleri imana döndürmeye reklamlardan sonra devam edeceğiz...

-Reklamlaarr-

Işıltılığğ Hafiiff Rüyaa Gibiiğğ Adrieeğğnnn Kokuuuğğ

(Niye sürekli bu reklam çıkıyor aq)

- Reklamlar sırasında stüdyo-

Görevli X: DaNino bu böyle olmayacak, reytingler çok düşük!

DaNino: Yükseltiriz koçum.

Görevli X: Nasıl yükselteceğiz?

DaNino: Seyircinin ilgisini nasıl çekebiliriz... Aha buldum! Bize entrika lazım!

Görevli X: Dini programda ne entrikası DaNino Bey?

DaNino: Geçen yaptığımız Tatlı Sert programında kız kavgası olunca reytinglerin nasıl yükseldiğini hatırlıyor musun?

Görevli X: Ama bu programda onu nasıl yapacağız?

DaNino: Lila ve Marinette'i telefona bağlayalım aynı anda. Sonrasına bakarız.

Görevli X: Emin misiniz DaNino Bey? Reyting yapar mı?

DaNino: Yapar yapar hadi reklamlar bitecek birazdan. Lila ve Marinette'i arayın.

- Reklamlar Bittiğ -

DaNino: Evet sayın seyirciler,DaNino ile İmana Doğru'ya tekrardan hoşgeldiniz. Şimdi iki telefon bağlantımız aynı anda var.

Mari: Alo?

Lila: Alo?

Mari: Bu çirkef ses de ne?! LİELA!

Lila: Marinette!

Mari: Telefondan nasıl güreşiliyor DaNino Hocam?

DaNino: Telefondan güreşemezsiniz tabii ki,stüdyomuza beklerim!

Mari: Stüdyoya gel stüdyoya (çıkışa gel çıksa havasında adskqkjqjaka)

Lila: Orada olacağım (yılan tıslama sesi)

Lila ve Mari hattan ayrıldı.

DaNino: Yihuu reyting geliyor! Ay yani-her zamanki gibi imana dönülüyor... İman power loading...

O sırada aynı anda stüdyoya Mari ve Lila dalar. (tabii ki de ışınlanarak geldiler)

Ve her zamanki kız kavgası başladı.

DaNino: Yihuuuuğğğ reyting geliyoorrr!

Görevli X: DaNino Hocam çok kötü oldu bu çok kötü!

DaNino: Noldu oğlum?

Görevli X: İki saniyede haberlere düştük dini programda kavga diye. Çok kötü oldu bu çok kötü. Hemen onları imana döndürmeniz lazım!

DaNino: Hallederiz koçum. Ben şimdi onları imana döndürecek bir şarkı söyleyeceğim.

DaNino Şey Mi Dostum Remix söylemeye başlar.

Herkes susar,Lila ve Mari de kavgayı bırakıp Nino'yu dinlemeye başlar.

DaNino: Şey mi dostuum? Yine yangınlar yine beenn ısptısss ıptısss remixxx sesleriiğ...

Görev başarılı. Reytingler tavan.

Bu harika remix şarkısıyla herkes imana gelmiş bulunmakta.

Lila ve Mari akşam namazına gider. Görevliler işi bırakıp hafızlık dersi almaya giderler.

Hatta kameramanlar abdest almaya gidiyor şuan ah- görevliler gidince yayın kesildi galiba.

DaNino ile İmana Doğru programımız bitmiştir. İmanla kalın!












Yb nasıldığğ?

Bütün putperest pezevenkler imana döndürülmüştür

Yb atarken uzun süre beklettiğim için üzgünüm ama sebebini söylemeye korkuyorum çok komik çünkü asksjwkjhsksk.

Hangi kitabıma yb yazacağımı düşünürken hiçbirine yazamıyorum. Evet biliyorum böyle sebebin amk.

DaNino ile bir sonraki programda görüşürüüüzzzz 👋

DANİNO SHOWHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin