Dikkat, bu bölümde smut sahneler olucaktır.
Jungkook odamdan gittikten sonra hiç gelmemiş bende yanına gitmemiş uyumuştum ertesi sabah jisu arayıp hastaneye davet etmişti bazı arkadaşlarım beni özlemiş sanırım hiçbirini hatırlamıyordum.
Yataktan kalkmış banyoya girmiş bakımlarımı yaptıktan sonra çıkmıştım reglimin ikinci gününde fazla ağrı kalmıyordu jisuyu da kırmak istememiştim, dolabımdan koyu kahve bol pantolon üzerine beyaz crop onun üzerine de koyu kahverengi ceket giymiş saçımın yarısını topuz yaparak yanlardan saç tutamları ayırmıştım.
Hafif bir makyaj yaparak gerekli olan eşyaları cebime sıkıştırıp odamdan çıktım.
Aşağı indiğimde mutfaktaki korkulardan jungkook un orada olduğunu farketmiş yanına adımlamıştım tahmin ettiğim gibi masada kahvaltı yapıyordu beni görmesiyle çenesi yavaşlamış ağzındaki lokmayı yutmuştu siyahlıkları üzerimde gezindi dilini yanağının içinde gezdirmiş dudaklarını aralamıştı.Jk:nereye böyle bana sormadan?
Eun:jisu hastaneye çağırdı hem neden sana sorayım sen benim neyimsin?
Söylediklerim morelini bozucakki tekrar kahvaltısına dönmüş iki kaşını kaldırıp indirmişti
Jk:tabi ya ben senin hiçbirşeyinim özür dilerim.
Eun:sorun değil yinede haberin olsun diye söylicektim..
Ben ne diyorum diye içimden geçirdim bana dünden beri soğuk yapan adam neden beni merak etsin ki,
Arkamı döndüm ve gitmeden önce "görüşürüz" demiş evden çıkmıştım.Jungkook can sıkıcıydı neden onda kalıyorsam abimlerde kalıcağım bundan sonra
Taksi tutmuş jisunun attığı konumu göstermiştim taksici onaylamış yola koyulmuşken arkama yaslanıp hastaneye gidesiye kadar hiçbirşey düşünmedim.
Taksici durduğunda ona gereken parayı vermiş inmiştim koskoca hastaneyle göz göze geldiğimde ürktüm etrafta birsürü insan vardı aylardır doğru dürüst insan bile görmemiştim çok garipti.Kapıdan tanıdık bir yüzün yanıma koşa koşa gelip sarılmasıyla kendime gelmiştim
Jisu:hoşgeldinn de senin neden tenin atmış? Korkma hadi gel içeri girelim birsürü insan geliceksin diye onca şey yaptı ah tahmin edemezsin Bile
Beni bileğimden tutmuş çekiştirirken hızla dediklerini sindirmeye çalıştım içeri girdiğimizde yoğun hastane kokusu iliklerime işlemişti neredeyse 9 katlı olan hastanenin 8. Katına çıkmış bir odaya girmiştik odanın içini görmemle bazı anılan canlanmıştı gözümde..
Jisu:eun burası senin odandı..bak buradaki dolabında doktor önlüğün var hadi onu giy benim birkaç işim var onları halledip gelicem
Eun:t-tamam
Jisu gittikten sonra odada gezindim masamın kenarındaki fotoğraf çerçevesini elime almış ben, jisu ve 2 erkeğe bakmıştım çok tanıdıklardı sanki birazdan hepsini hatırlayacakmışım gibi..
Zaman kaybetmeden fotoğrafı yerine bırakıp dolabımı açtım içindeki kırmızı güller yeri bulduğunda bir not gözüme çarptı üstünde yazanlar şöyleydi.
"Eun ne zaman gelirsin bilmiyorum ama ben her hafta buraya gelip senin adına güller bırakacağım, bırakacağım ki önlüğün her daim güzel koksun tıpkı senin gibi."
Yazan- Dr. JongkNe kadar güzel bir sevgiydi bu böyle her kimse çok saf seviyordu onu nasıl bırakabilmişim acaba,
Notu bir kenara bırakmış üzerimdekileri çıkartarak önlüğü giymiştim biraz bol gelsede önemsemeyip boydan aynamın karşısına geçtim
Tam önlüğü incelerken kapı açılma sesiyle arkamı dönmüş kapıya doğru bakmıştım
Az önceki fotoğrafta gördüğüm dolgun dudaklı hafif esmer ve uzun boylu çocuk kapıdan tutunmuş hızlı nefesler alıyordu sanki buraya kadar koşmuş gibi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mafya j.jk
AdventureJeon jungkook ve lee eun Bangtan ünlü mafya maknaesi jungkook vurulur hastaneye getirilir ve herşey başlar... Jk:cehennemine hoşgeldinin bebeğim Smut yerler, sope ve namjin bulunduruyor.