(Medya-Momoi)
Jun
Çok kısa bir zamanım kaldı.Bir erkeği benimle sevgiliymiş gibi davranması lazım ve nerede bulacağımı bilmiyorum.Eğer bir erkekle çıktığımı öğrenirlerse ailem evlilik konusu bir daha açmaz.Akşama kadar sürem var, birini bulmalıyım.Arkadaşlarıma soramadım çünkü ailem tanıyor onları, inanmazlar.Şansa bak, bir dilek havuzu gördüm.Cebimdeki bozukluğu atıp dilek dileyecektim ki üstüme su sıçradı.Sarışın genç biri para atmıştı.
Sakura - Dilerim ki bayan Ayako'yu iyileştirecek parayı bulurum.
Bir bozuk para daha attı.
Sakura - Ve yine dilerim ki momoi ile evlenirim.
Sonra havuza eğilip parmağını suyun üzerinde gezdirdi.
Sakura - Eğer dileğimi gerçekleştirmezsen seni soyarım!
dedi ve bir süre durdu.
Sakura - Ah, ben bu parayı nasıl bulacağım?
Sanırım aradığım fırsat ayağıma geldi.Adamın yanına gittim.
Jun - Selam, ben Jun.Biraz konuşabilir miyiz?
Sakura - Ne hakkında?
Jun - Dileğini yerine getirebilirim.Tabi sende benim dileğimi yerine getirirsen..
Bana tuhaf bir bakış attı.Gözlerinde şüpheyi gördüm ama bir parça da olsa umut gördüm.Herkes gibi o da bir parça umuda tutundu ve benimle geldi.Bir kafeye gittik ve orada bana herşeyi anlatmasını istedim ve sonrada ben anlattım.Gergin ve rahatsız duruyordu.
Sakura - Ben gey değilim.
Jun - Yanlış anlama, sadece numaradan.Söyledim, ben zenginim.Bir süre bu numarayı yaparsak sana parayı veririm.Zaten bu akşam eve geldiğinde anlarsın ne kadar zengin olduğumu, veririm parayı merak etme.Bak sadece numara, momoi'yi düşün.Bayan ayakoyu düşün.
Gerçekten kararsızdı ve bu beni rahatsız ediyordu.Hadi, evet de!
Sakura - Tamam ama sadece sevgili olduğumuzu söyleyeceğim ve karşılaşırsak çaktırmayacağım.Başka hiçbir şey yok değil mi?Varsa şimdiden red ediyorum.
Jun - Yok, yok!Merak etme, herşey yolunda gidecek.
Akşam olduğunda eve gelmiştik.Annem, babam, kızkardeşim ve Kazu Sakura'ya bakıyordu.
.Jun - Önceden de söylediğim gibi ben Kazu'yla evlenemem çünkü benim bir sevgilim var,Sakura!
Kazu - Hayır, inanmıyorum!Sen gay değilsin.
Jun - Nereden biliyorsun?
Kazu - Kanıtla o zaman!
Ne yapabilirim ki?Sakura beni affet.Sakura saf bir şekilde Kazu'ya bakarken onu bileğinden tutup kendime çevirdim ve dudaklarına yapıştım.Heralde şaşkınlıktan bir karşılık vermiyordu, karşılıktan kastım yumruk gibi.Lütfen itme yoksa anlarlar, lütfen,lütfen, lütt.....Zor durumda olsam da bu durumda bir erkekle öpüşmekten tiksinmem lazımdı ama nedense hoşuma gitmişti.Daha fazla devam ettirirsem Sakura'nın bir şey yapacağını anlayınca geri çekildim.Kazu ağlayarak gitti.Annem ve babam geniş biridir ve bir şey demeden gittiler.Evlenmemi çok istesenizde erkeklerde evlenmek yasal değil.Şimdi sadece ben, Sakura ve kız kardeşim Akane kalmıştı.Sakura şaşkınlık ve sinirlenmek arasında kalmış gibiydi.Bana yine tuhaf bakıyordu ve kızardığını fark ettim.Duyduğum çığlık sesiyle kendime geldim.Nasıl unuttum ben, Sakura'nın başını belaya soktum.Akane pis bir fujoshidirve şimdi Sakura'yı uke yapmaya çalışacak, benimle de değil.Gördüğü her erkekle..O böyle bir şey olursa hep söylerdi, gay bir uke görürsem ona seme haremi kuracağım diye.Ve attığı çığlık ve hayran bakışlarından bunu yapacağını belli ediyordu.Şimdi eve gayları doldurursa bu kızı öldürürüm!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pardon
RandomJun sadece Kazu ile evlenmek istemiyordu.Ailesini bu işten vazgeçirmesi lazımdı.Hayatında herşey yolunda giderken ailesi onun Kazu ile evlenmesini istemişti.Aklına gelen şeyi uygularsa ailesi ona bir daha evlilikten söz edemeyecekti.Ama hangi erkek...