Sakura
Hayatım her zaman yolunda gitmedi ama hiç bu kadar da yolundan sapmadı.Saçma sapan tehtitler, saçma sapan insanlar...Ama sabretmeliyim, mutlu sona yaklaştık..Bayan Ayako iyileşince artık hiç bir şeye ihtiyacım kalmayacak ve Momoi'yle mutlu olacağız.Başta çok kızgındım ama geçen zaman beni sakinleştirdi.Jun'u anlamaya çalıştım.Çok tuhaftı, benim erkek olduğumunda farkında?Neden böyle bir tehtitte bulunduğunu da merak etmiyor değilim.Ailesi yüzünden sevgisiz kalmışa benziyordu.Annesiyle babası bir erkekle çıkmasına bir şey demedi.Kız kardeşi de bir tuhaf..Bir söz duymuştum, ''Düşüncelerinize hakim olun, gerçekleşebilir'' diye.Benimki de gerçekleşti.O tuhaf kızı gördüm.Neyse ki yanımda Momoi yok.
Akane - Selam, beni hatırladın mı?
Sakura - Jun'un kız kardeşi değil mi?
Akane - Ah, hatırlamışsın.Çok tatlı, kya..
Sakura - Niye böyle tuhaf bir tepki verdin.
Akane - Kendini benim gözümde görsen sende böyle olurdun.
Sakura - Anladım.
Anlamadım!Ne tuhaf biri, ayrıca gülümsemesi de ürkünç!Kızdan nedense tırsdım.Bu kafeye sık sık gelirim ama kızı ilk defa burada görüyorum.Beni mi takip etti acaba?Yok canım, daha neler!Sanırım aklımı yitiriyorum.
Akane - Yarın burada yine buluşalım mı?Seninle tanıştırmak istediğim birileri var.
Sakura - Üzgü-'
Akane - Konuşmana gerek yok, kabul ettiğini anladım.Bakışların çok şey anlatıyor.
Sakura - Ama-'
Akane - Sen konuşupta kendini yorma.Yarın görüşürüz.
Sakura
Akane hızlıca gitti, red edemedim, sözümü kesip durdu.Böyle insanlar çok korkunç değil mi sizce de?İstediği cevabı kendisi nasıl kolayca alıyor.Kafeden ayrılıp eve gittim.Evde odama gittim ve kutumun yanına gittim.Bu kutunun içinde ne olduğunu çok merak ediyorum.Bunu bana eski bir arkadaşım vermişti.Okul için uzak bir yere gidiyordu ve veda ederken vermişti.Bana şöyle demişti''Bu kutuyu sana veriyorum.Şimdi açma, gerçekten açmak istediğin zaman aç, merak ettiğin için değil.''Çocuk aklıyla söz verdim ama içimdeki merak büyüdü.Yine de bir söz verdim ve kaç senedir açmıyorum.Kaç yıl geçti kim bilir, hala merak ediyorum.Merakımın sebebi ise arkadaşımdı.Gerçekten çok tuhaf biriydi, daha önce gördüğüm kimseye benzemiyordu.Ailesi de tuhaftı.Ne kadar yakın olsakta hakkında pek bir şey bilmiyordum.Aklıma ne zaman o gelse unutmak için Momoi'yi ararım.O bana huzur verir ve unutturur.Ama nedense bugün aramadım hiç onu.Yüzüne bakmaya hakkım yok gibi hissediyorum.Yatıp dinlenmek en iyisi.Yarına vermediğim bir sözüm var.
Akane
Ben Akane, anime benim için her şey.Biraz da kore dizileri izlerim.Tüm hayatım bunlardan ibaret.Ama izlediklerimin hepsinde erkek-erkek ilişkileri var.Ama bi düşünseniz, herkes izlese sever.İnsanın kalbi bir tuhaf oluyor, çok hoşuna gidiyor.Tatmayan bilmez, anca laf eder.Neyse, abimin gay olmasına sevindim ama üzgünüm , o tatlı çocuğun tek kişiyle idare etmesini istemem.Ona bir harem kuracağım, istediğiyle takılır.E onu isteyen semelerde birbirleriyle kapışsın, kıskançlık olsun ne güzel olur.Şu an yanımda bu çocuğa uygun iki seme var.Ve ikisi de düşman, bak ne güzel.Hah, Sakura da geldi, bizimkilerin de salyası akıyor.İş tamam.
Sakura - Selam.
Akane - Selam, otursana.Bunlar benim arkadaşlarım Kaneki ve Yamato.
Sakura oturdu, ay ikisiyle de yakıştı.İşte benim ukem.Keşke erkek olsaydım ya..Çok tuhaf, yakışıklı erkek görünce kendimle yakıştıramıyorum.Erkeklerle yakıştırıyorum.
Akane - Ben lavaboya gidiyorum.Siz tanışın.
Lavaboya gittim ve araları olsun diye biraz bekledim.Geri döndüğümde abim buradaydı ve Kaneki ve Yamatoyla kavga ediyordu.Sakura ise ortalıkta yoktu.Her ne kadar Sakura için kavga etmeleri hoşuma gitse de ikiye bir abime saldırmalarına izin veremezdim ve vermedim de, ayırdım.Ayrıldıklarında onlarda abimde sinirliydi.Abimin lafları çok hoşuma gitti.
Jun - Sakura benim, ona bir daha yaklaşırsanız olacaklardan sorumlu değilim.
Bir fujoshi daha ne isteyebilir ki...Zafer benimdir!
(Bu bölümü Akane çalmış bulunmaktadır, kendimden de bir parça var Akane'de.:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pardon
RandomJun sadece Kazu ile evlenmek istemiyordu.Ailesini bu işten vazgeçirmesi lazımdı.Hayatında herşey yolunda giderken ailesi onun Kazu ile evlenmesini istemişti.Aklına gelen şeyi uygularsa ailesi ona bir daha evlilikten söz edemeyecekti.Ama hangi erkek...