Ušla sam u učionicu i sela do Alex, moje najbolje drugarice. Sada bi trebalo da počne čas muzičkog.
"Kako ti je bilo juče na času klavira?"- pitala je igrajući se sa olovkom. Ta devojka je hiperaktivna. Ni sekundu ne može da izdrži da sedi mirno.
"Hmm... Zanimljivo. Opet sam promenila nastavnika."- rekla sam i prevrnula očima. Nasmejala se.
"Kakav je? Mislim jel uopšte muško?"- pitala je sa smeškom. Klimnula sam glavom. Krenula je nešto da kaže, ali ju je ulazak nastavnika u učionicu sprečio. Bio je srećan i smešio se, što je bilo veoma čudno, jer je on inače pravi namćor.
"Dobar dan razrede."- rekao je i seo za svoju katedru. Uzvratili smo pozdrav.
"Imamo novog nastavnika. On je student i ima dvadeset i pet godina."- rekao je na šta su sve cure počele da se došaptavaju.
"Nadam se da je neki dobar."- šapunula mi je Alex.
"Tišina!"- uzviknuo je nastavnik i svi smo ućutali.
"O, evo i njega!"- uzviknuo je radosno gledajući u hodnik, "Uđite."
U tom trenutku i učionicu je ušao meni jako poznat dečko kovrdžave kose.
"Ovo je gospodin Harry Styles. Vaš novi nastavnik."- rekao je nastavnik.
"Drago mi je. Siguran sam da ćemo se sjajno slagati."- rekao je Harry sa smeškom.
"Šta čekate?! Poželite vašem novom nastavniku dobrodošlicu!"- uzviknuo je nastavnik. Svi su to uradili sem mene. Videla sam da je Harry to primetio, jer me je ošinuo pogledom.
"Nisu mi baš svi poželeli dobrodošlicu."- promrmljao je i okrenuo se ka nastavniku.
"Zgodan je, nema šta."- šapnula mi je Alex. Prevrnula sam očima.
"Pa jeste!"- viknula je kroz šapat. Nasmešila sam se i prevrnula očima.
"Previše često prevrćeš očima.- rekla je. Nasmejala sam se i automatski prevrnula očima.
"Treba da ideš na odvikavanje od prevrtanja očiju."- rekla je, na šta sam ja prasnula u smeh.
"Idem sada. Budite dobri."- rekao je nastavnik i otišao kao vetar. Sigurna sam da je jedva čekao da ode u penziju.
"Pošto vidim da se dobro zabavljaš na času, da vidimo da li nešto i znaš."- rekao je Harry streljajući me pogledom. Prevrnula sam očima.
"Kako glasi odgovor na prvo pitanje na strani 69 (morala sam)?"- pitao je. Pitanje je glasilo Šta označava crescendo?
"Crescenso označava postupno pojačavanje tona."- rekla sam uz pobednički smešak. Ako je mislio da neću ovo znati, grdno se prevario. Pa ovo je mačiji kašalj!
"Odlično."- rekao je i otišao do sada njegove katedre.
"Spakujte se. Ubrzo će zvoniti."- rekao je preturajući po nekim papirima. Kao što je i rekao, ubrzo je zvonilo i svi su pojurili ka vratima.
"Ti ostani."- rekao je misleći na mene. Klimnula sam glavom i pokazala Alex glavom u smislu možeš ići. Kada su svi izašli iz učionice, Harry mi je prišao i pribio me uza zid.
"Ako mi još jednom prevrneš očima i daš mi taj stav, učiniću tvoje vriske crescendo."- šapnuo mi je. Raširila sam oči kada sam shvatila na šta je mislio. Nasmešio se na moju reakciju. Začulo se zvono. O super, kasnim na čas.
"O, vidim, kasniš na čas."- rekao je.
"Sudeći prema zvonu koje se upravo čulo, da."- rekla sam.
"Ne budi drska prema meni, inače ću te naterati da ostaneš posle škole."- rekao je ozbiljno.
"Žao mi je."- rekla sam tiho. Klimnuo je glavom i udaljio se od mene, tako da mogu da prođem. Krenula sam ka vratima.
"Zapamti! Stav!"- doviknuo mi je kada sam izašla iz učionice.
Hej, hej! Nadam se da vam se sviđa.
Vote&Comment.
YOU ARE READING
Piano Lessons (H.S.)
Fanfiction"Ne znaš šta bih ti sve radio, upravo sada, na ovom klaviru."