2. Fejezet

12 2 1
                                    

Az erdőben a kis faházban megnyugvást éreztem. Majd ott ültem egész este. Olyan 10 körül mocorgást hallottam ezért egy halk sikoly hagyta el a számat. Itt már régen nem járt senki csak ÉN! Na mindegy lenéztem és egy közelgő alakot láttam.
- Ki van ott?- kérdeztem.
- Jason vagyok- mondta egy srác és felmászott hozzám.- Mit csinálsz itt?-én erre csak a megvontam a vállam:
- Csak kijöttem szellőztetni a fejem- mondtam egy könnycsepp kíséretében.
- Mi a baj?-
- Nem szeretnék róla beszélni.-
- Értem...és a nevedet megtudhatom?-
- Emily.-
- Szép név.-
- Köszi- igazábol ez nagyon jól esett ezért kicsit el is pirultam...
Beszélgettünk még de nekem ideje volt hazamenni ezért számot cseréltünk.
Hazaérve a szüleim próbáltak magyarázkodni de nem érdekelt, felmentem átöltöztem és bedőltem az ágyba. Megkerestem a telóm mert pittyogott. Jason írt.
 

Jason: jó éjt Emily!

Elmosolyodtam és gyorsan visszaírtam:

Emily: Neked is Jason!

Reggel ismét suliba kellet menni.
Felöltözetem- fekete csipkés top v alakban a nyak résznél kivágva, egy fekete, térdnél szaggatott farmer-, sminkeltem, fogatmostam és már készen is voltam.
A suliban furcsa volt, hogy nem öntöttek a képembe festéket vagy nem vártak békával- kitelik belőlük, illetve tudni illik, hogy undorodom a békáktól - . De engem ez cseppet sem érdekelt bementem a kémia laborba elővettem a felszerelés és vártam. Hogy mire? Nos, azt mondták új diák jön méghozzá a mi osztályunkba. Mivel csak mellettem van mely- mert természetesen senki sem akart mellém ülni- kizárásos alapon csak ide fog ülni.Mindenki megérkezett. Az új gyerek is a tanár kiséretében. Na neee! Ez Jasooooon! Mikor megláttam fülig ért a szám.
- Jó reggelt gyerekek! Ő lenne az új diák, kérlek fogadjátok sok szeretettel!Most pedig mutatkozz be, kérlek! - mondta az ofő.
- Sziasztok Jason Welling vagyok, eddig Hollandiában éltem de családi okok miatt ideköltöztünk.
- Rendben. Ülj le Emily mellé.-mondta a tánár. James meglátott és ő is elmosolyodott, majd leült mellém.
- Szia- köszönt.
- Szia- köszöntem vissza.
Az egész órát végigbeszélgettük.
Szünetben elváltak útjaink mivel neki még valamit elkellet intéznie az igazgatónál.Megbeszéltük, hogy majd odajön ha végzett.
Az ebédlőbe mentem szedtem a tálcámra kaját és leültem egy asztalhoz. Lehet, hogy tetszik ez a fiú? Ő olyan helyes, kedves meg minden. De neeeeem!!! Nem lehetek egyik napról a másikra szerelmes, hisz még nagyon nem ismerem. Ekkor a tálcám megmozdul, nem foglalkoztam vele mivel gondoltam valaki meglökte. Gondolat menetemből egy hangos "úúú"- zás szakítot ki. A falnál két ember csókolózott. Jason és Amber a suli kurvája. Szép mondhatom. Hangosan kitoltam a székem és a kijárathoz siettem. Jasonékhez érve odaböktem egy  halk "sokáig"-ot és berohantam a női wc-be. Féltékeny vagyok??? De nincs is semmi közünk egymáshoz! Áhh! Mindegy nem mozgatom miatta az agysejtjeimet. Kimentem hatalmas mosolyal az arcomon ami félig igaz volt félig hamis.
Mégpedig nagyon örültem, hogy már nem piszkálnak! Jeeeej!! Hamis pedig Jason miatt volt.
Az osztályba érve mindenki bent volt kivéve Őt. 5 perccel utánam érkezett. Láttam, hogy beszélni szeretne velem de én nem szeretnék vele ezért csak belemerülést színleltem a könyvembe.
                                              
                               ♡
____________________________________

~zsoxi~

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 21, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Oda Meg VisszaWhere stories live. Discover now