Cikgu mirul ;)no saya nk denda juga budak 4 ekor ni ...no excuses ...
Badboys 1;)ouh cikgu nk denda diorg SILA kn...tapi saya harap apa yg akn berlaku pasni cikgu jgn marah la ye.
________________________
Cikgu mirul;)awak sape ni masuk campur urusan saya ..
Badboys;)saya Arif ..sebelh Kanan saya Hazim...sebelah kiri saya akif ...ouh btw cikgu ...semua hal yg melibat kn 4 ekor ni...semua urusan saya ...cikgu fhm....
Cikgu mirul;)saya nk org yg saya sebut ni tanggung semua denda ...org tu ialah zu....
Belum sempat cikgu mirul menghabis kn ayat ..tiba tiba
Zul Irfan;)maaf saya lambat saya ada terlepas apa ii ke(sambil termengah - mengah)
Cikgu mirul ;)eh zul nape awk kat sini ...
Zul Irfan;)ouh tadi badboy panggil saya ckp adi......
Zulaikha mencelah semasa zul ingin berkata
Zulaikha;)ckp makwe dia nak kene denda dgn cikgu ....btw badboys sape yg panggil si ipan ni ...
Badboys hanya tersenggih melihat zulaikha ...
Cikgu mirul;)dh ii ...saya nk zulaikha tanggung semua denda ni...first saya akn panggil parents awk tuk dtg ke sekolah .second saya nk awk dtg jumpa saya setiap hari selama 2 minggu...nanti saya akn bagithau awk ...apa yg awk perlu buat ...n zul awk kene perhati kn dia cuci tandas lelaki n perempuan pada Waktu balik sekolah...JGN BALIK SELAGI TAK SIAP ....FAHAM TAK ..
Badboys ira, lisa, ila;) WHAT'S ...BUT CIKGU
Cikgu mirul;)no but ii
Zulaikha;)fine .x pe korng biar aq tanggung semua ni...aq ok je ...cikgu, denda first yg cikgu bagi saya ...saya jamin seratus peratus cikgu gagal ..yg second sy cuba untuk gagal kn....dan yg denda last tu ...😏😏 Celah gigi saya je la ...lagipun saya perempuan ,setakat tandas apa la sgt ...
Cikgu mirul ;)ok denda awk bermula besok .
Semua keluar dari bilik guru selepas selesai bincang pasal denda ,ya cikgu tu x adil sebab bagi denda kat zulaikha sorang je
_________________________
Cikgu mirul pov
'hmmmm cute gila zulaikha tu bila marah ...eeeeee geram titew ,tapi dia ni single ke taken he ,,,eh jap ii knp dgn aq ni....dh angau kn dia ke ...bagun mirul bagun '
Cikgu mirul hanya menepuk ii pipi nya untuk sedar dari kahyalan sendiri.
Apa salah nya suka ank murid sendiri kn ...
Jgn lupa vote n comment tau ...sian la titew 👉🏻👈🏻🥺
Thanks sebab sudi baca ...kalau korg ada idea ke apa ke comment je ok ...kalau ada yg x kene pon comment je
Bye ...love you all 🥰
YOU ARE READING
My Practical Husband (OG)
AventuraKisah tentang pelajar n cikgu practical. Adahkh mereka akn bersatu atau sekadar hubungan pelajar n cikgu Slow update