အခုရေးနေတဲ့ ဟာက Endingဆိုတာ မရှိပါဘူး... ရှိခဲ့ရင်လည်း ဇာတ်သိမ်းမလှတော့ပြီပေါ့...
နောက်ရေးမယ့် fiction က
ဦးငယ်(3)ယောက် အကြောင်းကိုရေးမှာပါ ဦးလေးအရင်း(3)ယောက်နဲ့သူတို့တူမလေးနဲ့ ဟာသဇာတ်လမ်းပါ...
Endingမရှိပါဘူး...ပျင်းရင်ဖတ်လို့ရပါတယ်...ကျန်သော သရုပ်ဆောင်အနေနဲ့အတွဲများပါဝင်ပါတယ်....
ကဲ...
FA ဦးငယ် သုံးယောက်နဲ့ သူတိူ့၏ အရမ်းဆိုးသော တူမလေးအကြောင်း....
သူမကြောင့် လင် or ဘဲ မရသလို...မယား or စော် မရနိုင်သော ဦးငယ်သုံးယောက် အကြောင်းပါ...
အပျော်သဘောနဲ့ရေးတာပါ..
ရေးပြီးမှ လာမဆဲကြနဲ့....နောင်ဘဝအထိပြန်ဆဲပစ်မှာ...
FAဇာတ်သွင်းတယ်ဆိုပြီး လာမပြောနဲ့ သူတို့မှာပိုင်ရာဆိုင်ရာ Fanလေးတွေ ရှိတယ်ဆိုသိကြပါတယ်... ပေါက်တယ်နော်....
ဖတ်မယ်ဆို The last empress နဲ့ A brightest star in galaxyမွာ vote and commetပေးကြ...
ညကြရင် faမိမိ and သဲသဲကဲကဲအတွဲများအကြောင်းတင်ပေးမယ်....
Bye ....
အခုေရးေနတဲ့ ဟာက Endingဆိုတာ မ႐ွိပါဘူး... ႐ွိခဲ့ရင္လည္း ဇာတ္သိမ္းမလွေတာ့ၿပီေပါ့...
ေနာက္ေရးမယ့္ fiction က
ဦးငယ္(3)ေယာက္ အေၾကာင္းကိုေရးမွာပါ ဦးေလးအရင္း(3)ေယာက္နဲ႔သူတို႔တူမေလးနဲ႔ ဟာသဇာတ္လမ္းပါ...
Endingမ႐ွိပါဘူး...ပ်င္းရင္ဖတ္လို႔ရပါတယ္...က်န္ေသာ သ႐ုပ္ေဆာင္အေနနဲ႔အတြဲမ်ားပါဝင္ပါတယ္....
ကဲ...
FA ဦးငယ္ သံုးေယာက္နဲ႔ သူတိူ႔၏ အရမ္းဆိုးေသာ တူမေလးအေၾကာင္း....
သူမေၾကာင့္ လင္ or ဘဲ မရသလို...မယား or ေစာ္ မရႏိုင္ေသာ ဦးငယ္သံုးေယာက္ အေၾကာင္းပါ...
အေပ်ာ္သေဘာနဲ႔ေရးတာပါ..
ေရးၿပီးမွ လာမဆဲၾကနဲ႔....ေနာင္ဘဝအထိျပန္ဆဲပစ္မွာ...
FAဇာတ္သြင္းတယ္ဆိုၿပီး လာမေျပာနဲ႔ သူတို႔မွာပိုင္ရာဆိုင္ရာ Fanေလးေတြ ႐ွိတယ္ဆိုသိၾကပါတယ္... ေပါက္တယ္ေနာ္....
ဖတ္မယ္ဆို The last empress နဲ႔ A brightest star in galaxyမွာ vote and commetေပးၾက...
ညၾကရင္ faမိမိ and သဲသဲကဲကဲအတြဲမ်ားအေၾကာင္းတင္ေပးမယ္....
Bye ....
YOU ARE READING
Faမိမိ and သဲသဲကဲကဲအႀတဲမ္ား Faမိမိ and သဲသဲကဲကဲအတြဲမ်ား
Ficção AdolescenteFaဖြစ်သော ကျမနဲ့ အရိုလွန်သောအတွဲများအကြောင်း Faမ်ား မကြည့်ရ...။နောင်တရမည်....။ Faျဖစ္ေသာ က်မနဲ႔ အ႐ိုလြန္ေသာအတြဲမ်ားအေၾကာင္း Faမ်ား မၾကည့္ရ...။ေနာင္တရမည္....။