(Anlatım Benny'nin Ağzından)
Kızı hâlâ telefonundan izliyordum. Onun için neden sabahlamıştım ki?
Hala uyanmadı. Sanki kuş uykusuna yatmış ayı aq. Bir saniye, uyanıyor.
(Anlatım S/A'nın Ağzından)
Gözlerimi açtım. Telefonuma baktım. Hâlâ düzelmemişti. Ama saat muhtemelen 11 civarı bir şeydi. Çünkü ben en geç 11 de kalkıyordum.
Banktan kalktım. Oturur posizyona geldim ve şu içtim. Dün sadece kahvaltı yapmıştım. Ne yapacagimi bilmiyordum.
Birden nedense izlemiyormuşum gibi bir his geldi. Hislerimin hepsi doğru çıkardı. Tedirgin oldum. Muhtemelen sapığın biri beni izliyordu. Buradan gitsem iyi olacak.
Kalktım ve yürümeye başladım. Yürümek çok sıkıcıydı. Ama başka çarem yoktu. Ya sapığın biri gelip beni irda tecavüz ederse? Ya polis gelip beni bir suçlu sanarsa?
Çok falza paranoyak biriyim sanırım. Ama bunlar olabilecek şeyler. Mesela şu zamanlar serbest gezen Amelia(random isim) isimli bir suçluya çok benziyorum. Kız manganın teki. Tek gözüne saat takmış insan öldürüyor ortalıkta.
Bu salakça düşüncelerden uzaklaştım ve oradan uzaklaşmaya başladım.
Yakında poğaça satan bir yer gördüm. Neden yemeyeyim ki diye düşündüm içimden.
Alıp yedikten sonra kendimi baya iyi hissettim. Ailem napıyor acaba? Dur, ben neden onları düşünüyorum? Onlar ne bok yiyorsa yesin banane!
Dolaşıyordum hala sokakta. Nedense aklıma Slenderman efsanesi geldi.
O da Ben Drowned efsanesi gibi S-A-Ç-M-A!! Cidden yüzü olmayan bir varlığa nasıl inanayım ki?
Hem neden sadece çocuk kaçırıyor .d.
Ayrıca onun gerçek olmadığını kanıtlayan bir sürü şey var.Mesela onun bir yazarı var!
(Anlatım Yazar'ın Ağzından)
S/A sokakta öylesine dolaşıyordu. Canı sıkkın gibi görünüyordu.
O sırada Benny S/A'yı hâlâ izliyordu. Nedense onu görünce kalbinde bir kelebek hissi oluşuyordu.
Bu nasıl bir histi?
Aşk...
~~~~~~~~~~
Bölümün kısa olması ve bölümüm berbatlığı