°3°

587 44 31
                                    

(S/A'nın Ağzından)

Sokakta hâlâ salakça yürüyordum. Neden gittim ki evden? Neden anlık cesaretime uydum ki? Aklıma birden birşey geldi.

Annemlerden (ç)aldığım para ile kendime bir ev kiralasam nasıl olurdu? En azından sokakta uyumak zorunda kalmazdım.

Kendimi bi an mülteci gibi hissettim ve aklıma gelen fikre uydum. Ama tek sıkıntı nasıl bulacaktım?

Ailem olmadan gerçekten bir hiçtim. Onlar olmadan gerçekten hiç bir şey yapamıyordun.

Dur, ben neden şimdi böyle düşünüyorum!? Onlar sorumlunun teki! Banane onlardan onlar çok gerizekalı!

Bu düşüncelerimden uzaklaştım ve telefonuma baktım. Hâlâ düzelmemişti. Ne oluyor bu lanet telefona? Keşke biraz düzelse de arkadaşlarımdan yardım istesem!

Ev kiralama işi çöp. Hemen buralardan geçen birisini bulup yardım isteyeceğim. Çünkü gerçekten bıktım! Sokakta uyumaktan bıktım.

Belki biraz erken bıkmış olabilirim. Ama bu şey çok rahatsız ve iğrenç.

Sanırım buralardan geçen birisinden telefonunu istemeyeceğim. Polise girsem daha güvenli.

Telefonumu çantama koydum ve yürümeye başladım. Lütfen yakınlarda bir polis merkezi olsun.

(Benny'nin Ağzından)

Bu kız napıyor? Umarım polis merkezine gitmiyordur. Yoksa başım belaya girer.

Ama, ben ona karşı ne hissediyorum? Karnımdaki kelebek hissi de ne? Anlayamıyorum...

(Yazar'ın Ağzından)

S/A hâlâ bir polis merkezi bulma peşindeydi. Şansına da yakınlarda bir polis merkezi vardı.

Polis merkezini görür görmez oraya koştu resmen.

Oradaki bir polis onu fark etti. Onu fark eder etmez yanına gitti.

S/A işini bitirmiş ve orada arkadaşını bekliyordu. Sanaldan tanışmışlardı ve birbirleri ile ilk defa görüşeceklerdi.

Arkadaşı geldikten sonra gittiler. Onun arkadaşı yalnız yaşıyordu. Bu da demek oluyordu ki; Aile yok.

3. Bölüm Sonu

~~~~~~~~~~~~
Ben nedense bu bölümü de sevmedim :/

Ben Drowned x ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin