1. Bölüm

463 22 37
                                    

Eiji pov;

Aman tanrım, aman tanrım! Okula geç kaldım. TAMDA İLK GÜNDEN. Nasıl yapabiliyorum hâlâ anlayamıyorum. Alarmın sesini açmayı unutmuşum!

* KÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜT *

Eiji; ANANI S-
Eiji; AAAAAA-
Emily; NE BAĞIRIYON LAN SIĞIR
Eiji; DÜŞTÜM İŞTE BAKSANA BU Bİ FANFİC
Emily; Biliyoruz ve bende bu fanficte sert ablayım. Eğer izin verselerdi seni pamuklara yatırırdım
Eiji; Ayyy-
Emily; DERRRRMİŞİM
Eiji; Artık fanfice dönmeliyiz.
Emily; Ok

Emily; DAHA AZ BAĞIR BURDA TIRNAKLARIMI BOYAMAYA ÇALIŞIYORUM

Eiji pov;
  Ablam bile beni önemsemiyor. Annem ve babamı kaybetmemizde bile bana suç atıyor. Oysaki ben sadece alışveriş merkezinde dondurmacıyı soyuyordum (cinsel anlamda değil soygun anlamında). Anneme ve babama bakma sırası ondaydı. O ise gidip ayine katıldı.

* alarm çalar *

Eiji; HAYIR OKULU UNUTTUM

Güvercin bakışı; Eiji çantasını alıp dışarı fırladı. Merdivenlerden hızla inip çıkışa gitti. Hemen yolun karşısında bulunan otobüse doğru koşmaya başladı. Oysaki otobüs çoktan yola çıkmıştı ve yetişemedi. Sanırım kendisi yürümek zorundaydı.

Eiji pov;

OLAMAZ OTOBÜSÜ KAÇIRDIM! BEN ŞİMDİ OKULA NASIL YETİŞİCEM! SADECE 2 SAAT KALDI! (yuh yürüsene lan it baya zamanın var- ehe özür dilerim) oraya yürümem 5 dakikakamı alır.. en iyisi karanlık tırrrrreklerin (NDKKDMMXKK) bulunduğu ara sokaktan gitmek. 1 saatimi alır ama olsun, kestirme bir yol.

Cringe'den ağlayan güvercin bakışı;

  Eiji yavaşça yola girdi. Dar sokaktan yavaş yavaş yürümeye başladı. Yürüdü.. yürüdü.. yürüdü.. yürüdü.. yürüdü.. yürüdü.. yürüdü.. yürüdü.. (DAHA YÜRİCEK BİŞİ BEKLEME) yürüdü.. yürüdü.. yürüdü.. yürüdü.. yürüdü.. yürüdü.. yürüdü.. yürüdü.. yürüdü.. yürüdü..yürüdü.. yürüdü.. yürüdü.. yürüdü.. yürüdü.. yürüdü.. yürüdü.. yürüdü.. yürüdü.. yürüdü.. yürüdü..yürüdü.. yürüdü.. yürüdü.. yürüdü.. yürüdü.. yürüdü.. yürüdü.. yürüdü.. yürüdü.. yürüdü..yürüdü.. yürüdü.. yürüdü.. yürüdü.. yürüdü.. yürüdü.. yürüdü.. yürüdü.. yürüdü.. bir anda birisini gördü. Uzun boylu, yüzünde gaz maskesi olan, tişörtsüz, terlemiş, vücudunda boya izleri olan, uzun saçlı, saçlarını arkadan toplamış, bir elinde sprey boya olan (tamam yeter bu kadar) birisini gördü.

Eiji POV;

Aman tanrım.. O.. Harika bir arkadaş olabilir! Evet ilk arkadaşımı edindim. Gerçekten arkadaşımın olması çok güzel bir his

Eiji; Merhaba, ne çiziyorsun?
???; Iııı eğitim sisteminin çocukların üzerindeki psikolojisini resimliyorum.
Eiji POV; Sanatı ilgi toplamak için yapmıyor, insanlara toplumu anlatmak için yapıyor. Bu çok arkadaş canlısı.

??? POV;

  Uzun zamandır burdan geçen ilk kişi. Daha önce hiç görmemiştim. Birtek küçüklük arkadaşıma benziyor. Onun gibi. Saçlarının dipleri akşam gibi siyah, göz bebekleri yıldızlar gibi parlak, normal bir erkekten biraz kısa, ne şişman ne sıska, ne çok kaslı ne çok sıska, mükemmel, giyim tarzı çok tatlı ve kendini yansıtıyor. Acaba adı ne?

???; Şey, adın nedir?
Eiji; Adım Eiji, senin?
???; Adım Jace, tanışdığımıza memnun oldum.

Güvercin bakışı;

  Eiji tokalaşmak için elini uzattı. Jace bir bebeğin elini tutar gibi eli kavrayıp bir hayvan severmişçesine yavaşça Eiji'nin elini salladı.

OHA ŞAKA BİR YANA ÇOK İYİ OLDU LAN CKFLFLFLLR devamı gelicek ama şimdilik uyumalıyım :')

Bir Garip Eiji Fanfic'iHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin