Harry: 17
Louis: 19''Tamam o zaman bir numara salla.'' Niall sarhoş, heyecanlı ve zor da olsa bir şekilde konuşup elinde ki biranın kalan son yudumunu da kafasına dikmişti.
Harry numarayı salladı Niall'a göre daha ayıktı fakat biraz eğlencenin kimseye zararı gelmezdi değil mi?
''Ne yapmalıyım?'' diye sordu Harry.
Niall biraz düşünüyormuş gibi yaptıktan sonra ''Nude at, ve nude iste.'' demişti.
Harry, ''sen manyaksın...'' demiş ve içinden bir şeyler mırıldanarak tanımadığı o numaraya nude'unu atmıştı... Onu suçlamayın sonuçta sadece eğleniyorlardı muhtemelen karşısında ki de bir teyze çıkardı diye düşündü Harry...ama beklediği gibi olmadı, hem de hiç olmadı.
Attıktan tam olarak 2 dakika sonra karşısında ki kişi de ona nude'unu atmıştı..
Harry telefonda gördüğü vücuda baka kalmıştı aşırı güzeldi bu gerçek olamazdı sonradan hala şokla, kendi kendine mırıldanıp kahkaha atan Niall'ın yanına yaklaşıp omuzunu patpatlamış ve Niall dönünce telefonda gördüğü adamla onun da ağızı iki karış açılmış ve ağızından da sadece ''siktir be.'' çıkabilmişti...
- - -
Harry, ağrıyan başını ovmuş. Dersinin kitaplarını ve defterini alıp dolabını kapamış zaten çoktan kapanmış gözlerini açmaya tenezzül bile etmeden dolabına yaslanmıştı.
sonra yanına gelen bedenle irkilmişti.
''Selam.''
''Günaydın Ni.''
''Dün gece ki çocuktan ne haber?''
Harry Niall'ın hatırlamasına şaşırmıştı çünkü Niall baya sarhoş olmuştu ve annesinden de baya azar işitmişti okula gideceği gece sarhoş olduğu için. Ama kim unuturdu o mükemmel kolları, o harika kasları, o uzun... ''Tanrım bunları düşünmeyi bırakmalıyım'' diye geçirdi içinden daha adamı bile tanımıyorken bu şekilde düşünmek sapıkçaydı..
Harry düşüncelerini kafasından atınca ''Dün eve gidince direkt sızdım sabah bir şey yazdı mı bilmiyorum büyük ihtimalle de bundan sonrasında da bir iletişimimiz olmaz... zaten eğlencesineydi.'' demişti.
Niall kollarını bağlamıştı Harry'e göre daha enerjikti. ''Ama o vücuda kim aşık olmaz be ben bile düz halimle eridim, yürüt bununla bence Harry fırsat bu fırsat kaçırma.'' Niall pis pis sırıtarak cümlesini tamamlayınca Harry ona ters bakışlarını atmış sonra ise sınıflarına yönelmişlerdi.
- - -
Dersleri bitince Harry her gün ki gibi en sevdiği cafe'ye gitmiş ve kendine soğuk bir kahve söyleyip bilgisayarını çıkarmıştı aklına ara ara o mükemmel vücutlu çocuk gelince istemsizce sırıtıyordu ama artık buna bir son vermesi gerektiğini düşündü ve telefonunu alıp o çocuğun mesaj bölümünü açtı kafasında yazacaklarını toparladıktan sonra yazmaya başladı.
???
Bugün 12.43
Harry: Merhaba bayım dün attığım fotoğraf için özür dilerim fazlasıyla sarhoştum.
???: Sorun değil, bende sarhoştum:) böyle bir fotoğraf gelince bende atmışım sabah uyanınca fark ettim.
Ah çocuk kesinlikle sarhoş değildi ama Harry'e yalan söyleyecekti yoksa Harry ayık kafasıyla neden attığını sorsa 'çünkü gece o saatte oturan bir insana bir anda mükemmel bir nude gelirse yapacağı şey bu olur' diyemezdi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
nude | larry stylinson [smut!]
FanfictionHer şey, Niall ve Harry'nin kör kütük sarhoş olup Niall'ın aklına gelen bir fikirle; ''tanımadığın bir numaraya nude at'' demesiyle başlamıştı... 27 june 21'