beş

836 93 200
                                    

Harry karşısında ki kutuya şaşkınca bakarken fotoğrafların bazılarının eksikliğini sorgulamıştı.

Aklına tek bir şey gelmişti Louis'nin alma ihtimali ama sonra aklından neden böyle bir şey yapsın ki diye geçirmişti Louis ile konuşma kararı almıştı ki.. Odasına Louis girmişti.

''Harry... konuşmamız gerek.''

Harry bir süre değişik bir bakış attıktan sonra onu başıyla onaylamış saçlarını kulağının arkasına atıp onunla beraber içeri yürümüştü. Niall bu gün de onları yalnız bırakmak için Mike'a gitmişti.

İçeri girmişlerdi koltuğa oturmuşlardı. Louis çok geçmeden lafa girmişti.

''Öncellikle kutuda ki fotoğrafları ben aldım, doğru düşündün.''

Harry kutuda ki fotoğrafları almasına takılmamıştı bile, takıldığı tek bir şey vardı. Tanrım Louis onun düşüncelerini mi okuyordu!? Başını sallayıp düşüncelerinden kurtulmuş ve kafa sallayarak devam etmesini belirtmişti Harry.

''Andrew'le aranda ne oldu?'' diye sormuştu Louis sonra hemen toparlayıp.

''Bunları sorgulamaya hakkım tabi ki de yok ama bir şeyi öğrenmem gerek...'' deyince Louis,

Harry ağzı açık bir şekilde Louis'ye bakmıştı. Bir şey söylemesi gerekiyordu ama boğazında oluşan yumru konuşmasını engellemişti.

Dolu gözlerini Louis'ye çevirince Louis onun dolu gözlerine bakmış yanına oturmuş ve yanaklarını avucunun içerisine almıştı.

''Bak konuşmak zorunda değilsin istersen yanıtla.'' Louis, Harry öğrenmeden o becerdiği çocuğun Harry olup olmadığını öğrenmesi gerekiyordu.

Harry başını sallamıştı.

''Andrew'le ne tür bir ilişkiniz vardı?''

Harry yutkunmuştu. ''ona çok aşıktım... o da bana sanıyordum ama beni aldattı tam 3yıl çıktık.''

''kiminle aldattığını biliyor musun?''

''Adını hatırlamıyorum ama saçları hafif uzundu, senin boylarındaydı arkadaşı olduğunu söylerdi onları bir barda basmıştım. Bana haber verense Liam'dı ona cidden borçluyum.''

Tamam işler garipleşiyordu Louis, Andrew'e aşıktı ve Andrew'in Liam adın da bir arkadaşı da vardı. 

Louis Andrew'e aşıktı ama Harry ile çıktığı için Andrew Louis'yi kabul etmemişti. Tabi sonradan dayanamayıp Harry'i aldatmıştı. Louis şimdi Andrew'in Harry'i aldattığı çocuğun kendisi olduğunu nasıl söyleyecekti. 

Bilmeden yaptım diye yalan söylerse belki sıyırırdı ha?

Louis'nin düşüncelerini bölen Harry idi.

''Onun beni aldattığını öğrendiğim de deliye dönmüştüm annem beni psikoloğa götürmüştü o bile yaramamıştı 2 kez intihara giriştim... İşte bu yüzden artık başka birine bu kadar bağlanmayacağım zarar görmeyeceğimi bilsem bile çünkü korkuyorum...'' Harry bakışlarını yere dikmişti anlatırken Louis onu böyle görünce şimdilik konuyu kapamaya karar vermişti. Daha sonra gerçekleri söyleyecekti ama şuan değildi, kesinlikle.

''Gel buraya...'' Louis kollarını açıp ona sarmıştı kendini bok gibi hissediyordu, Harry iki kez kesik kesik nefes çekmişti. Louis ağlama eşiğine geldiğini hissedince derin bir nefes çekip Harry'i boynundan istemeye istemeye ayırmıştı. Louis'nin boynu Harry'nin yaşlarıyla ıslanmış haldeydi Louis hemen Harry'nin yaşlı gözlerini silmişti.

''Hadi kahve içmeye gidelim ne dersin istersen gezeriz de kafanı dağıtırsın hı?''

Harry yavaş bir şekilde başını sallayınca Louis dayanamamış ve kızarık burnuna öpücük kondurmuştu hemen çekilmişti ardından, ''üzgünü-'' Harry eliyle onun konuşmasını engellemişti ardından gamzelerini göstererek gülümsemiş ve ellerini Louis'ye uzatmıştı. 

''Hadi gel Lou.''

Louis tabi ki de mutlu mutlu elini tutup paytak paytak yürüyen Harry ile beraber kahveciye yönelmişti.

- - -

''Ondan sonra bir baktım küçük bir çocuğun balonunu çalmış dedim Nia-''

Harry mutlu mutlu soğuk kahvesinden yudumlayarak Louis'ye bir şeyler anlatıyordu aralara sığdırdığı küçük kahkahalar Louis'yi öldürüyordu. Konuşmasını kesen çalan telefonu olmuştu eliyle bir dakika deyip telefona bakmıştı arayan ismi görünce sessize almıştı ve oflamıştı ardından anlattığı şeye devam etmişti Harry.

Cafe'den kalkmışlardı ve Louis, Harry'e kolunu atmış büyük güzel alışveriş merkezin de dolaşıyorlardı. 

Alışveriş merkezi tam kapalı değildi yanlarında küçük balkonlar ve mor çiçekler hoş bir hava katmıştı, Harry burayı çok seviyordu. Harry bir anda gördüğü mağazaya doğru koşmaya başlamıştı Louis bir an şaşkınlıkla ona bakmış sonra Harry tek koştuğunu fark ettiği anda dönüp Louis'yi çekiştirmeye başlamıştı. 

Louis de kahkaha atıp onunla gitmişti tabi o sırada onları izleyen bir çift kahverengi gözü görmemişlerdi.

''Louis, Louis, Louis hangisi? bence mor olan aynen mor olan çok güzel ama siyah olan da çok güzelmiş... of.'' Harry kendine kıyafet seçmeye çalışıyordu girdikleri mağaza da hemen beğendiği bir tişört olmuştu koşarak onun yanına gitmişti Harry. Louis Harry'nin bu haline sırıtmıştı.

''İkisi de çok yakışır sana Harry.''

Tam o sırada Harry dönüp Louis ile göz göze gelmişti Louis ile uzun uzun bakışmışlardı Louis sırıtmaya başlayınca Harry de gamzelerini belli edecek şekilde gülümsemişti tam o sırada da yanlarına biri gelmiş ve sahte, küçük bir öksürükle onları ayıltmıştı. 

Harry yanına dönünce gördüğü Liam'la gözleri kocaman açılmıştı Louis'den kurtulup Liam'ın boynuna sıkı sıkı sarılmıştı Liam onu bıraktığı gibi Louis'ye dönmüştü.

''Senin ne işin var burada...''

Harry hemen Louis'nin önüne geçip ona Liam'a bakarak heyecanlı bir tonla konuşmaya başlmıştı. ''Bu Louis birlikte yaşıyoruz.''

Liam şaşkınlığını belli etmeden kısaca tebessüm etti. Harry arkasını dönüp kasaya yöneldiği sırada da kaşlarını çatıp Louis'ye baktı.

''Neyden bahsediyor ne aynı evi sen onu nereden buldun?''

''Liam... Tanrım biraz sakin ol.. O olduğunu bilmiyordum...''

''Ne demek bilmiyordum?!''

''Gecenin birinde bir nu-''

Harry gelmişti yanlarına elinde ki poşete bakılırsa iki tişörtü de almıştı. ''Ah güzel hemen kaynaşmaya başladınız. Liam bize gel akşam yemeğine kal Niall da gelecek onunla da görüşmemiştiniz uzun süre değil mi?''

Liam başıyla onaylayınca Harry onların önünden yürüyerek mağazadan çıkmıştı. Liam, Louis'ye ağzını oynatarak ''seninle sonra ilgileneceğim'' deyince Louis hemen dudaklarını büzmüştü.

- - -

BUNDAN SONRA Kİ BÖLÜMÜ OKUMAYI UNUTMAYIN.

bu arada bölüm uzunlukları iyi mi??

Kiss You All xx. -ceylin

nude | larry stylinson [smut!]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin