Mamy pół sukcesu dał mi wyjść coraz bardziej przekonuje się do tego człowieka, może i na początku nie było kolorowo a zwłaszcza przez pierwszy dzień w którym nie wiedziałam co mam ze sobą zrobić. Może nie jest jak w domu gdzie za każdym razem miałam przy sobie dziadków no ale trudno, krzywdy mi jeszcze nie zrobił.
Adam
Ta dziewczyna naprawdę umie postawić na swoim za wszelką cenę denerwuje mnie to ale też to w niej mnie najbardziej kręci. Nie słucha mnie jeszcze ale widać że będzie się starać, tylko ciekawe do kiedy...
Dokończyliśmy śniadanie które zrobiłem
Maja trochę wybrzydzała ale widać było że jej smakuje nie potrafię jeszcze zrozumieć dlaczego ta dziewczyna aż tak nienawidzi swojego ciała.
Dla mnie jest idealna ale zrobię wszystko żeby tylko czuła się dobrze z samą sobą
-To jak słońce, ogarnij się trochę i za jakieś 30 minut pojedziemy do sklepu ci coś kupić bo nie wiedziałem co może ci się spodobać z ubrań. Niestety totalnie się na tym nie znam a zwłaszcza na modzie damskiej
Maja
Tak... i dziękuje za to że mi zaufałeś i chcesz ze mną wyjść. Nie chce żebyś wydawał na mnie za dużo swoich pieniędzy sama potrafię sobie poradzić,bo ostatnią rzeczą jaką chce robić jest wyzyskiwanie od kogoś pieniędzy.
Adam
Spokojnie gdybym tych pieniędzy nie miał to bym ich nie wydawał ale mam i cieszę się z tego że mogę uszczęśliwiać moje maleństwo. Nie sprawia mi to problemu żeby komuś coś kupić także nie masz się o co bać.
Maja
Mhm dobrze...
Jakiś czas później
Adam
GOTOWA?
Maja
CHWILE ZARAZ ZEJDĘ JESZCZE KILKA MINUT!
nie moja wina że trochę się ogarniam inni mogą przemyć twarz wodą wybrać pierwsze lepsze ciuchy z szafy i wyglądać naprawdę świetnie. Ja tak nie potrafię za każdym razem kiedy próbowałam tak robić wyglądałam gorzej od menela z pod żabki
.
.
.
.
.
Dzięki za przeczytanie rozdziału ❤️