~Парт 5~

15 2 1
                                    

Бид хоёр далайн эргээр алхаж байтал
Руда: Нөгөө юу өчигдөр надаас асуусан асуулт байнаа даа

Би: Тэр юу гэж?

Руда: Би зөвшөөрч байна

Би: Айн нээрээ гэж үү?

Руда: Нээрэнгээсээ би зөвшөөрч байна аа!

Би: Баярлалаа Руда үнэхээр их баярлалаа гэж хэлэн түүнийг тэврэн авлаа.
Руда ч намайг хэзээ ч тавихгүй гэсэн шиг тэвэрч байлаа.

Бид хоёр хэсэг тэврэлдэж зогссоны эцэст бие биенээсээ холдлоо.

~Рудагийн талаас~

Хысин бид хоёр далайн эргээр алхаж байх үедээ би түүнд зөвшөөр ч байна гэдгээ хэлэх үү болох уу гэж нилээн бодсоны эцэст хэлхээр шийдэн түүнд хэлтэл тэр намайг тэврэн авч "Баярлалаа" гэдэг үгийн дахин дахин давтан хэлж байлаа.

Би түүнийг ахын минь найз болхоор үеэрхий гэсэн бодол байгаагүй болхоор зөвшөөрөхгүй гэж бодож байсан ч өнөөдрийн Ах Сүжин хоёрийгүерхэж байгаа гэхэд бодол минь өөрчлөгдсөн юм.

Бид хоёр далайн эргээр зугаалж нар жаргахын харчаад буцах замдаа жоохон ярилцацгаалаа.

Би: Ингэхэд хоёулаа нөгөө хэдэд хэлэх хэрэгтэй юу?

Хысин: Хэлсэн нь дээр байхаа. Хэлэхгүй байсан ч нээх удаан нууж чадахгүйгээс хойш.

Би: За.

Бид Жэй-ийн байшинд ирэн ортол нөгөө хэд маань бүгд буйдан дээр суун кино үзэж байлаа.

Жэй: Та хоёр чинь өдөржингөө хаагуур яваад ирж байгаа юм бэ? Арай та хоёр жинхнээсээ болзож байгаа хэрэг үү?

Би: Тэр нөгөө юу......

Хысин: Тийм ээ! Бид хоёр жинхнээсээ болзож байгаа.

Сонхүн: Нээрээ юу чи яаж сайн найзынхаа дүүтэй

Хысин: Чи өөрөө дүүгийнхээ сайн найзтай үеэрхэж байгаа биз дээ!!!

Сонхүн: Тэр чинь..

Би: За болицгоолдоо та хоёр ямар жоохон хүүхэд үү??

Минхи: Руда нээрэнгээсээ Хысин та хоёр болзож байгаа гээ үү?

Сүжин: Харин тийн та хоёрыг чинь шийтгэлээ л үерхэж байгаа гэж бодтол хэзээдээ ийм юм болчихвоо?

Би: Харин ийм л юм болчихлоо

Жэй: Би дээрээс хойш гадарлаж байсан юм аа Хысин юм л болоод Рудаг яриад Сонхүн-аа Руда-ийн дуртай зүйлсийг асуугаад л их хачин байсан юмаа.

Хысин: Та нар чинь юунд нь тэгтлээ гайхацгаав. Бид хоёр болзож болохгүй байсан хэрэг үү?

Би: Харин тийн!!

Минхи: Үгүй л дээ урьд нь та хоёр нээх харьцдаггүй байсан тэгээд л гэнэт шийтгэлээ үерхэн болсон болхоор гэв гэнэт хоёр биендээ сайн болоод шийтгэлээ жинхэнэ болгоно гэж хэн мэдхэвдээ.

Сүжин, Жэй, Сонхүн: Тийм шүү!

Би: За за одоо больцгоо киногоо үзэцгээе

Бүгд: Зааа

Бид нар киногоо дуусгаад цагаа харвал аль хэдийн 00:30 болсон байлаа бид бүгд өрөө өрөөндөө орцгоон унтраах боллоо.

Яагаад ч юм нойр хүрэхгүй бачуураад байхаар нь гадаа гарж суухаар шийдэн дулаан хувцас өмсөн гартал гадаа нэг хүн зогсож байлаа сайн харвал тэр хүн Хысин байх нь тэр.

Би: Чи чинь тамхи татдаг байсан юм уу?

Хысин: Байнга татахгүй ээ хааяаа л...
Ингэхэд чи энэ орой болсон хойно яах гэж гарж ирсэн юм?

Би: Аан нойр хүрэхгүй болхоор нь агаар амьсгалах гээд гарж ирсэн юм.

Хысин: Аан тэгүүл хамт жоохон алхаж байгаад орох уу?

Би: Тэгье.

Бид хоёр зам даган алхаж байтал замын цаана хорин дөрвөн цагийн дэлгүүр байлаа.

Би: Тэнд дэлгүүр байна орж юм идэцгээх үү? Өдрөөс хойш юм идээгүй болхоор жоохон өлсөөд байна.

Хысин: Тэгье би бас жаахан өлсөж байсан юм.

Бид дэлгүүрт орон нэг нэг аяагтай гоймон аван дэвтээн тавьлаа.

Би: Нөгөө юу Хысин аа чи бид хоёр одоо жинхнээсээ болзож эхэлсэн юм чинь хэдэн юм асууж болох уу?

Хысин: За тэг л дээ.

Би: Нөгөө танай ээж аав чинь ямархуу хүмүүс байдаг юм бэ? Би Минхитэй багаасаа найзалсан ч гэсэн танай ээж аавын талаар огт сонсож байгаагүй.

Хысин: Манай аав ээж үү?

Би: Мхн

Хысин: Тэр нөгөө юу л даа..





Boginhon bichij baiwal uuchlaarai ywaandaa urt bichdeg bolnooo sain demjeed uguurei💜

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 30, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

~♡Only You♡~Where stories live. Discover now