Merhabalarr yeni bir fic ile karşınızdayım
Yaklaşık 1 aydır bunu yazmaya çalışıyorum
Kurgumun ismi 960 çünkü 960 seni özledim anlamına geliyor
Giriş bölümü olduğu için biraz saçma olabilir bu arad
her neyse umarım beğenirsiniz^^
---
"Nerede şu manga?"
"Ağğğ kafayı yiyeceğim nereye koymuştum"
Çalışma masamın raflarını tamamen boşaltmıştım ama hâlâ o lanet mang- a pardon canım mangamı bulamamıştım. Sıra duvardaki raflarda olan mangalarıma gelmişti derken annem odama elinde terlikle giriş yaptı.
"Jeong her yeri dağıtmışsın ne arıyorsun böyle?"
"Mangamı"
"Oğlum odanın her yeri manga kaynıyor hangi manganı? Hayır yani sadece oda olsa o da tamam balkonunda bile 3 tane kitaplık var sadece 1 tanesi ders kitaplarıyla dolu"
"Hayır bir buçuk kitaplık dolu"
"Ne fark eder, neyse sen hangi manganı arıyorsun söyle"
"İlk mangamı"
"Oğlum ben senin ilk mangan hangisi nasıl hatırlıyım bekle şey miydi Seraph of the end?"
"Hayır o ilk serisini bitirdiğim mangaydı benim ilk mangam All You Need is Kill anne nasıl bilmezsin abim bile biliyor"
"Aman neyse ben gidiyorum sen kendin ara şu terlikte boş yere elimde kalmasın"
Deyip terliği bana fırlattı ama sanırım bir şeye kızmadan attığı için fazla acıtmadı. Daha sonraysa annem kapıyı kapatıp çıktı. Annemin attığı terliğin gittiği yere baktığımda şükür namazı bile kılabilirdim MANGAM ORADAYDI.
Hemen gidip manganın içine sakladığım notu çıkardım.
"İŞTE BUUUU BULDUM SONUNDAA"
Aceleyle masamın üzerindeki telefonumu çıkardığımda annem aşağıdan bana bağırdı.
"Odanı toplamadan sakın oradan çıkma Jeongin!"
"Tamam anne!"
Telefonumdan 2 saniyeliğine kafamı kaldırdığımda gördüğüm kargaşa saatlerce bu odadan çıkamayacağıma işaretti. Bilgisayara bakarak ya da manga okuyarak saatlerce odamda durabilirdim ama odamı toplayarak sanırım asla. Bir taraftan Hyunjin'e olan özlemim dolup taşıyordu ve bu not kağıdı sayesinde sanırım onunla yıllar sonra konuşabilirdim diğer taraftansa bu dağınıklığı toplamaya bir yerden başlamam gerekiyordu. Sanırım odamı toplamaya başlamalıydım. Telefonumdan favori şarkı listemi açtım ve mangalarımı eskiden olduğu gibi düzenli bir şekilde raflara koymaya başladım.
----
Yaklaşık 2-3 saatlik bir temizlikten sonra sonunda odam eski haline dönmüştü. En sonunda kendimi yatağıma atıp telefonumu alıp şarkıyı bitene kadar dinledim ve sonrasında listeyi kapadım. İlk başta instagram hesabını aratmayı düşündüm sonuçta yazmadan önce nasıl değiştiğine bir bakmak istiyordum -aslında hayatına birinin girip girmediğini merak ediyordum- instagram uygulamasına girdim ve ismini arama yerine girdim.
Yanlış hatırlamıyorsam soy ismi Hwang'tı. Arama yerine Hwang Hyunjin yazdım ve ilk çıkan hesaba girdim. Sanırım bu oydu yüzünü şöyle böyle hatırlıyordum özelliklede gözünün altındaki o mükemmel benini yine de diğer hesaplara da bir göz atmak istedim. Hiçbiri ona ilk açtığım hesap kadar benzemiyordu, aslında hiç benzemiyorlardı. İlk hesaba girdim ve biraz stalk yapmaya başladım.
.
.
.
İlk bölümün sonuna geldikk
bu giriş bölümü olduğundan biraz kısa tutmak istedim
umarım sevmişsinizdirr
ŞİMDİ OKUDUĞUN
960 •Hyunin
FanfictionHyunjin ve Jeongin aileleri yüzünden zorla ayrılır. Aradan 6 yıl geçtikten sonra Jeongin özlemine dayanamaz ve sevgilisini sosyal medya üzerinden aramaya başlar.