"Altı üstü yarım saat geç kaldım neler neler olmuş"
"Geç kalma bir dahaki sefere sende izle olanları ben denedim mükemmel. Eee sende var mı birileri söyle Jisung abin onu da sana ayarlasın"
Jisung, ortamızda oturan Yangyang'ı omzuyla bana doğru ittiriyordu ve Yangyang neredeyse üstüme çıkıcaktı.
"Jisung ittirme şunu ikinizde üstüme çıktınız!!"
Jisung, Yangyang'ı ittirmeyi bıraktı. Cidden o kadar ağırlardı ki Jisung ittirmeyi bıraktığı anda bir rahatlık geldi gençleştim resmen bu kadar mı fark eder.
"Ee var mı Yangyang?"
"Eh belki olabilirde olmayabilir de"
"Dökül lan"
Aniden yükselmiştim.
"Pardon yükseldim bi an"
"Tamam var" Yangyang derin bir nefes aldıktan sonra anlatmaya başladı.
"Bu haftanın başında bizim binaya taşındı, bende eşyaları taşırken balkondan bunu izliyordum OFFFF OFF ABİİİ TAŞ YA TAŞŞŞ OĞLUMM Bİ YAKIŞIKLI Bİ YAKIŞIKLI GÖRMELİSİNİZ"
"TAMAM YA BAĞIRMA"
"ÖNCE SEN BAĞIRMA"
"YA İKİNİZDE BAĞIRMAYIN"
"SEN NİYE BAĞIRIYORSUN O ZAMAN"
Ayağa fırlayıp karşılarına dikildim.
"BEN YANG JEONGİN'İM ÇÜNKÜ MAKNAE ON TOP"
"Tamam Jeongin ab büyüksün"
"TABİ BÜYÜĞÜM YANGYANG"
"TAMAM JEONGİN CIVITMA"
Jisung sayesinde sesimi azalttım.
"Tamam cıvıtmıyorum. Eee Yangyang devam et"
Yanlarına oturup tekrar Yangyang'ı dinlemeye başladım.
"Sonra işte bu eşyaları taşımayı bitirdi falan bende bundan 2 saat sonra anneme yaptırdığım kekle gittim bunun kapısına işte hoş geldin yeni komşu falan ayağına, neyse işte gittim zile bastım kapıya gelmesi biraz uzun sürdü"
"Niye?"
"Bekle anlatıcam Sung, neyse işte açtı kapıyı ben ŞOK BEN İPTAL BEN VEFAT neyse işte-"
"Neyse işte demeyi keser misin?"
"Tamam ya bi anlattırmadınız varya neyse işte"
"BAK GENE"
"Ağzımda yuva yapmış ben napim neyse işte BEN ŞOK niye ben ŞOK çünkü bu duştan yeni çıkmış sadece şortu vardı ben yanlışlıkla süzdüm bunu"
Flash Back
Yangyang'tan
"Merhaba?"
Sesiyle kendime gelmiştim.
"A- şey sen bizim buraya yeni taşınansın değil mi bende balkondaydım o sırada gördüm seni"
Elini ensesine götürüp aşırı tatlı bir şekilde gülümsedi.
"Evet bugün taşındım"
"Bende hoş geldin demeye gelmiştim ama müsait değilsin galiba"
"A.. şey yeni duştan çıkmıştım da müsaitim istersen gel içeri"
Başımı olumlu bir şekilde sallayıp içeri girdim. Haliyle eve yeni taşındığı için ev dağınıktı salonu bir sürü kutuyla doluydu. Elimdeki keki alıp mutfağa götürdü ve geri geldi. Bende salondaki koltuklardan birine oturdum o da yanıma gelip oturdu.
"Bu arada ismin neydi? Ben Yangyang"
"Bende Ten"
Daha sonra hala giyinmemiş olduğunu fark edip bir odaya koşturup üstüne tişört giymiş şekilde geri döndü.
"Aslında giymesen de olurdu- AY DEMİCEKTİM BEN ÖYLE BİŞEY AĞZIMDAN KAÇTI"
Ellerimle yüzümü kapatıp kendi kendime söylenmeye başladım. O da kısa bir kahkaha attı.
"Sorun değil Yangyang"
Hayatımın sonuna kadar Yangyang demesini dinleyebilirim açıkçası. Ellerimi yüzümden çekip yeni bir konu açtım.
Flash Back End
"İşte konuştuk baya arkadaş olduk numarasını falan aldım işte öyle bugünde onunla beraber markete gittik baya oyalandım işte"
"BENİM BESTİELERİM BÜYÜMÜŞTE AŞIK OLMUŞ Bİ BEN KALDIM"
.
.
.
.
Bölümü geç attığım için özür dilerim bir sonrakini daha kısa sürede yayımlayacağımm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
960 •Hyunin
FanfictionHyunjin ve Jeongin aileleri yüzünden zorla ayrılır. Aradan 6 yıl geçtikten sonra Jeongin özlemine dayanamaz ve sevgilisini sosyal medya üzerinden aramaya başlar.