HwngJinniee
Günaydınn (Kkami herkese güzel günler diliyor)
83 beğeni 45 yorum
Yorumları görüntüle
HwngJinniee
Bö 👻
77 Beğeni 25 yorum
Yorumları görüntüle
HwngJinniee
Saçım hakkındaki yorumları alim
99 beğeni 32 yorum
yorumları görüntüle
HwngJinniee
Sanırım saçlarımı boyatacağım?
76 beğeni 38 yorum
yorumları görüntüle
HwngJinniee
960<3
39 beğeni 15 yorum
yorumları göster
----
"960?"
"Bişey mi dedin Jeongin?"
"Jisung sen şu sayının anlamı var mı biliyor musun?"
Jisung merakla yanıma yaklaşıp telefon ekranıma baktı.
"Biliyorum sanırım tiktokta böyle şeyler çok var hoşuma gittiği için favorilere ekliyordum, sanırım geçenlerde görmüştüm onu da bekle bir bakayım"
Masamın üstüne koyduğu telefonunu eline alıp bir yerlere girdi.
"Sanırım seni özledim demek?"
"Seni özledim mi sen kim oluyo LAN HYUNJİN BENİ UNUTTUN MU BENİ BENİ JEONGİNİNİ"
Anlık içimden gelen bağırmayla oturduğum sandalyeden ayağa fırlamamla masanın üstündeki One-Punch Man 4 kitabım yere düşmüştü. Hemen yere eğilip mangamı aldım ve bir şey olmuş mu diye dikkatlice baktım. Daha sonra nazikçe mangamı masaya bıraktım.
"Jeongin o sende olabilirsin bunu biliyorsun değil mi?"
"Ah, sen söyleyene kadar fark etmemiştim cidden bende olabilirim değil mi Sungg"
Heyecanla yatağımda oturan Jisung'un üstüne atladım. "Yataktan daha rahatmışsın ha, ben uyurum burada" Jisung sahte bir kahkaha attı "Üstümden kalkar mısın Jeongin?" Üstünden kalkıp yanına oturdum. "Her neyse sen Hyunjin'e yazmıyacak mısın?"
"Doğru Hyunjin'e yazacaktım ben dün temizlikten sonra uyumuşum yazamadım"
Telefonumu elime aldım ama emin değildim içimde garip bir his vardı.
"Ama ya ben değilsem"
"Ah, Jeonginn" Jisung ellerini yanaklarıma koydu ve kafamı ona doğru çevirdi.
"Sen olmasan bile en azından onunla özlemini gidermiş olucaksın Jeong kendini üzme bu kadar. Hem bahsettiği kişi sensin bundan adım gibi eminim" Jisung burnuma bir öpücük kondurup ellerini yanaklarımdan çekti.
"Şu bulduğun nottaki numaradan yazsana hem ilk adını söylemezsin falan gizem yaratırız"
"Neden peki?"
"Ne biliyim hep wattpad kitaplarında öyle oluyor benimde canım çekiyordu"
"İyi tamam, gizem yaratalım" dedim dalga geçer bir ses tonuyla.
"Hadi yaz artık ben senden daha heyecanlıyım valla"
Numaralar kısmına girip nottaki numarayı yazdım ve Hyunjin olarak onu kayıt ettim.
"Hyunjin ne ya insan Hyunnie falan yapar"
"Of Jisung of, farkındaysan Hyunjin ile en son konuşmamızın arasından 6 yıl geçti"
"İyi"
Daha sonra whatsapp'a girdim ve Hyunjin ile olan sohbete girdim.
"İyide ne yazıcam ben"
"Merhaba falan yaz ama ismini söyleme o tahmin etsin siz konuştukça"
"tamam"
---
Bilinmeyen
Merhaba
ŞİMDİ OKUDUĞUN
960 •Hyunin
FanfictionHyunjin ve Jeongin aileleri yüzünden zorla ayrılır. Aradan 6 yıl geçtikten sonra Jeongin özlemine dayanamaz ve sevgilisini sosyal medya üzerinden aramaya başlar.