Zdravím a vítám tě u prvního příběhu. Snad se ti bude líbit a prosím zkus přehlížet mé pravopisné chyby. Jenom ještě potřebuji sdělit, že rozhovory nebudu rozepisovat do odstavců, naopak budu psát začáteční písmeno jejich jména a co ta daná osoba řekla.
Takhle to bude:
A - Astrid R - Rybinoha Ť - Ťafan Š - Škyťák
H - Heather S - Snoplivec Ra - Rafana
A takhle to bude u každého příběhu, pokud vám to nevadí.
Tak si užijte příběh.
________________________________________
Byl klidný večer na Dračím hřebenu. Dvojčata blbla u své Kančí jámy, Rybinoha seděl ve své chatce a s radostí něco zapisoval do Knihy draků, Snoplivec měl zase šlofíka krásy a Škyťák měl s Bezzubkou okružní let kolem ostrova. Ale Astrid a Heather neměly zrovna co na práci, a proto se nudily. Astrid znuděně brousila sekeru a Heather házela nože na zeď.
H: Hrozně se nudím.
A: Musíme něco podniknout nebo něco provést, nějaký průšvih nebo nějaký vtip, Loki'D by byl super.
H: Kdo jsi a co si udělala s pravou Astrid?
A: Proč se ptáš na tak blbou otázku?
H: Ty bys nikdy neporušila žádné pravidlo.
A: No lidi se mění. Tak pojď.
Vyšli z chatky a začali se dohadovat, koho napálí prvního.
H: A co Škyťák ten nemá rád žádné vtípky.
A: Ne, nejdřív někoho kdo je snadný cíl, i když to jsou tady všichni. Nejdřív Rybinoha.
Heather chvíly mrmlala, ale pak na to stejně přistoupila.
Mezitím u Rybinohy
Spokojený Rybinoha si sedí ve své chatrči nad Knihou draků a zapisuje nové údaje o Nočním běsovi, které se Škyťákem nedávno zjistili. Flákota se jen tak povaluje a pochrupuje.
Najednou uslyšel šramocení okolo chatky a malinko se vyděsil. Ale pak se ozvala rána, která byla tak hlasitá že by vystrašila celé hejno Děsovců. Rybinoha se zvedl a pomalinku kráčel ke dveřím a otevřel je.
R: Halo je tady někdo?
A znova rána. Rybinoha se tak vyděsil až spadnul na zadek. Když se postavil, tak se neodvážil podívat se co to bylo, radši zalezl zpátky do chatky a zabarikádoval dveře. Rybinoha a Flákota se schovali pod postel a řekli si že nevylezou až do rána.
Jenže kdyby se ohlídl uviděl by dvě potvory, jak se mu smějí.
A: Už chápu proč to ta dvojčata tak baví. Je to sice dost krutý, ale sranda je to veliká.
H: Tak pojď ještě není dokonáno. Tenhle večer se nasmějeme ještě víc.
Dalším cílem byli dvojčata. Ta blbla u té Kančí jámy.
YOU ARE READING
Příhody z hřebene (one shots)
FanfictionToto jsou mé vlastní příběhy, které jsem sama vymyslela. Doufám, že se vám budou líbit. Byla bych moc ráda, kdyby jste mi pomohli s vymýšlením nových příběhů, a kdyby jste mi napsali jestli bych měla něco změnit nebo tak něco. Tak už jen chci říct...