Laguna

58 5 8
                                    

              Zdravím všechny u nového příběhu. Doufám že si to užijete. Znovu prosím přehlížejte mé pravopisné chyby. A varuji, bude to možná delší než ta předchozí. 

Odehrává se to, když Astrid a Škyťák ještě netvoří pár, ale samozřejmě tady bude vystupovat Heather. Rozhovory budu psát jako v minulé kapitole.

A - Astrid                       H - Heather                  R - Rybinoha            Ra - Rafana                     

Ť - Ťafan                    Š - Škyťák                         S - Snoplivec

(Pro jistotu)

Přeji dobrou zábavu.

___________________________________________________________

Snoplivec POV

Ť: Dobré jitro Dračí hřebeni. Tady Ťaf.

R: A Rafa.

Ť: A Puťa.

R: A Ranní zprávy.

Sakra!!!!! Oni s tím nemůžou prostě přestat. To je každý ráno a všichni jim to trpíme.

Ť: Dneska přeskočíme počasí a zprávy.

Ra: A chceme vám sdělit, že vyrážíme na dovču.

To jako fakt!!

Š: Hele, to jsem vám včera neřekl. Řekl jsem, že musíme pročesat a jiné ostrovy dál od Hřebene.

Ť: Říkej si co chceš, ale my to bereme jako dovolenou že jo Raf?

R: Jasně. Máme dokonce i sbaleno.

Š: Tak fajn, pojďte všichni do klubovny.

Nikdo se ani nehnul.

Š: Tak to aspoň řekni do Hromového ucha Ťafane!!!!!!

Ť: Klid můj jednonohý příteli. Rafo řekni to.

R: Žádný problém. Všichni do klubovnyyyy!!!


Žádný POV

Když všichni přišli do klubovny, Škyťák jim vše podrobně vysvětlil a pak si šli všichni sbalit své věci. Poté se sešli ve stájích, aby osedlali draky a pak vyrazili. Nejdřív obletěli Hřeben a poté letěli na jih (zkuste hádat kdo to určil). 

Při letu dvojčata hrozně provokovala, ale všichni se snažili, užít si společný let. Najednou začínalo být vedro. Nikdo nevěděl proč, jenže když se podívali na obzor, tak uviděli sopečný ostrov. Většina jezdců si chtěla odpočinout a chtěli si dát pauzu. Ale Rybinoha vznášel protesty, že by ta sopka mohla začít chrlit lávu. Škyťák ho uklidňoval, že kdyby měla začít chrlit, tak by to hned poznali a hned by odletěli. Rybinoha pořád protestoval, ale nakonec ho překecali.

Už letěli nad jednou lagunou, když Ťaf a Rafa nenápadně přiletěli k Astrid a Heather a co myslíte že se stalo.

Ť+Ra: Loki'D!!!!!!!!!!!!

Příhody z hřebene (one shots)Where stories live. Discover now