03.28
"Jennie bizi bekle!"Cidden artık sıkılmaya başladım. Her tarafımda korumalar, menajerler ve paparazziler olmasını istemiyorum.
Ayaklarımı yere vurarak eve doğru hızlı adımlarla yürümeye başladım ve alaycı bir şekilde konuşmaya başladım
"Ah, evde yemek yerken ve tuvalete giderken size ihtiyacım olmadığı için çok üzgünüm!"
Hızlıca içeri girdim asansörden yukarı çıktım eve girdim ve kapıyı kilitledim bir süre orada olduklarını belli etmelerini bekledim ve hadi gidelim tarzı sesler duydum. Konuşma sesi uzaklaşmaya başladığında derin bir iç çekip ayağımı kapıya sertçe vurdum.
"HAH ASİYMİŞİM! KENDİNİZ BENİM YAŞADIKLARIMI KALDIRABİLİR MİSİNİZ! SADECE KENDİNİZİ DÜŞÜNÜYORSUNUZ!"
Hızlı adımlarla odama gidip bornozlarımı aldım. Kesinlikle serin ve ferah bir duş beni daha iyi bir hale getirirdi. Hem fiziksel hemde ruhsal yorgunluğumu alıyor.
*Bildirim sesi*
"Bu saatte ne bildirimi böyle?"
Havluları yatağa bıraktım ve telefonumu aldım
"Saçma bir reklam. Numaramı nereden buluyorlar? Eğlence sektörünün yüce Jennie Kim'i olduğumu bilseler dava etmemem için yalvarırlardı."
Telefonumu masaya bıraktıktan sonra havluları geri almak için yatağıma doğru döndüm. Yatağımın tam ortasında bir kağıt vardı ve onu benim bırakmadığını emindim. Kağıdı açtım ve okumaya başladım
"Mutlu son diye bir şey yoktur güzelim, mutlu olsaydı son olmazdı"
"Ne bu da nedir? J.K'nin K.J'si mi? J.K ben mı oluyorum? Ah takıntılı fanlardan biri olmalı... Ama yeni taşındım adresimi nereden buldu ki? Ah tam bir baş belasılar. Evime gelip yatağıma kadar bırakması korkutucu gerçi.."Tekrar eden bir kaç bildirim sesi ve bir arama ile telefonuma döndüm ben alana kadar arama bitmişti mesajlara baktığımda ise menajerinden gelen mesajı görmüştüm "Telefonunda interneti kapat asla sosyal medya ve tartışma sitelerine girme."
Jennie Kim onu dinler mi? Hayır tabii ki dinlemez. Sosyal medyaya girip kendimi arattım ve ilk çıkan siteye tıkladım
JENNİE KİM FACİASI!
Son zamanların parlayan yıldızı, eğlence sektörünün kraliçesi tüm gözlerin aradığı Jennie Kim'in faciası.. Öğrenmek için aşağıya kaydırın!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
*Video*
J; Evet doğru sana inattı.
S; Nasıl bunu yapabilecek kadar igrencsin?
J; Rakip olmamız bir sebep olabilir
S; BUNUN BENİM HAYALİM OLDUĞUNU BİLMİYOR MUYDUN #########"Ne gerçekten onun bana dediği şeyleri kesmişler mi? Bu beni kötü göstermek için bir komplo resmen."
J; Elimdeki gücü elde edemeyeceğini biliyorsun değil mi? Sadece benim reddettiğim dramalarda oynayabiliyorsun bir eziksin ama hala bunu kabul etmiyorsun. Sadece benim reddettiğim çekimlerde yer alabilir, sadece benim reddettiğim yapımlarda bulunabilirsin. Elindeki tek güç benden sonra gelen kişi olmak ve hepte böyle kalacak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tracker | Jensoo
Teen FictionJennie evinde bilinmeyen birisinden notlar almaya başlar ve bu onu ya sonsuz mutluluğa ya da ölüme sürükleyecektir