New start: Chapter 1

4 0 0
                                    

"𝖨 𝗋𝖺𝗇 𝖺𝗌 𝖿𝖺𝗌𝗍 𝖺𝗌 𝖨 𝖼𝗈𝗎𝗅𝖽 𝗒𝖺 𝗄𝗇𝗈𝗐" 𝖠𝗇𝗀𝖾𝗅 𝗌𝖺𝗂𝖽 𝖺𝗌 𝗌𝗁𝖾 𝗐𝖺𝗌 𝗍𝗋𝗒𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗈 𝖼𝖺𝗍𝖼𝗁 𝗁𝖾𝗋 𝖻𝗋𝖾𝖺𝗍𝗁.
"𝖡𝖾 𝖿𝖺𝗌𝗍𝖾𝗋 𝗇𝖾𝗑𝗍 𝗍𝗂𝗆𝖾!" 𝖧𝖾𝗋 𝗆𝗈𝗆 𝗌𝖺𝗂𝖽 𝖺𝗌 𝗌𝗁𝖾 𝗐𝖺𝗌 𝗐𝖺𝗂𝗍𝗂𝗇𝗀 𝖻𝗒 𝗍𝗁𝖾 𝖽𝗈𝗈𝗋 𝗈𝖿 𝗍𝗁𝖾 𝖺𝗂𝗋𝗉𝗈𝗋𝗍.
"𝖸𝗈𝗎𝗋 𝗉𝗅𝖺𝗇𝖾 𝗂𝗌 𝗅𝖾𝖺𝗏𝗂𝗇𝗀 𝗂𝗇 5 𝗆𝗂𝗇𝗎𝗍𝖾𝗌, 𝗆𝗂𝗀𝗁𝗍 𝗐𝖺𝗇𝗇𝖺 𝗁𝗎𝗋𝗋𝗒 𝗂𝗍 𝗎𝗉!" 𝖧𝖾𝗋 𝗆𝗈𝗆 𝗌𝖺𝗂𝖽 𝖺𝗌 𝗌𝗁𝖾 𝖺𝗅𝗌𝗈 𝗀𝖺𝗏𝖾 𝗁𝖾𝗋 𝖺 𝗁𝗎𝗀. "𝖠𝗅𝗋𝗂𝗀𝗁𝗍 𝗆𝗈𝗆, 𝖨'𝗅𝗅 𝖼𝖺𝗅𝗅 𝗒𝗈𝗎, 𝗉𝗋𝗈𝗆𝗂𝗌𝖾..!" 𝖠𝗇𝗀𝖾𝗅 𝗒𝖾𝗅𝗅𝖾𝖽 𝗉𝗎𝗅𝗅𝗂𝗇𝗀 𝖺𝗐𝖺𝗒 𝖿𝗋𝗈𝗆 𝗁𝖾𝗋 𝗆𝗈𝗆𝗌 𝗁𝗎𝗀, 𝗈𝗉𝖾𝗇𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝖾 𝖽𝗈𝗈𝗋 𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝖺𝗂𝗋𝗉𝗈𝗋𝗍.

"𝖤𝗏𝖾𝗋𝗒 𝗇𝗂𝗀𝗁𝗍! 𝖭𝗈, 𝖼𝖺𝗅𝗅 𝗆𝖾 𝖾𝗏𝖾𝗋𝗒 𝖿𝖾𝗐 𝗁𝗈𝗎𝗋𝗌!" 𝖠𝗇𝗀𝖾𝗅𝗌 𝗆𝗈𝗆 𝗌𝖺𝗂𝖽 𝗌𝗎𝗋𝖾𝗅𝗒. "𝖸𝖾𝖺𝗁 𝗈𝗄𝖺𝗒 𝗆𝗈𝗆 𝗅𝗈𝗏𝖾 𝗒𝗈𝗎, 𝖻𝗒𝖾!" 𝖠𝗇𝗀𝖾𝗅 𝗐𝖺𝗏𝖾𝖽 𝖺𝗌 𝗍𝗁𝖾 𝖽𝗈𝗈𝗋 𝖼𝗅𝗈𝗌𝖾𝖽 𝗍𝗂𝗀𝗁𝗍 𝖻𝖾𝗁𝗂𝗇𝖽 𝗁𝖾𝗋. 𝖨𝗍 𝗐𝖺𝗌 𝖾𝖺𝗋𝗅𝗒 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝗆𝗈𝗋𝗇𝗂𝗇𝗀 𝖺𝗋𝗈𝗎𝗇𝖽 7:55 𝗉𝖾𝗋𝗁𝖺𝗉𝗌. 𝖠𝗇𝗀𝖾𝗅𝗌 𝖿𝗅𝗂𝗀𝗁𝗍 𝗐𝖺𝗌 𝗅𝖾𝖺𝗏𝗂𝗇𝗀 𝖺𝗋𝗈𝗎𝗇𝖽 8:05, 𝗋𝖾𝖺𝗌𝗈𝗇 𝗐𝗁𝗒 𝖠𝗇𝗀𝖾𝗅 𝗐𝖺𝗌 𝗌𝗈 𝗅𝖺𝗍𝖾 𝗐𝖺𝗌 𝖻𝖾𝖼𝖺𝗎𝗌𝖾 𝗌𝗁𝖾 𝖽𝗂𝖽𝗇'𝗍 𝗌𝖾𝗍 𝖺𝗇 𝖺𝗅𝖺𝗋𝗆. 𝖲𝗈 𝗌𝗁𝖾 𝖽𝗂𝖽𝗇'𝗍 𝗋𝖾𝖺𝗅𝗅𝗒 𝗐𝖺𝗄𝖾 𝗎𝗉 𝖾𝖺𝗋𝗅𝗒 𝖾𝗇𝗈𝗎𝗀𝗁 𝗍𝗈 𝖾𝗏𝖾𝗇 𝗁𝖺𝗏𝖾 𝖻𝗋𝖾𝖺𝗄𝖿𝖺𝗌𝗍.

"..𝖲𝗁𝗂𝗍, 𝖨 𝗁𝗈𝗉𝖾 𝖨 𝗆𝖺𝗄𝖾 𝗂𝗍" 𝖠𝗇𝗀𝖾𝗅 𝗉𝖺𝗇𝗍𝗂𝗇𝗀 𝗅𝗂𝗄𝖾 𝖺 𝖽𝗈𝗀 𝗐𝗂𝗍𝗁𝗈𝗎𝗍 𝖺𝗂𝗋 𝗈𝗇 𝖺 𝗁𝗈𝗍 𝗌𝗎𝗆𝗆𝖾𝗋 𝖽𝖺𝗒. 𝖧𝖾𝗋 𝗁𝖾𝖾𝗅𝗌 𝗆𝖺𝗄𝗂𝗇𝗀 𝖼𝗅𝗎𝗆𝗉 𝗌𝗈𝗎𝗇𝖽𝗌 𝗐𝗁𝗂𝗅𝖾 𝗌𝗁𝖾 𝗃𝗈𝗀𝗀𝖾𝖽 𝖺𝗌 𝖿𝖺𝗌𝗍 𝖺𝗌 𝗌𝗁𝖾 𝖼𝗈𝗎𝗅𝖽 𝗍𝗁𝗋𝖾𝗐 𝗍𝗁𝖾 𝗁𝗎𝗀𝖾 𝖼𝗋𝗈𝗐𝖽𝗌 𝗈𝖿 𝗌𝗍𝗋𝖺𝗇𝗀𝖾𝗋𝗌 𝖻𝖾𝖿𝗈𝗋𝖾 𝗁𝖾𝗋.
"𝖥𝗎𝖼𝗄𝗂𝗇' 𝗌𝗆𝖾𝗅𝗅𝗌 𝗅𝗂𝗄𝖾 𝖺 𝗉𝗎𝖻𝗅𝗂𝖼 𝗋𝖾𝗌𝗍𝗋𝗈𝗈𝗆" 𝖠𝗇𝗀𝖾𝗅 𝗌𝖺𝗂𝖽 𝖺𝗌 𝗌𝗁𝖾 𝗆𝖺𝖽𝖾 𝗁𝖾𝗋 𝗐𝖺𝗒 𝖺𝗀𝖺𝗂𝗇𝗌𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝖼𝗋𝗈𝗐𝖽𝗌 𝗈𝖿 𝗉𝖾𝗈𝗉𝗅𝖾, 𝗒𝗈𝗎𝗇𝗀, 𝖺𝗇𝖽 𝗈𝗅𝖽. 𝖠𝗇𝗀𝖾𝗅 𝗅𝗈𝗈𝗄𝖾𝖽 𝖺𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝖼𝗅𝗈𝖼𝗄 𝖻𝖾𝗁𝗂𝗇𝖽 𝗁𝖾𝗋, 𝗌𝗁𝖾 𝗌𝖺𝗐 𝗂𝗍 𝗋𝖾𝖺𝖽 '7:58'

"𝖥𝗎𝖼𝗄! 𝖨 𝗁𝖺𝗏𝖾 𝗅𝖾𝗌𝗌 𝗍𝗂𝗆𝖾 𝗍𝗁𝖾𝗇 𝖨 𝗍𝗁𝗈𝗎𝗀𝗁𝗍.." 𝗌𝗁𝖾 𝗐𝗁𝗂𝗌𝗉𝖾𝗋𝖾𝖽 𝗍𝗈 𝗁𝖾𝗋𝗌𝖾𝗅𝖿. 𝖭𝗈𝖻𝗈𝖽𝗒 𝖾𝗅𝗌𝖾 𝖼𝗈𝗎𝗅𝖽 𝗁𝖾𝖺𝗋 𝗁𝖾𝗋 𝖺𝗇𝗒𝗐𝖺𝗒, 𝗂𝗍 𝗐𝖺𝗌 𝗋𝖾𝖺𝗅𝗅𝗒 𝗅𝗈𝗎𝖽. 𝖡𝗎𝗍 𝖻𝖾𝖿𝗈𝗋𝖾 𝗍𝗁𝖾 𝖼𝗅𝗈𝖼𝗄 𝗋𝖾𝖺𝖽 '8:00' 𝖠𝗇𝗀𝖾𝗅 𝗆𝖺𝖽𝖾 𝗂𝗍 𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝗀𝖺𝗍𝖾 𝗌𝗁𝗈𝗐𝖾𝖽 𝗁𝖾𝗋 𝗉𝖺𝗌𝗌𝗉𝗈𝗋𝗍 𝖺𝗇𝖽 𝗐𝖺𝗌 𝖺𝖻𝗅𝖾 𝗍𝗈 𝗌𝖺𝖿𝖾𝗅𝗒 𝗀𝖾𝗍 𝗁𝖾𝗋 𝖺 𝗌𝗂𝗍. 𝖠𝗇𝖽 𝗉𝗎𝗍 𝗁𝖾𝗋 𝗌𝗎𝗂𝗍𝖼𝖺𝗌𝖾 𝖺𝗐𝖺𝗒.
𝖠𝗇𝗀𝖾𝗅 𝗁𝖺𝖽 𝗉𝖺𝖼𝗄𝖾𝖽 𝗌𝗈𝗆𝖾𝗐𝗁𝖺𝗍 𝖺𝗋𝗈𝗎𝗇𝖽 6.. 𝗆𝖺𝗒𝖻𝖾 𝗆𝗈𝗋𝖾 𝗌𝗎𝗂𝗍𝖼𝖺𝗌𝖾𝗌 𝖿𝗎𝗅𝗅𝖾𝖽 𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝗋𝗂𝗆 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝖼𝗅𝗈𝗍𝗁𝖾𝗌 𝖺𝗇𝖽 𝗌𝗁𝗈𝖾𝗌. 𝖧𝖺𝗍𝗌, 𝖺𝗇𝖽 𝗉𝗎𝗋𝗌𝖾𝗌.

𝖠𝗇𝗀𝖾𝗅 𝗐𝖺𝗌 𝗋𝗂𝖼𝗁, 𝗁𝖾𝗋 𝖿𝖺𝗆𝗂𝗅𝗒 𝗐𝖺𝗌 𝗋𝗂𝖼𝗁. 𝖬𝖾𝖺𝗇𝗂𝗇𝗀 𝖠𝗇𝗀𝖾𝗅 𝗍𝗈𝗈𝗄 𝖿𝗂𝗋𝗌𝗍-𝖼𝗅𝖺𝗌𝗌. 𝖥𝗂𝗇𝖾 𝖽𝗂𝗇𝗇𝗂𝗇𝗀, 𝖺𝗇𝖽 𝖾𝗏𝖾𝗇 𝗌𝗆𝖺𝗅𝗅 𝗅𝗂𝗍𝗍𝗅𝖾 𝖳𝖵'𝗌 𝖼𝗈𝗇𝗇𝖾𝖼𝗍𝗂𝗇𝗀 𝗈𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝖻𝖺𝖼𝗄 𝗈𝖿 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝖾𝖺𝗍𝗌. 𝖳𝗁𝖾𝗒 𝗁𝖺𝖽 𝖭𝖾𝗍𝖿𝗅𝗂𝗑, 𝖧𝗎𝗅𝗎, 𝖲𝗍𝖺𝗋𝗓, 𝖺𝗇𝖽 𝖺 𝗅𝗈𝗍 𝗆𝗈𝗋𝖾. 𝖠𝗅𝗅 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝖿𝗋𝖾𝖾 𝖺𝖼𝖼𝗈𝗎𝗇𝗍𝗌 𝗍𝗈 𝗌𝖾𝗍 𝗎𝗉! 𝖲𝗁𝖾 𝗐𝖺𝗌 𝗅𝗂𝗏𝗂𝗇𝗀 𝗁𝖾𝗋 𝖻𝖾𝗌𝗍 𝗅𝗂𝖿𝖾.
𝖡𝗎𝗍 𝗌𝗈𝗆𝖾𝗍𝗂𝗆𝖾𝗌 𝗅𝗈𝗏𝖾 𝖼𝖺𝗇 𝗆𝖺𝗄𝖾 𝗒𝗈𝗎 𝖽𝗈 𝖽𝗎𝗆𝖻, 𝗌𝗍𝗎𝗉𝗂𝖽 𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀'𝗌. 𝖠𝗇𝖽 𝖠𝗇𝗀𝖾𝗅 𝗁𝖺𝗌 𝗇𝗈 𝗂𝖽𝖾𝖺 𝗐𝗁𝖺𝗍𝗌 𝖺𝗁𝖾𝖺𝖽 𝗈𝖿 𝗁𝖾𝗋. 𝖦𝗎𝖾𝗌𝗌 𝖭𝖾𝗐𝖸𝗈𝗋𝗄 𝗂𝗌𝗇'𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝖻𝖾𝗌𝗍 𝗉𝗅𝖺𝖼𝖾 𝗍𝗈 𝗀𝗈, 𝗁𝗎𝗁?

꧁___________________________꧂

...Can you guess what happends next?
<3

Isn't She LovelyWhere stories live. Discover now