Realize him: Chapter 3

4 0 0
                                    

"𝐵𝑒𝑒𝑝 𝐵𝑒𝑒𝑝 𝐵𝑒𝑒𝑝 𝐵𝑒𝑒𝑝"
𝖧𝗎𝗁..? 𝖮𝗁 𝗆𝗒 𝖺𝗅𝖺𝗋𝗆 𝗂𝗌 𝗀𝗈𝗂𝗇𝗀 𝗈𝖿𝖿. 𝖨 𝗍𝗎𝗋𝗇 𝗈𝗏𝖾𝗋 𝖺𝗇𝖽 𝗍𝗎𝗋𝗇 𝗂𝗍 𝗈𝖿𝖿 𝖻𝗒 𝗌𝗆𝖺𝖼𝗄𝗂𝗇𝗀 𝗆𝗒 𝗁𝖺𝗇𝖽 𝗈𝖿 𝗍𝗁𝖾 𝗍𝗈𝗉 𝗈𝖿 𝗍𝗁𝖾 𝖼𝗅𝗈𝖼𝗄. 𝖨 𝗍𝖺𝗄𝖾 𝗆𝗒 𝗉𝗁𝗈𝗇𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝗅𝗈𝗈𝗄 𝖺𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝗍𝗂𝗆𝖾. 𝖨𝗍 𝗋𝖾𝖺𝖽𝗌 '10:42' 𝗈𝗁. 𝖨 𝗁𝖺𝗏𝖾 𝗇𝖾𝗏𝖾𝗋 𝗌𝗅𝖾𝗉𝗍 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝗅𝖺𝗍𝖾, 𝖻𝗎𝗍 𝗂𝗍 𝗂𝗌 𝖺 𝗌𝖺𝗍𝗎𝗋𝖽𝖺𝗒 𝗌𝗈 𝖨 𝖽𝗈𝗇𝗍 𝗁𝖺𝗏𝖾 𝗍𝗈 𝗀𝖾𝗍 𝗎𝗉. 𝖡𝗎𝗍 𝖨 𝖽𝗈 𝗐𝖺𝗇𝗍 𝗍𝗈 𝗍𝖺𝗄𝖾 𝖺𝗇𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋 𝗅𝗈𝗈𝗄 𝖺𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝗋𝖾𝗌𝗍 𝗈𝖿 𝗍𝗁𝖾 𝖼𝗂𝗍𝗒. 𝖭𝗈𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀 𝖾𝗅𝗌𝖾 𝗍𝗈 𝖽𝗈 𝖺𝗇𝗒𝗐𝖺𝗒.

𝖨 𝗍𝗁𝖾𝗇 𝗌𝗍𝗋𝖾𝗍𝖼𝗁 𝖺𝗇𝖽 𝗉𝗈𝗉 𝗆𝗒 𝖿𝗂𝗇𝗀𝖾𝗋𝗌. 𝖦𝖾𝗍 𝗈𝗎𝗍 𝗈𝖿 𝖻𝖾𝖽 𝖺𝗇𝖽 𝖾𝖺𝗍 𝖺 𝖿𝗂𝗇𝖾 𝖻𝗋𝖾𝖺𝗄𝖿𝖺𝗌𝗍. 𝖳𝗈𝖺𝗌𝗍 𝖨 𝗅𝖾𝖿𝗍 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝗍𝗈𝖺𝗌𝗍𝖾𝗋 𝖿𝗈𝗋 𝗍𝗈 𝗅𝗈𝗇𝗀, 𝖺𝗇𝖽 𝗍𝗐𝗈 𝗌𝗅𝗂𝖼𝖾𝗌 𝗈𝖿 𝖻𝖺𝖼𝗈𝗇 𝖨 𝖼𝗈𝗈𝗄𝖾𝖽 𝖿𝗈𝗋 𝗍𝗈 𝗅𝗂𝗍𝗍𝗅𝖾. 𝖨 𝗇𝖾𝗏𝖾𝗋 𝗋𝖾𝖺𝗅𝗅𝗒 𝗅𝖾𝖺𝗋𝗇𝖾𝖽 𝗁𝗈𝗐 𝗍𝗈 𝖼𝗈𝗈𝗄. 𝖶𝗁𝗈 𝖼𝖺𝗋𝖾𝗌. 𝖭𝗈𝗍 𝗆𝖾. 𝖠𝖿𝗍𝖾𝗋 𝖨 𝗁𝖺𝖽 𝖾𝖺𝗍𝖾𝗇 𝗍𝗁𝖺𝗍 "𝖡𝗋𝖾𝖺𝗄𝖿𝖺𝗌𝗍" 𝖨 𝖻𝗋𝗎𝗌𝗁 𝗆𝗒 𝗍𝖾𝖾𝗍𝗁 𝖺𝗇𝖽 𝗍𝗁𝖾𝗇 𝗀𝗈 𝗈𝗏𝖾𝗋 𝗍𝗈 𝗆𝗒 𝖼𝗅𝗈𝗌𝖾𝗍 𝗍𝗈 𝗌𝖾𝖾 𝗐𝗁𝖺𝗍 𝖨 𝖼𝖺𝗇 𝗐𝖾𝖺𝗋 𝖿𝗈𝗋 𝗍𝗈𝖽𝖺𝗒.

𝖨 𝖿𝗂𝗀𝗎𝗋𝖾 𝖨 𝖼𝖺𝗇 𝗉𝗎𝗍 𝗈𝗇 𝗌𝗈𝗆𝖾 𝗀𝗋𝖾𝗒 𝗌𝗐𝖾𝖺𝗍 𝗌𝗁𝗈𝗋𝗍𝗌 𝖨 𝗍𝗁𝗋𝗂𝖿𝗍𝖾𝖽 𝖾𝖺𝗋𝗅𝗒 𝗅𝖺𝗌𝗍 𝗒𝖾𝖺𝗋, 𝖺𝗇𝖽 𝖺 𝗉𝗅𝖺𝗂𝗇 𝗐𝗁𝗂𝗍𝖾 𝖼𝗋𝗈𝗉-𝗍𝖺𝗇𝗄𝗍𝗈𝗉. 𝖨 𝗉𝗎𝗍 𝗌𝗈𝗆𝖾 𝗐𝗁𝗂𝗍𝖾 𝗌𝗈𝖼𝗄𝗌 𝗈𝗇 𝖺𝗇𝖽 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝗌𝗅𝗂𝖽𝖾 𝗌𝗈𝗆𝖾 𝖢𝗋𝗈𝖼𝗌 𝗈𝗇. 𝖨 𝖿𝖾𝖾𝗅 𝖽𝗋𝖺𝗂𝗇𝖾𝖽 𝗍𝗈𝖽𝖺𝗒 𝖿𝗈𝗋 𝗌𝗈𝗆𝖾 𝗋𝖾𝖺𝗌𝗈𝗇 𝖨 𝖽𝗂𝖽 𝗀𝗈 𝗍𝗈 𝗌𝗅𝖾𝖾𝗉 𝗅𝖺𝗍𝖾𝗋 𝗍𝗁𝖾𝗇 𝖨 𝗋𝖾𝖺𝗅𝗅𝗒 𝖾𝗏𝖾𝗋 𝗁𝖺𝗏𝖾 𝖻𝖾𝖿𝗈𝗋𝖾. 𝖳𝗁𝖺𝗍'𝗌 𝗐𝗁𝗒 𝖨 𝗀𝗎𝖾𝗌𝗌, 𝖨 𝗀𝗋𝖺𝖻 𝗆𝗒 𝗉𝗁𝗈𝗇𝖾, 𝗁𝖾𝖺𝖽𝗉𝗁𝗈𝗇𝖾𝗌, 𝗆𝗒 𝗌𝗄𝖺𝗍𝖾𝖻𝗈𝗋𝖾𝖽, 𝖺𝗇𝖽 𝗆𝗒 𝖼𝖺𝗋 𝗄𝖾𝗒𝗌, 𝖺𝗇𝖽 𝗁𝖾𝖺𝖽 𝗈𝗎𝗍 𝗅𝗈𝖼𝗄𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝖾 𝖽𝗈𝗈𝗋 𝖻𝖾𝗁𝗂𝗇𝖽 𝗆𝖾 𝖺𝗀𝖺𝗂𝗇. 𝖨 𝗉𝗎𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝗄𝖾𝗒𝗌 𝗂𝗇 𝗆𝗒 𝗋𝗂𝗀𝗁𝗍 𝗉𝗈𝖼𝗄𝖾𝗍 𝖺𝗇𝖽 𝗁𝖾𝖺𝖽 𝖽𝗈𝗐𝗇 𝗍𝗈 𝗆𝗒 𝖼𝖺𝗋 𝗐𝗁𝗂𝖼𝗁 𝗆𝗒 𝗆𝖾𝗇 𝗁𝖺𝖽 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝖽𝗋𝗈𝗉𝗉𝖾𝖽 𝗈𝖿𝖿 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝗆𝗈𝗋𝗇𝗂𝗇𝗀 𝖻𝖾𝖿𝗈𝗋𝖾 𝖨 𝗁𝖺𝖽 𝗐𝗈𝗄𝖾 𝗎𝗉.

𝖬𝗒 𝖽𝖺𝖽 𝗁𝖺𝖽 𝖻𝗈𝗎𝗀𝗁𝗍 𝗆𝖾 𝖺 𝖻𝗅𝖺𝖼𝗄 𝗃𝖾𝖾𝗉 𝗐𝗁𝖾𝗇 𝖨 𝗐𝖺𝗌 𝖺 𝖲𝗈𝗉𝗁𝗆𝗈𝗋𝖾 𝗂𝗇 𝖧𝗂𝗀𝗁𝗌𝖼𝗁𝗈𝗈𝗅. 𝖨 𝖽𝗋𝗈𝗏𝖾 𝗂𝗍 𝖾𝗏𝖾𝗋𝗒𝖽𝖺𝗒 𝖺𝗇𝖽 𝖨 𝗌𝗍𝗂𝗅𝗅 𝖽𝗈. 𝖨 𝗁𝖺𝗏𝖾 𝗁𝖺𝖽 𝗌𝗈 𝗆𝖺𝗇𝗒 𝗀𝗈𝗈𝖽 𝗆𝖾𝗆𝗈𝗋𝗂𝖾𝗌 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝖼𝖺𝗋. 𝖨𝗍𝗌 𝗉𝗂𝗇𝗄 𝗌𝗍𝖺𝗂𝗇 𝗈𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝖾𝖺𝗍 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝖻𝖺𝖼𝗄 𝖿𝗋𝗈𝗆 𝗆𝗒 𝗆𝗈𝗆 𝗌𝗉𝗂𝗅𝗅𝗂𝗇𝗀 𝖺 𝖽𝗋𝗂𝗇𝗄.
𝖳𝗁𝖾 𝖽𝗂𝖿𝖿𝖾𝗋𝖾𝗇𝗍 𝗌𝗆𝖾𝗅𝗅𝗌 𝗈𝖿 𝖿𝗈𝗈𝖽, 𝖽𝗋𝗂𝗇𝗄𝗌, 𝖺𝗇𝖽 𝖺𝗂𝗋 𝖺𝗅𝗅 𝗂𝗇 𝗈𝗇𝖾. 𝖨 𝗅𝗈𝗏𝖾𝖽 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝗆𝖾𝗅𝗅 𝗈𝖿 𝗀𝗈𝗈𝖽 𝗆𝖾𝗆𝗈𝗋𝗂𝖾𝗌 𝖿𝗋𝗈𝗆 𝗆𝗒 𝗉𝖺𝗌𝗍 𝖽𝗈𝗐𝗇 𝗂𝗇 𝖬𝗂𝖺𝗆𝗂. 𝖳𝗁𝗂𝗇𝗀𝗌 𝗐𝖾𝗋𝖾 𝗀𝗈𝗈𝖽 𝖽𝗈𝗐𝗇 𝗍𝗁𝖾𝗋𝖾.

Isn't She LovelyWhere stories live. Discover now