Unicode
ကျွန်တော် Jeon JungKook ဒီနေ့ အစောကြီးထပြီး အားလုံးပြင်ဆင်ပြီးနေပြီ... ဘာလို့ဆို မင်းသားချောလေးရဲ့ သက်တော်စောင့် သွားလုပ်ပေးရတော့မယ်လေ ... စုတ်စုတ်ပြတ်ဝတ်သွားလို့ ဖြစ်မလား ... ဒါမှမင်းသားနဲ့ တူတူသွားရရင် လိုက်ဖက်တယ်လို့ ပြောခံရမှာပေါ့...
လောလောဆည် ခု မင်းသားနဲ့တွေ့ဖို့ ဆေးရုံခန်းရှေ့ကိုရောက်နေပြီ ... ခုထိမဝင်ရဲသေးဘူး စိတ်လှုပ်ရှားလို့သေတော့မယ်... ကျွန်တော်မှမဟုတ်ဘူး ဘသူမဆို နိုင်ငံကျော်မင်းသားနဲ့တွေ့ရတော့မယ်ဆို စိတ်မလှုပ်ရှားသူမရှိပဲနေမလား...
ဟူး... Jeon Jungkook မင်းလုပ်နိုင်တယ်...
ရှိသမျှ အားတေအကုန်ထုတ်ပြီး တံခါးကို ဖွင့်လိုက်သောအခါ...
"ဒုန်း"
"အား သေပါပြီ"
တံခါးကို တွန်းဖွင့်လိုက်တော့ တခုခုကို တိုက်မိလိုက်တဲ့အသံနဲ့အတူ တယောက်ယောက်ရဲ့ အော်သံကိုပါ ကြားလိုက်ရတယ်... ကျွန်တော်လည်း ဘာဖြစ်တာလဲ သိချင်တာမလို့ တံခါးကို ဖယ်ကာကြည့်လိုက်တော့...
"ဟာ သွားပြီ"
အကြောင်းကတော့ ကျွန်တော့်တံခါးကို အားနဲ့ဖွင့်လိုက်တာမလို့ တံခါးနာူမှရပ်နေတဲ့ လူတယောက် ပြောရမယ်ဆိုရင် မင်းသားKim Seok Jinရဲ့ နဖူးနဲ့ တိုက်မိသွားတာကြောင့်...
Jk : : ကျွန်...ကျွန်တော်တောင်းပန်ပါတယ် တံခါးနားမှာ မင်းသား ရပ်နေမှန်းမသိလို့ အားနဲ့ဖွင့်လိုက်မိတာ ဘာဖြစ်သွားသေူလဲဟင်
Jin : : ရ...ရပါတယ် ... နဖူးနဲ့တိုက်မိတာကြောင့် နဲနဲပဲခေါင်းမူးသွားတာ
ဘာမှမဖြစ်ဘူးတာပြောတာ နဖူးကိုဖိကာ ငိုမဲ့မဲ့ဖြစ်နေသော မင်းသားကိုကြည့်ပြီး ရီချင်စိတ်ကို မနဲထိန်းထားရတယ်... ဒါပေမယ့်မရီရဲ သူ့ဖန်တေ ဘလောက်ကြမ်းကြောင်း ဂလူးဂလူးမှာ ဖတ်ထားတာမလို့... တကယ့်လို့ သူ့ရဲ့ ဖန်တေသာ ဒီကိစ္စသိရင် သူတို့မင်းသားကို နာအောင်လုပ်ရလားဆိုပြီး ပညာပြတာနဲ့ ကျွန်တော်အသက်ရှင်မှာမဟုတ်တော့ ...
YOU ARE READING
My Lovely Bodyguard (ကျွန်တော့ရဲ့ချစ်လှစွာသောသက်တော်စောင့်)
Fanfiction( Unicode + Zawgyi ) ဟီး ဒါလေးက သိပ်တော့မရှည်ပါဘူးနော် Short Storyလိုမျိုးလေးပဲရေးမှာ...ပြောရမယ်ဆိုရင် လက်ဆော့ကြည့်တာ...😂