Unicode
MG : : Seokjinရေ ဖျော်ဖြေဖို့အသင့်ဖြစ်ပြီလား ...
Jin : : ဟုတ်ကဲ့ ခုပဲ သွားကြမယ်လေ
MG : : ကောင်းကောင်းဖျော်ဖြေခဲ့ပါ
Jin : : ဟုတ် 😁
Jin : : Hello ... My Name Is Jin . I'm World Wide Handsome, You Know?
Fans : : I Know !!! I Know !!Jin : : Haha ...
စင်ပေါ်မှာ ဖျော်ဖြေနေတုန်း ရှေ့က Fanများကြားတွင် ရင်းနှီးသော အရိပ်ကလေးနှစ်ခုကို တွေ့လိုက်ရတာကြောင့် အလိုလိုပြုံးမိသွားတယ် ...
အဲ့အရိပ်၂ခုကတော့ တခြားသူမဟုတ် ကျွန်တော်ချစ်ရသူ ယုန်ပေါက်လေးနဲ့ ကျွန်တော်တို့ရဲ့ နှောင်ကြိုးလေး Kookie တို့နှစ်ယောက် ... သားလေးက ခုဆို သိတတ်စအရွယ်တောင်ရောက်နေလေပြီ ... အရမ်းလည်းချစ်ဖို့ကောင်းတယ် သူ့အဖေရဲ့အမွှေဖြစ်တဲ့ ယုန်သွားလေးတေနဲ့ပေါ့ ... ကျွန်တော်တို့၂ယောက်လုံးရဲ့ ချစ်မဝလေး ... Fanတေကလည်း အရမ်းချစ်ကြတာ Weverse မှာဆို Kookieလေး Kookieလေးနဲ့ ... ခုလည်းကြည့် သူတို့ဘေးနားမှာထိုင်နေတဲ့ Fanတေက ကျွန်တော့်ကိုကြည့်တာနည်းနည်း ကျွန်တော်တို့ရဲ့ Kookieလေးကိုသာ ဟိုမုန့်ကျွေးလိုက် ဒီမုန့်ကျွေးလိုက်နဲ့ ချစ်နေကြတာ ...
ဒီသားအဖနှစ်ယောက်ကို အိမ်မှာ နေခိုင်းတာကို ကျွန်တော့်စကားကြနားမထောင်ကြဘူး ... အိမ်ပြန်ေရာက်မှ ေတွ့ဦးမယ် ... ပြောသာပြောတာပါ ဖျော်ဖြေနေရင်းနဲ့ မောရင်ဒီချစ်ရတဲ့သားအဖနှစ်ယောက်ကိုကြည့်လိုက်ရင် အမောတေကို ပြေသွားပြီး လန်းဆန်းလာတယ် ... တဖြည်းဖြည်းနဲ့ Showတောင် ပြီးတော့မယ် ...
Jin : : Jinnie အားလုံးပဲ နှုတ်ဆက်ပါတယ်နော် ... နောက်ပွဲတေမှာဆုံကြမယ် ... ပြီးတော့ ဟိုသားအဖေ၂ယောက် ပွဲပြီးရင် Stage နောက်ကိုလာခဲ့ပါ ... 🙄
YOU ARE READING
My Lovely Bodyguard (ကျွန်တော့ရဲ့ချစ်လှစွာသောသက်တော်စောင့်)
Fanfiction( Unicode + Zawgyi ) ဟီး ဒါလေးက သိပ်တော့မရှည်ပါဘူးနော် Short Storyလိုမျိုးလေးပဲရေးမှာ...ပြောရမယ်ဆိုရင် လက်ဆော့ကြည့်တာ...😂