1.Bölüm-SEVDİM BEN SENİ💔

16 0 0
                                    

Yusufun gözünden:💔

Okula gidecektim ama bir yandan da gitmek istemiyorum çünkü eski sevgilim var ama işte eski  sevdiğim değil... Bu düşüncelerden kurtulup üstümü giyindim. Eşyalarımıda aldıktan sonra evden çıktım arabaya bindim. Arabayı çalıştırdıktan sonra okula sürmeye başladım. Okula geldiğimde arabadan indim. Derin nefes alıp okula girdim.

Suyun gözünden:💙

İki saattir ahsen başımda bağrıyor neden okula gitmek için.

Ahsen: yaa kalksana suuu.!

Ben: ne var neee!!!

Ahsen: kalk hazırlan geç kaldık zatennn!

Ben: git allahın belası git gelicem tamam.!

Ahsen odadan çıktıktan sonra kısa bir duş alıp üstümü giyindim mavi sweat giydim siyah kot giymiştim. Çantamı alıp Aşağa indim.

Ahsen: yürü zaten geç kaldık.

Ayakkabılarımızı giyip evden çıktık. Arabanın anahtarını çantadan çıkardım. Arabaya bindim arabayı çalıştırdıktan sonra okula sürmeye başladım. Okula geldiğimizde arabadan indik okula girdik. Herkes bize bakıyordu.

Ben: ahsen neden herkes bize bakıyor?

Ahsen: bana değil canım sana bakıyorlar.

Ben: neden?

Ahsen: gittin onunla sevgili oldun yani birde bile-

Ağzını kapattım.

Ben: tamam sus allahın cezası. Sus!

Kantine gidip oturduk. O hala gelmemişti. Hay benim şom ağzıma sıçim. Geldi. Neden bana bakıyor? Bende ona bakıyordum. En sonunda bakışımı kaçırdım. Demek ki ne kadar zaman geçerse geçsin unutamıyormuşsun...

Yusufun gözünden:💔

Göz göze gelmiştik. Ama sonra bakışlarını kaçırmıştı. Hala çok güzeldi. Siyaha çalan saçlarının arasında sarılar vardı. Masmavi gözleri vardı okyanus gibi... bembeyaz teni. Mükemmeldi. Bütün okulun bana baktığını farkettim. Sonra sınıfa doğru yürüdüm. Unutamamıştım onu ne yaparsam yapayım unutamıyordum... Çapkın olan ben sadece onu unutamıyordum. Belki onu yapmasaydım şimdi benim kolumun altında geziyor olurduk. Ama işte o kalbi paramparça eden bizi paramparça eden bendim...

Suyun gözünden:💙

Ahsene döndüm.

Ben: Ben gidiyorum birşey diyor musun?

Ahsen: yok görüşürüz kanka.

Ben: görüşürüz.

Hızlı hızlı sınıfa doğru yürümeye başladım. Girdiğimde kimse yoktu. Sınıfa girince ağlamaya başladım.

Ben: neden gerizekalı onu unutamıyorsun neden aptal o aldattı neden sen acı çekiyorsun salak salak!

Sıraya vurmaya başladım. Elimi sıkmaya başladım. Birden onun sesini duydum.

Yusuf: kendini bu kadar sıkma.

Ben: sananeee ister sıkarım ister sıkamam sanane bundan!

Yusuf: zarar veriyorsun kendine.

Ben: sanane diyorum adam sananeee anlamıyor musun bunu sananeeee!

Yusuf: sana bir sorucam.

Ben: sorma soru felan bana SEVDİM LAN BEN SENİ BAŞKA NAPTIM YAA!

Yusuf: beni neden bıraktın?

Sinirden gülmeye başladım.

Ben: Ben mi bıraktım seni hahahah? Sen aldattın beni yusuf aktaş!

Yusuf: benimleyken mutlu değil miydin?

Ben: seninleyken dünyanın en mutlu insanı bendim. Senle ayrıldıktan sonra en mutsuz yine ben oldum yusuf.

Yusuf: gel yine beraber olalım gel yine seni ben mutlu edim o güzel yüzünü ben güldürim.

Ben: Ben aldatan birine nasıl güvenim yusuf? Olmaz yusuf yıkılan şey yeniden inşa edemeyiz. Affettim diyelim ama ben o anı nasıl gözlerimin önünden sileyim?

Yusuf: olmaz mı şimdi bi daha bizden?

Ben: kafam karışık yusuf olur mu olmaz mı bilmiyorum.

Yusuf: nolur iyice düşün nolur kestirip atma bizi.

Elini kalbimin üstüne koydu.

Yusuf: burayı dinle kalbinden gelen sesi dinle.

Ben: o zaman burdaki yarayı iyileştirmeye bak. Çünkü bu kalp iyileştirilerse daha güzel bir cevap verir.

Zil çaldı. Yerime oturdum. Yusuf çaprazımızda oturuyordu. Ahsen geldi yanıma oturdu. Ders başlamıştı. Yusuf göz kırptı birde gamzesini çıkartarak gülmüştü. Verdik birine gönlümüzü işte naparsın... gülümsedim. Sonra önüme döndüm...

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın! Bayyyyssss kendinize iyi bakınnnn💙💙👋👋👋

Eski Hatıra💔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin