Halloo!! Ik (Esther) ga met mijn vriendin (Ilona) samen een boek hierop schrijven! hoop dat jullie het wat vinden. Eerst stelt hieronder Emma zich even voor.
__________________________
Halloo!! Ik ben Emma! Ik ben de grootste fan van 1D ever! Me hele kamer hangt vol met posters en heb heel veel spullen! Ik vind het gewoon geweldig. Mijn ouders werken in het luxste hotel ooit.. ik mag er niet heen, dan wordt het te druk enzo.. daarom is het ook geheim. Het is zelfs onder de grond.. (A/N de voorkant van het boek is de ingang van het hotel) Ze noemen het: ' Het geheime luxe hotel' Tja, ik weet niet wat ik er van vindt. Ik ben er nog nooit geweest. Iedereen die er heen gaat moet geblindoekt, want dan kan niemand zeggen waar het zit. Alleen de baas en mijn vader en moeder weten het, dus ja het is direct de taak om mensen die er heen mogen daar heen te brengen. Er moeten echt heel veel bewakers daar zijn. Ik wil er echt een keer heen, alleen me ouders staan dat niet toe, ze zijn bang dat ik er dan over ga vertellen, maar dat zou ik echt nooit doen! Me ouders hebben me verteld dat binnekort een optreden van One Direction er is. Ik ben nog steeds aan het zeuren om er heen te mogen, zou vast nooit mogen, maar ik ben gewoon zo'n groot fan! Ik hoop er gewoon super op. En het lijkt mij gewoon super om er bij te zijn. Ik wil ze gewoon ontmoeten en daarmee uit. Maar gebeuren dat wordt hem niet..
Maarja. Ik ben dus Emma. Ik ben 17 en wordt binnenkort 18.. dan ga ik direct uit huis! Ik word gek ervan dat me ouders bijna nooit tuis zijn en als ze tuis zijn alleen maar over hun stome hotel praten!! Maarja. Ik heb licht blond haar (En ja, idd als je het al dacht, ik ben een dom blondje haha!) Ik heb hele lichtblauwe ogen. En mijn haar krult licht. Ik hou trouwens ook heel veel van koekies en koekiemonster. Niet denken dan direct dat ik gek ben hoor! Ik ben gewoon Emma, en niet een dome gek. Oke ik ben wel dom maar niet gek. Somige mensen zeggen wel dat ik gek ben omdat ik vaak koekie schreeuw of weer dat ik helemaal ga praten over one direction met mijn bff Tess, zij is echt een schat. Maar zij mag niks van het stomme hotel weten (het hotel is niet stom maar het feit dat ik er niet heen mag is stom!) Verder zijn The Janoskians ook wel top! En ik heb gewoon haat aan The Wanted. mijn vriendin Tess vindt het leuk om te gaan zeggen dat ze daar fan van is... best dom haha! Klieren met vrienden is gewoon top! Veder zijn mijn hobby's op me laptop zitten, one direction muziek luisteren. En ik zit op karate.. ja! ik doe ook iets actiefs! Ik vindt het leuk om mensjes nock-out te slaan. Inmidels heb ik geleerd dat het daar niet om draait, maar ik vindt het nog steeds het leukste. Het is meer verdedigen enzoo. Maar ik mocht niet op kickboxen dus deed ik dit maar. Het is wel super gaaf, anders was ik al gestop hoor! Ik ga niet actief dan als ik het niet leuk vindt..
__________________________
Dit was de inleiding. Vindt je het een leuk idee? vote dan! Bij 5 vote's gaan we weer verder schrijven! Xx
JE LEEST
Het geheime luxe hotel
FantasyDe ouders van Emma werken in een super geheim hotel. Het hotel is zo geheim omdat het super luxe is. Je hoeft niet eens te lopen om naar een plek te gaan. Dat word al gedaan door een grond die beweegt. Er zijn dingen door de lucht en alles. Ze wille...