deel 2

49 2 1
                                    

Tess antwoord verschrikt: “wat doe jij hier?!”

 “Ik moest je snel even wat vertellen! Maar je moeder liet mij binnen, dus als je wil ga ik wel weg!

“Nee!! Nu wil ik het weten ook!”

Ondertussen stap ik uit bed en kleed ik me aan

 “nou uhm ja mijn moeder heeft ja een hotel? Dat wist je toch?:

“Ja hoezo?”

 “nou uhm 1D die ken je toch ook die mensen die je hele kamer rond hangen die 5 jongens.”

“Jaaa!! Ik ben de grootste directioner ever! Maar wat is er mee!”

 “Nou ja.. het hotel van mijn ouders is heel erg luxe enzo, en daar gaan ze optreden, en wij mogen erheen!”

“ECHT!?! Dat is echt zo gaaf! Maar daar mochten we toch niet komen?”

“ ja het mocht van haar baas maar je mocht echt niks vertellen tegen niemand het moet echt geheim blijven anders worden mijn ouders ontslagen.”

“Okee dat beloof ik echt!! Gwn megaaaa cool mijn droom komt gwn uit!”

 “ i know ! gwn mega hip dat mijn moeder het heeft kunnen regelen dat wij one direction kunnen ontmoeten oke ja soms denk ik echt van mam weg nou mag ik geen privacy ? Maar zoals nu kan ik haar wel doodknuffelen!”

“ik ken het gevoel! laatst kwam mijn ma met een mega coole jurk van 100 euro thuis voor me! Maar dit gwn 1D ontmoeten is veele malen leuker!

 Emma: ja dat weet ik! Zullen we naar beneden gaan?

“Ja! Is goed.!”

“ Oke, we moeten kalmeren anders gaat iedereen vragen wat er is en we mogen het niet doorvertellen.”

 “ ja dat is wel jammer dat we het niet door mogen vertellen! Maar wat zeggen we dan tegen mijn moeder?”

 Emma: nou gewoon dat je een weekje bij mij blijft logeren want we mogen ook 3 nachten daar overnachten.”

“ wow mega vet zeg! Maar uhm ik heb honger en we zijn nogsteeds niet “beneden!.

“oja kom we gaan ga jij maar ff op de bank zitten beneden dan maak ik je brood wel klaar Tess”

 “ oke, kies zelf maar uit watje der op doet”

“okeee mwahahah het wordt je lekkerste broodje wat je ooit hebt gehad.”

“okeej moet ik dit nog vertrouwen??

“ja wacht nou maar gewoon af hoeveel wil je der?:

“doe maar 4 broodjes”

“ okee komt goed! :

 Ik pak 4 broodjes smeer er op 2 boter en op 2 niet ik weet niet of ze het lust  heeft ze nog nooit gezegt dus. Dan maar met en zonder! Ik pak hagelslag en gooi het erop op die broodjes zonder boter gebruik ik choco pasta als boter lekkaah!

En dan geef ik het aan haar onee wacht! ik moet het nog in de magnetron doen echt heerlijk gesmolten hagelslag op een broodje (vindt ik dan) Zo klaar. Ik loop naar tess toe en geef het.

“okee ziet er lekker uit maar zit er boter op?”

“ haha die vraag had ik al verwacht maar hoezo?”

 “nou uhm ik lust het niet, gewoon te ranzig.”

“op 2 zit er boter en op 2 niet op die 2 waar pasta en hagelslag opzit zit geen boter op.”

“oke en pasta en gesmolten hagelslag zie ik? Vet cool! Dat had ik zelf nooit kunnen bedenken en neem een hap!

“en lekker?”

“ lekker? Lekker? Het is gewoon heerlijk!”

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: May 13, 2013 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Het geheime  luxe hotelWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu