Hemen hızlı hızlı adımlar atmaya başladım.
Bir yandan hızlıca yürüyor bir yandanda dua ediyordum.
Benim adımlarım hızlandıkça
Arkamdaki adamında adımları hızlanıyordu.Etrafta kimse yoktu.
Koca sokakta bir ben birde o adam vardı,
Adam bana yaklaştıkça korkum çoğalıyordu,
Ve birden koşmaya başladım. Ben koşmaya başlayınca o adamında koşmaya başladığını farkettim,
"İmdat!" Diye bağırdım ama beni duyan kimse yoktu. Adam bana iyice yaklaşmıştı.Ve kolumu eliyle kavrayıp beni duvara yasladı. Adamın bacağına doğru tekme atıp adamı etkisiz hale getirdim bu zaman kazanmama yardımcı olmuştu. Ama adamın acı halinde kıvranması sadece birkaç saniye sürmüştü.
Adam beni tekrar duvara yasladı. Ve tam o sırada bir ses duydum. Bu ses,
"bırak lan kızı!"
Diyip adama yumruk atmıştı.
Ve bana dönüp, "iyimisin?"dedi
Bende gözlerimi kaçırarak" şey iyiyim" demiştim. Bu Çocuk bugün bizim sınıfa yeni gelen çocuklardan biriydi.
Fakat ismini bilmiyordum, çünkü hoca ona kendini tanıtmasını söylediğinde o kendini tanıtmamıştı.
"iyi olmana sevindim" dedi. GülümseyerekBende ona sessiz ve düz bir ses tonuyla, "şey teşekür ederim" dedim utanmış ve korkmuştum. teşekkürümüde ettikten sonra eve doğru ilerlemeye başladım.
Sonunda eve gelmiştim.
Annemlere selam verdim onlarda bana, "aleyküm selam" diye karşılık verdi. Annemlerede selam verdikten sonra odama girdim.
Ve ödevlerimi yapmaya başladım. Ödevlerimide yapıp birazda ders çalışıp banyoya girdim. öğleyi de kılmak için abdest aldım. Ve hazırlanıp öğle namazımı kıldım. Namazdan sonra biraz zikir çekip hazır abdestliyken kuran' ı kerim okudum.Kuran' ı kerimde okuduktan sonra telefonumu elime aldım.
Ve cübbeli ahmet hocanın sohbetlerini açıp dinlemeye başladım.
Sohbette çok güzel şeyler anlatıyordu.
Hem dini öğretiyor hemde insanları eğlendiriyordu.Biraz sohbet dinledikten sonra whatsapptan yarene yazdım.
Esma: yaren selamunaleyküm.
Yarenimm:aleykümselam.
Esma:nasılsın ne yapıyorsun?
Yarenimm: hiiç öyle oturuyorum.
Esma: bugün seni bıraktıktan sonra başıma neler geldi anlatamam.
Yarenimm:noldu?
Esma: ya ben eve doğru yürüyordum birtane adamın beni takip ettiğini fark ettim.
Beni birden duvara yasladı .Esma: anlatırken bile ellerim titriyo
Esma: Allahtan dua falan ettimde rabbim vesile olarak bana o çocuğu gönderdi.
Yarenimm: nasıl ya hangi çocuk.
Esma: ya o yeni gelen çocuklardan biri geldi kurtardı beni elhamdülillah!
Yarenimm: elhamdülillah!
Esma: neyse ya görüşürüz Allaha emanet ol.
Yarenimm:haydi sende
Selamun aleykum hepinize
Umarım kitabımı beğenmiştirsiniz
En sevdiğiniz hayvan ne?
Haydi Allah'a emanet.❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLACIM OL | Yarı Texting
Teen Fiction05****: büyük bir adam öldüğünde, yıllarca geride bıraktığı ışık, erkeklerin yolunu aydınlatır. 05****:baba,her neredeysen, gittin, ama asla unutulmayacaksın. 05****:bak baba ben burdayım senin bıraktığın yerde... 05****:yolum aydınlıl bir şekilde