Multide yaren var :b
Karşımda bir meteormu vardı yoksa ben mi yanlış görüyordum. Gözlerimi kapayım bir daha açtım, karşımda yine bir meteor vardı. Ben çocuğa öküzün trene baktığı gibi bakarken, onunda aynı şekilde bana baktığını gördüm. Demekki yanlız değilmişim. Eski halime bürünüp,
" dikat etsene be " diye çıkıştım. Oda kendine gelerek,
" sen bana çarptın, bide dikat et diyor ya " diyerek havali gorunmeye calisti. Tabi daha ne kadar havali olabiliyorsa. Uste cikmaya calisarak ve yerden kalkarak,
" ben mi sana çarpmisim, yalan atma be biz koşuyorduk sen bizim onumuze atladin"
" suna bak ya hem suclu hem güçlü. Kizim onune bakmadan kosarsan tabi carparsin boyle tas gibi vicuda. " diyip siritmaya basladi. Suna bak ya kendini beyenmis pislik.
" kendini beyenmişin tekisin" diyip sinirle soludum. Tam bir sey soyluyordu ki yaren araya girdi.
"Tuna !"
" yaren! "
" ne isin var senin burda ?"
" kuzenim ankaraya gidiyor onu ugurlamaya geldim. Asil sen ne yapiyorsun burda?"
" bende kuzenimi almaya geldim." Diyip beni gösterdi. Adinin tuna oldugunu ogrendigim yakisikli meteor bir bana bir yarene bakip duruyordu. En sonunda bana bakip.
" bu senin kuzenin mi ?"
" hey! Benim bir adim var!"
Beni takmadi bile ya. Öküz iste ne bekliyordum sanki.
" sana anlatiyordum ya hani kuzenim masal diye iste o masal bu masal. Ve artik oda burda kalicak. Bizim okula yazildi artik hep beraberiz ."
" demek o masal bu masal. Cok sakar oldugunu soylerken hakliymissin." Diyip sırıtmaya başladı.
Hadi ama sakar oldugumumu soylemis ona. Eve gidince ben ona yapicagimi bilirim. Acaba baska ne anlatti.
" pek iyi bir karsilasma olmadi sanirim. Ben tuna. Sende sakar olmalisin. Tanistigima memnun oldum. " bak ya yine siritiyor. Bide sakar diyo ya ben ona gosteririm sakari. Ama herzaman iyi kiz havasi vermek en iyisidir ilk tanismada.
" bende masal. Zaten yaren anlatmistir her şeyi. " igmali konusup yarene sert bakislarimdan birisini attim. Siritip omuzlarini yukari kaldirdi.
Melkos seslenince tunanin yanindan ayrilip arabaya bindik. Tabi önü ben kaptim. Superim biliyorum.
Yol yarim saat sürmüştü ve ben sıkıntıdan patlamak üzereydim. En sonunda eve geldiğimizde arabadan bildigin atlayarak indim. Koşarak eve vardım. Yarende arkamdan koşarak geliyordu. Kapı açıp eve girdik. Biz yarenle, yarenin odasına melkoşta salona gitti. Odaya girip yatağa kendimi attım. Yarende yanıma aynı şekilde atladı. Biz bön bön tavanı seyrederken, yaren dayanamayıp konuşmaya başladı.
" ya kızım boş boş tavana bakıcağına anlatsana biraz amerikayı felan. Ne yaptın orda? Orda ki okullar nasıl? Kaykay pistleri çok büyükmüş öyle duydum ? Sevgilin felan var mıydı? Varsa nasıl biriydi? He bide kankalarının isimleri neler? Hiç yakışıklı erkek filan var mıydı? Ya anlatsana kızım ya! "
Yine başladık. Şimdi bu benim mal kuzenim benim başım etini yer bugün anlat anlat diye. Bende onu daha çok meraklandırmadan anlatmaya başladım.
" kızım ilk önce bir sakin ol. İlk sorudan başlıyorum. Amerika süper bir yer. Okullar muhteşem hem büyük hemde istediğin şekilde gidebiliyorsun kızmıyorlar. Evet kesinkle kaykay pistleri acayip büyük orada en sevdiğim yer diğebilirim. Sevgilime gelince var dı ama ayrıldık. Çünkü tipim değildi filan dermişim tabiki öyle değil, uzun konu sonra anlatırım ben sana. uzun boylu ve sarışındı. Kankalarımın isimleri; mia, james, chad'di. En son soruna ise söyle cevap veriyim; ŞAKA MI YAPIYORSUUNN!"
Sorduğu sorulara tek nefeste cevap vermiştim. Oda beni dinlemisti.
-" hem o kadar yakisikli erkek varsa bizi niye tanistirmiyon lan! Burdakiler bildigin tipsiz öküz."
-" tipsiz mi ? Okuz mu ? Kizim asil sen salak misin? Daha demin carpistigim meteor neydi o zaman. Tamam okuzluk olarak katiliyorum ama tipsiz deme bari carpilirsin valla. Bence sen turk erkeklerini çok hafife aliyorsun."
-" belki biraz yakisikli olabilir. of kimi kandiriyorum cok yakışıklı ama benim gibi birisine bakmaz öyle çocuklar."
-" sen bence kendinide hafife aliyorsun. hic aynaya baktin mi ? Ne kadar güzel oldugunu biliyor musun sen. Valla ben erkek olsam direk evlenme teklifi ederdim. " diyip kahkaha atmaya başladım.
-" aman allah korusun " diyince ikimizde gulmeye basladik..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
*Yaren*
Masalla bir saatte yakin konustuktan sonra uykumuz geldiği için direk yatağa atladık. Su anda yatak kavgasi vapiyoruz. Ne guzel degil mi.
-" ya yaren banane ben yatcam burda. Hem ben misafir değil miyim? Misafire öncelik."
-" ya kizim ne misafiri! Sen burda kalmican mi bundan sonra. Sende bizden birisin artik hic kusura bakma burasi benim yatağım hadi naş."
-" iyi o zaman ikimizde burda yatmayalim haksızlik olmasin."
-" sacmalama masal. Yatak varken niye yerde yatalim."
-" banane ben yatmassam sende yatamazsin " diyip beni yataktan aşağı itti. Tabi kendisine ustume atladi. nasil bir manyakla yasiyorum.
-" düşünüyordum da acaba seni buraya gondermekte hata mi yaptilar? "
-" valla bence iyi ki gondermisler "
-" bide bana sor "
-" efendim ne dedi ? "
-" yat zibar diyorum kuzen "
-" sanada iyi uykular kuzen! " diyip bana arkasini döndü. Bende ayni seyi uyguladim. Masalin sayesinde yerde uyuyorduk ne guzel dimi ama. Yavas yavas uykum geliyordu. En sonunda pes ederek uykuya teslim oldum.
ÖNEMLİ OKUYUN !!!!!
arkadaslar uzuuun bir aradan sonra geri döndüm :) umarim beğenmişsinizdir. Evet farkindayim cok uzun zaman oldu ama benim icin zor bir yildi. Teoga girdigim icin bolum yazamadim teog bitincede sinavlar basladi ve tabi bide vkk var o yuzden bu kitaba biraz ara vermistim ama simdi yine beraberiz. Daha fazla uzatmadan ve sizi sıkmadan gidiyorum :D oy ve yorum yapmayı unutmayin
Opuyooommm hepinizii ♥♥♥♥♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asi kuzen
Novela Juveniliyi kızlar aslında görüldükleri gibi değildir. asi olmak masaldan sorulur. masal amerikada yaşıyor ve okumak için kuzeninin yanına türkiyeye geliyor. bakalım masal yeni hayatında neler yaşıyacak.