Öncelike hepinize tekrar selamlar asklarim uzun süredir kurgu azlığı nedeni ile kitap yazmaya ara vermiştim sorna bı aydinlanma geldi ve dedin niye yazmayayim? Neyse çok uzatmayalim.
Tarih atmayı da ihmal etmek yok >> :)
İlk öncelikle bana karkaterimiz ile tanışalım
Drake Sakurai
Kullanci adi: Dr4ak3sauHadi başlayalım öyleyse
21 ocak 2017
Dr4ak3sau: Şuan ruhumu temsil eden şey bu sanırım... Kaçma isteği sebepsiz ce birşeylerden birinden kacmak istiyorum ama neden ve ya neyden olduğunu bilmiyorum....
Askad4m_: Niye böyle yazdın şeftalim?, Bugün çok neşeli gibiydin
Dr4ak3sau:Askadam?
Askad4m:Efendim güzelim
Dr4ak3sau:Tacizci falan misin arkadaşım
Askad4m: Arkadaşım dediğin birine tacizci demek cik cik sana yakıştırmadim, oysaki bugün bana attığın kaçamak bakışların di bence taciz olan
Dr4ak3sau: Ben kimseye kaçamak bakış atmadım
Askad4m: Gözlerin aynı şeyi söylemiyor
Dr4ak3sau : Şu yaşadığım saçmalığa bak ya sen şu 11/D ki sinir bozucu şu sırık kılıklı çocuksun kesin
Askad4m: Ah evet Ray evet onu bende sevmiyorum akraba olmamız ne acı
Dr4ak3sau: Onla akraba misin? O zaman ona çekmiş itici bı tipsin
Şu anki ruh halim ile seninle konuşacak gibi değilim baybay
Dr4ak3sau kişisi Askad4m kişisini engelliledi
Askad4m:Drake ciddi olamazsın
Askad4m: Of ya of
Askad4m: Bu kız ne zaman beni dinleyecek sanırım hiç bı zaman...
Askad4m: Acaba- hayır olmaz o kadar ileri gitmem ...
En azından bı dinleseydin neyse sinirin bozuk sanırım öptümDrake:
Yeter artık diye bağırasim var duvarları yumruklayip çıkan kanlara bakarak, düşüncelerim yarıda kaldı tabi...
Misafir odasındaki küçük veletler odama gelmiş her yeri ele geçirmişlerdi bile, onlardan kurtulmak için güya spor bahanesi ile bisikletimi alıp okulun yakınındaki parka gittim sonra? Hayır bişi yapmadim oturdum sadece, parkın hemen yanında fazla lüks dairler vardi, burda yaşayanlar çok şanslı olmalılar....
Hafif Yağmur cilemeye başladı boğazlı kazağımi ve hirkami giydiğim için üstüm üşümüyordum, elimi hırkanın cebine atıp kırılmak üzere olan sigarayı çıkardım ama ne şans çakmak yok sinirle sigarayı yere attığım sırada biri arkamdan gelip kolu ile boynumu sardı bildiğin beni boğuyordu. Hafiften kahkaha atıp "Noldu Drake kızardın" "Beni boğuyorsun Ivan kızarmam normal" "Ah özür dilerim drake" dedi sesin sahibi Ivan.. sinir bozucu çocuğun tekiydi, yere attığım sigaraya bakıp "Sinirin bozulmuş" diye mırıldandı elibi cebine atıp sigara çıkardi yakip içmeye başladı, karşısındaki boş banka geçip sigarayı yüzüme üfleyetek içmeye devam etti. "Kes şunu" " Yo niye" of bı u çocuk beni sinir etmekten başka bı boka yaramıyordu.
Bi on beş dakika sonra elinde poşetler ile Yuu geldi "Eee çocuklar aç miyiz" normalde yemek yemeyen kız elinde iki poşet hazır yemekle "Elimde poşet görünce beni aç sandınız herdalde başkalarınızdan onu çıkardım size aldım bunları" ah bu kız fazla zeki ve düşünceliydi. Yağmur şiddetini iyice artırmıştı Yuu ile Ivan çoktan gitmişti ben kaldım bu yağmur da çıkarsam kesin ıslanır hasta olurdum bunları düşünürken elinde çöp poşeti ve elinde şemsiyeyi ile bı çocuk şu lüks binalardan çıktı, ben ne yapsam diye çevreye bakarken çocuk arkamda bitti şemsiyeyi bana uzatıp kaş göz ile gitmemi işaret etti beklemeden koşturmaya başladım.
Eve varınca şemsiyenin demirlerine kıstırılmış küçük bı kağıt fark ettim kağıdı alıp elimde açtım "Islak saçlarını görmek güzel olurdu ama okula gelmemeni istemem seftalim" ha? Ne
Selam güzellerin/yakışıklılarım ilk bölüm çok kısa ve cringe oldu özür dilerim acaleye geldi ilerli bölümleri daha iyi yapmal için caliscam <311
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son kez gökyüzüne bakalım ||YariTexting||
RandomIslak saçlarını görmek güzel olurdu ama okula gelmemeni istemem seftalim"