Salaaaaaaaaaaaaam gencler. Yine ben geldim buraz geciktim ama uzgunum :) :) bu bolum en iyi kankalarimdan biri olan Nesli4646 ya gelsin... :)
"...................."
"huqaaaaaaaaa"
"Eyluuuuul..."
"hiiiign hiiuaahaaaaaaaaa"
Diye kalktim. Sacim basim ipislak. Anneme "seni kill me yapcam" bakislarimi attim. O ise sirita sirita gitti. Telefonumu sarjdan cektiiimde 10 cevapsiz arama yaziypdu. Baktigimda hepsi gerizekali Elifti. Manyak arkadasim yhaaa.
Yavas yavas yuzumu yikadim. Banyo yaptim. Ustume beyaz bir tshirt bide kot giydim. Hic ugrasamam yani. Saate bakarken 20 dakika oldurmusum. İhlayarak masaya oturdum. Aslinda coktum. :) :)
"Anneee gunaydin bebeyim"
"Gunaaaaaaaydin"
"Anne
"Eylul"
"Bana para verir misin" en masum yavru kopek bakislarimi attim.
"Neden napcqn kiii"
"Param bitti" diyince cuzdanindan bi ellilik cikardi bense siritim.Vee hizlica biseyler yiyip disari attim kendimi. Yolda Elifi aradim.
"Gunaydin babygirl"
"Gunaydin suratsiz"
"Hadi come&get me "
"Sana kac kere didim Gomez dinleme die sende kafa yapio walla sen dinleme"
"Tmm beybisi hadi durakta bulusalim mi?"
"hadi byyyyy"
"hadi byyyyyyyyy"Telefonu kapattim duraaga dogru yuruyodum. Ben hala onun adini merak ediodum.Adiiiii akin veya burak veya can veya berk veya semih veya ..... derken Elifi gorup el sallladim.
Yanina kosup oturdum. Tam o anda dolmus geldi binip oturduk. Kafami geriye yaslayip camin oldugu tarafq baktim. Arabalari saydim... 2 4 5 6 8 derken. Elif durttu hemde ne durtmek. Cirkef Eylul modu cagirip anirmaya basladim.
"Uyustu lan ayiii uffff seni allah bildigi gibi yapsin bide siritiyo seni gidi burusuk musamba suratli los angeles kopegiiii" aslinda daha uzatirdim ama birini gosterdi. Aman tanrim bizim mahallenin delisi (hemen o zannetiniz dimi cakallar).Sustum ve baska yone dondum. Bize donup bagirmasi an meseleydi.
Tam indik cikiyoz bizi fark etti.
" Ua ua eyluuuuul hai hai slaaaaam" die bize sarilmak icin kollarini acti. O an biz ciglik cigliga okulla girdik , delimizde pesimizden.Kosa kosa sinifa girdigimizde hoca siniftaydi . Hoca bize
"İnsan kapiyi calmadan girermi terbiyesizleeer." die bagiriken hocanin arkasina gectik. Siniftan bikac kisi deliyi ikna edip cikardi. Hoca bize
"Sinifa niye bir deli getiriyosunuz" diye cirladi. Bizse bakisip bizim getimedigimizi anlattik. Hica bize kizdi sonra gecin yerinize die tekrar cirladi.
Hayatimda bu kadar gicik hoca gormedim. Ders fendi hemen tahtaya bir soru yazdi bunun cevabini sordu. Bikac el kalkti. Tabi benim cimen gozlumde el kaldirdi. Sirittim.
" Eylulcum guldugune gore biliyosun " dedi. Sadist.
"İiii... Hocam .... Benceeeee..... Soruuu..... Yanlis." Dedim en azindan makuldu.
Hoca benim sorularim yanlis olmaz diip soruyu cozmeye basladi. Ancak bi turlu bulamiyip farkli cevaplar buluyordu. Hoca bana bakip
"Aferin bende zaten seni denemistim"dedi yuzume en gicik gulumsememi takindim. Tam o sirada da zil caldi. Bizde disari cikmadan once "o"na birinin seslenisini duydum.
......BULUT...
Bende cocuga ad ariyodum ondan yazamdim neyse opuldunuz . :* :* ;*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkımı başlatan köpek
Random+Şimdi sesiz ol tamam mi oğlum -hav +aferin birazdan "O" gelecek ...