1 . BÖLÜM

47 7 8
                                    

HATAY

" Ayça neredesin hadi " ablam aşağadan bana bağırmaya başladı .  Tam da en sevdiğim rapı dinlerken .

" Geldim Yüzbaşım " diyip telefonu kapattım ve aşağa indim .
Ablam Okyanus bir yüzbaşıdır . Babam bizi terk edince annemde ölünce bana hem analık hem babalık yaptı . Ablam çok sert ve öfkeli biridir onu ara ara çileden çıkarırım.

" Yaw hadi Ayça hadi kahvaltı hazır bugün karagaha gideceksin . Keşke gitmesen ama neyse " dedi gözlerini devirerek .

Yüzbaşı hiç bir zaman benim asker olmamı istemedi halbuki kendisi çok iyi bir türk subayı vatana aşık bir kadın ve bu meslek için hayatından vazgeçti bir vatana bir de bana ömrünü verdi ve kendini adadı .

" Komutanım ben artık teğmen  oldum lütfen artık bunlarla ilgili konuşmayalım.  " dedim .

" Evet ben artık senin üstünüm sende artık diğer askerler neyse benim gözümde o sun evde bile " dedi sert bir şekilde kaşlarını çatarak

" Üniforma olsada olmasada değil mi? " dedim .

" Aynen hadi çabuk ol teğmenim " dedi .

Hızlıca kahvaltı yapıp ilk önce ben çıktım .  Ve hızlıca koşarak otobüse yetiştim artık ablam ile aynı arabada gidemem . Netice de artık bende diğer askerler gibiyim hiç bir asker ablamın aramasına binmez bende artık binmiycem.  Ve kardeş olduğumuzuda  bilmeyecekler hata komutanlar bile yani onlar bilmemezlikten gelirler .

Otobüsten inip karagaha sonunda geldim ve direk komutanım odasına çıktım . 
Kapıyı tıklatım gir komutu ile girip selam verdim . 

" Teğmen Ayça Demirkıran emredin komutanım " dedim .
Komutan bana doğru bakıp iyice süzdü kaşlarını çatı ve bana daha sert
Bakmaya başladı .

" Teğmenim sen burada bekle " dedi ayağa kalkarak

" Emredersiniz komutanım " dedim

Çıkıp gitti .

Hay da gelir gelmez hata mı ? Yaptım yok be belki yüzbaşı nın bir şeyi olduğumu anladı ama anlasa bile neden bu kadar sert davransın ki ???

Geri geldi .

" Teğmenim beni takip et " dedi bu sefer beni dövecekmiş gibi bakmıyordu . Onu takip etmeye başladım hangarların olduğu yere gittim çok daha ötede helikopter sahası yazıyordu ayıptır söylemesi gözlerim şahin gibidir .

Bir tim ip gibi dizilmişti onların yanına gittik .

" Teğmen Ayça Demirkıran artık burada  sizin tim de " dedi albay mehmet kurdoğlu .

" Emredersiniz komutanım " dedi binbaşı idi galiba omzundaki yıldızlardan anladım

Albay geri gidince azıcık korkmadım değildi . Yeni baya korkmuştum !

" Tim teğmenle tanış yüzbaşım sen benimle gel " dedi ve gitti evet bu adam Binbaşı ! İşaretleri ve yıldızları artık karıştırmıyorum .

" Komutanım ben astsubay başçavuş kuzey tolu " dedi mavi gözlü sarı saçlı genç

" Komutanım ben astsubay başçavuş umut kaçar yani buradakiler ben kaçar der " dedi kahkaha atarak . Bir az olsun rahatladım benim kafadan oldukları baya beliydi.

" Komutanım ben deniz astsubay başçavuş  deniz cankurt " dedi yeşil gözlü genç

" Komutanım ben de astsubay üstçavuş aras arkaz " dedi diğerlerinden daha sakin olanı

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 15, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

HEDEF " TURAN " Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin