Na wstępie chciałabym poinformować, że to moja pierwsza książka, więc jeśli pojawią się jakiekolwiek błędy ortograficzne, interpunkcyjne lub przekręcę czyjeś imię, bądź nazwę jakiegoś miejsca, to poprawiajcie mnie w komentarzach.
Fabuła będzie trochę odbiegać od tej przedstawionej w książce i filmie (ponieważ będę bazować zarówno na książce, jak i na filmie). Będę dodawać wymyślone przez siebie sceny, aby urozmaicić fabułę. Dodam także ciekawe wątki, które nie znajdowały się w oryginale, ponieważ jest to książka gatunku fanfiction, gdzie można dodać coś wymyślonego, od siebie.
Komentarze będę mile widziane, ponieważ dodają mi otuchy i motywują mnie do dalszego pisania.
Pamiętajcie, gwiazdki pod rozdziałami motywują do dalszego pisania, ale ich liczba nie wpływa na pojawianie się rozdziałów. Ponieważ rozdziały będą się pojawiać, wtedy kiedy znajdę czas na pisanie.
Pod koniec niektórych rozdziałów, będziecie mogli zobaczyć zdjęcia, które będą przedstawiały postacie, zwierzęta, przedmioty lub miejsca, których nie było w ekranizacji, bądź książce, abyście mogli zobaczyć jak ja je sobie wyobrażam. Poza tym każdy może je sobie inaczej wyobrazić, więc opisy będą się pojawiać w trakcie tekstu, o zdjęcia na koniec jako taki dodatek.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ W następnym rozdziale pojawi się prolog, w którym opisze wam naszą główną bohaterkę, a na koniec (w dopisku) pojawi się informacja ode mnie i zdjęcie (głównej bohaterki). Proszę, nie zwracajcie uwagi kto jest na zdjęciu, ponieważ ono ma tylko pokazać postać, tak jak ja ją sobie wyobrażam. Serdecznie dziękuje za przeczytanie, tej informacji ode mnie i mam nadzieję, że zostawicie coś po sobie oraz poczekacie na następny rozdział. (252 słowa)
~Kamixas ^^
CZYTASZ
Wieczna Miłość ~ Książę Kaspian ~
FanfictionSylvia Scrubb jest starszą siostrą Eustachego, a zarazem kuzynką rodzeństwa Pevensie. Przez przypadek przenosi się za pomocą zaczarowanego obrazu do magicznej krainy, razem ze swoim kuzynostwem Łucją i Edmundem oraz jej bratem Eustachym. Przeżywają...