2

2.1K 24 407
                                    



Başlamadan önce bölümdeki mısır olayı nerden aklıma geldi sorgulamayın...Mısır yiyordum dedim ben niye bölüme eklemeyim.Ayrıca otelde mısırı nerden buldular diye de sorgulamayın.Bir şekilde bulmuşlar gibi düşünün,eklemek zorundaydım aklıma gelince...

Neyse seversiniz umarım.Hatalarım varsa görmezden gelin lütfen.💗💗💘💓🌼🌸

...............


Çekim benim yüzümden iptal edilmişti.Neler mi olmuştu? Hemen anlatıyorum.

Jin hyung hepsinin bizi aradığını söyleyerek bulunduğumuz yere yaklaşmaya başladığında o panikle Hoseok hyung sırt çantası ile önündeki kabarıklığı saklamaya çalışmıştı ve ben şoktan hareket edemeyerek ecelimizi bekler gibi Jin hyungu beklemiştim.Jin hyung geldiğinde Hoseok hyungun etkilendiğini görmemişti tamam fakat pantolonumdaki ıslaklığa bakan biri on metre öteden bile altıma işediğimi anlayabilirdi ki tuvalete gitmem gerektiğini de daha önceden belirttiğimden Jin hyung altımı ıslattığımı ben açıklama yapmadan anladığında bunun olabileceği, herkesin başına gelebileceği hakkında birkaç gereksiz cümle söylemişti.Diğerlerinin de durumdan haberdar olmasıyla çekimi bugünlük iptal etme kararı almıştık.En başta Hoseok hyungun tepkisinden korktuğum için ağlamıştım fakat sonra etkilendiğini görmemle zafere ulaşmış gibiydim onun için altıma işemek bir sorun değildi. Sadece çekimimiz ertelenmişti,o kadar.

Tekrar arabalara binip otel odamıza girene kadar Hoseok hyung sertliğini çanta ile zor saklamıştı.Yol boyunca saklamak için şekilden şekilde giren hyunguma gülmemek için dudaklarımı ısırmıştım.

Tamam etkilenmesi ve altıma işemek hoşuma gitmişti fakat sertliğini saklamak için girdiği hallere gülmemek için kendi içimde savaş vermiştim.
Otel odasına güç bela gelebildiğimizde de Hoseok hyunga yardım edebileceğimi söylemiştim fakat kendim hallederim diye bir şeyler mırıldanıp banyoya girip kapıyı çekmişti.Yardım etmemi istememesine şaşırmıştım ve biraz da kırılmış olabilirdim.Neden istemediğini bilmiyordum fakat eğer utandığı için falan istemediyse aklıma gelen mükemmel planı uyguladığımda da utanıp istemeyebilecek miydi ? Görecektim.
Onun ile bir film gecesi yapacaktım fakat sadece biraz değişik olacaktı.

O sadece film izleyip sonra da yatacağımızı sanarken filmin ortasındayken mısır kasesine işeyip etkilenmesini sağladıktan sonra ona çeşitli sürprizler yapacaktım.

Planım harikaydı,yapacaktım çünkü neden yapmayayım değil mi? Benim yardım etmeme izin vermemesinin sebebi utangaçlık ise bunu kaseye işeyerek başlayacağım planım ile güzel bir şekilde yenecektik.

.............

Onun banyodan çıkmasını beklerken sıvı olarak ne bulduysam mesanemin dolması için içmeye çalışmıştım.
Banyo yapması uzun sürüyordu,gerçi bunu zaten biliyorsunuz...
Bu sefer uzun sürmesi sabahkinin zıttı olarak bana avantaj olmuştu.Televizyondan da içeriğine dikkat etmeden bir film ayarlayıp duraklatmıştım,o geldiğinde beraber film izlemek istediğimi söyleyip başlatacaktım.
Mısır kasesini de ayarladığımda yatağa oturmuştum.

O geldiğinde filmi çok izleyebileceğimizi bile sanmıyordum çünkü şimdiden patlayacak gibiydim.

Ellerimi bacaklarımın arasına koyup o gelene kadar tutabilmemi kolaylaştırmaya çalışmıştım.

"Hadi artık, gel be hyung!"

Dayanamayıp kendi kendime konuştuğumda yandaki banyodan çıkmış olan hyungumun sesini duymuştum.Çıktığını fark etmemiştim bile.

"Bir şey mi dedin Jeongguk?"

İşte şimdi planıma başlamanın tam zamanıydı.Hyungum banyoya giyeceği kıyafetleri almıştı ve havlu ile değil gri bir eşofman ve siyah bir tişört giyerek çıkmıştı.Bir şey olmayacak gibi,masummuş rolü takınıp konuşmuştum.

Hopekook Omorashi Where stories live. Discover now