eliseo vauthan'ın çabaları

68 6 64
                                    

Keyifli okumalar!>3 Devamı gelecek.

Melez Kampı'nda stabil olan pek bir şey yoktu.Doğrusu Melez Kampı kural koymakta ve onları uygulamakta son derece kötüydü.Zira Melez Kampı tek başına binlerce felaketi bünyesinde barındıran yüzlerce çocuğun bir araya getirilmesiydi.Herkes daha kampın ilk kurulduğu zamanlarda Melez Kampı'nın normal kamplara benzemeyeceğini ve huzur kelimesinin gerilerde kaldığını kabul etmek zorunda kalmışlardı.Melez Kampı'nda her gün ayrı bir bela,ayrı vaka olurdu ve herkes buna alışmış,mutlu mesut hayatını sürdürüyordu.Ancak stabil oln bir şey,belki de tek bir şey vardı.Yıllardır,her sabah,Eliseo Vauthan Büyük Ev'e gider ve Kheiron'a yalvaran gözlerle bakar,normaldeki hiçbir şeyi umursamayan ses tonunun aksine normalde asla kullanmayacağı yumuşacık bir ses tonuyla,"Dış dünyaya ne zaman gideceğim,Kheiron?"diye sorardı.Kheiron her seferinde onu oyalar ve geri gönderirdi ama zaman içerisinde bu iyice kontrolden çıktı.Kheiron poker oynarken,yemek yerken,pek de umursanmayan kamp görevlerini dağıtırken,öğrencileriyle ilgilenirken ve hatta tuvaletini uygun bir ormanlık araziye yaparken Eliseo Vauthan oradaydı ve hep aynı soruyu soruyordu."Dış dünyaya ne zaman gideceğim,Kheiron?"

Tuvaletini yaparken Eliseo Vauthan'a yakalandığı gün Kheiron'un canına tak etti ve çocuğu kolundan tuttuğu gibi Büyük Ev'e götürdü.Öksürerek,"Öncelikle gördüğün manzara için üzgünüm,"dedi."Pek hoş şeyler hissettirmediğini tahmin edebiliyorum ama tahmin edersin ki ben bir sentorum.Yani tamamıyla insanlarla aynı davranışları göstermem beklenemez ve orası da normalde oldukça ıssız bir alandı."

"Sorun değil,Kheiron,"dedi Eliseo Vauthan hınzırca gülümseyerek.Kahkaha atmamak için kendini zor tutuyordu ama Kheiron'a saygısizlık yaparsa en çok istediği şeyi,dış dünyaya çıkma ihtimalini kaçıracağından korkuyordu."Ama benim sorumu unutmadın değil mi?Ne zaman dış dünyaya-"

"Evet,evet,anladım,"dedi Kheiron öfkeyle."Yıllardır sayende bu soruyu ezberledim,Eliseo.İsteğini anlıyorum;Melez Kampında büyümüş,dış dünyayı hiç görmemiş bir çocuk olduğun için elbette isteğini anlamamak imkansız.Ama sorun şu ki melezlerimizi görevler yoluyla dış dünyaya yolluyoruz.Seni ise göreve yollayamam tahmin edersin ki."Eliseo itiraz etmek için ağzını açmışken gözlerini devirip onu işaret etti."Yapma,Eliseo.Dış dünya ve büyü dışına hiçbir şeye ilgi duymadığını bilmeyen yok.Yahu yemek yemeye üşendiğin için 48 kilo kaldın çocuğum,dön de kendine bir bak!Bu derece umursamaz biriyken sana görev veremem.Bu konu tartışmaya açık bile değil."Tereddütlüce gözlerini Eliseo Vauthan'ın üzgün bakışlarının üzerinde gezdirdi."Ancak başka bir fikrim var."

Eliseo'nun gözleri mutlulukla açılmışken Kheiron parmağını ikaz etmek amacıyla havaya kaldırdı."Ama bunu istiyorsan yapman gerekenler var,Eliseo.Fikir şu;seni ve dış dünyayı tanımayan ya da uzun zamandır dış dünyaya gitmemiş melezleri gezi yoluyla dış dünyaya çıkaracağız.Görev değil,sadece dış dünyaya bir gezi.Uzun zamandır düşünüyordum da;sahiden melezlerimizin dış dünyayı tanıması gerekiyor.Sonuçta biz sizi burada her türlü tehlikeye karşı hazırlıyoruz ama dış dünyayı tanımadıkça bu bir anlam ifade etmiyor.Bu yüzden sadece sen değil,bir kaç melezle beraber dış dünyaya gideceksin.Dış dünyaya gitmek isteyen melezleri bulmak senin sorumluluğunda,bulamazsan bu iş olmaz.Ayrıca başınıza dış dünyayı tanıyan melezlerimizden sorumlulular bulacaksın,onlar da size dış dünyayı tanıtacak ve bir kaosa sebep olmadığınızdan emin olacak.Sorumluları ve dış dünyaya gitmek isteyen melezleri bulamazsan bu iş olmaz,haberin olsun.Şimdi git ve şansını dene bakalım."Eliseo Vauthan onu ikiletmeden mutlulukla Büyük Ev'den fırlarken arkasından seslendi."Ayrıca bir daha tuvaletimi yaparken beni gözetleme çocuk!"Hüsranla mırıldandı."Duymadı bile."

Sahiden de duymamıştı.Şu an önünde bir top patlasa duyar mıydı,emin değiliz.Eliseo Vauthan,nihayet istediği şeye kavuşmanın sevincindeydi ama tamamıyla rahatlamak için önce Kheiron'un şartlarını yerine getirmeye karar verdi.İşe ilk önce sorumlulardan başladı-onları bulmanın daha zor olacağını düşünmüştü.Sahiden de öyle oldu,kimse bir avuç kaos meraklısı meleze bakıcılık yapmak istemiyordu.Bu yüzden Eliseo Vauthan kurnazca bir yol izledi.Seçtiği insanlar pek işe yaramayacak olsa da ikna edebileceğine inandığı insanları seçmeye karar verdi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 02, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yanlış Taraf | One-ShotHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin