Chapter 1: A theifs way of life

237 5 4
                                    

     |•| Toshiros POV in the present time|•|
"Let's see what I've rounded up today" 𝗧𝗼𝘀𝗵𝗶𝗿𝗼 𝘄𝗼𝘂𝗹𝗱 𝗽𝗿𝗼𝗰𝗲𝗲𝗱 𝘁𝗼 𝘀𝗲𝗮𝗿𝗰𝗵 𝘁𝗵𝗿𝗼𝘂𝗴𝗵 𝗵𝗶𝘀 𝗵𝗮𝗻𝗱 𝗺𝗮𝗱𝗲 𝗯𝗮𝗰𝗸𝗽𝗮𝗰𝗸 𝗽𝘂𝗹𝗹𝗶𝗻𝗴 𝗼𝘂𝘁 𝗮 𝗯𝘂𝗻𝗰𝗵 𝗖𝗿𝘆𝘀𝘁𝗮𝗹𝘀,𝗩𝗮𝗹𝗶 𝗮𝗻𝗱 𝗳𝗼𝗼𝗱. "This Is a pretty pull for this village if I do say so myself, But what could this be a fruit?" 𝗧𝗼𝘀𝗵𝗶𝗿𝗼 𝘄𝗼𝘂𝗹𝗳 𝗽𝘂𝗹𝗹 𝗼𝘂𝘁 𝘄𝗵𝗮𝘁 𝘀𝗲𝗲𝗺𝗲𝗱 𝘁𝗼 𝗯𝗲 𝘀𝗼𝗺𝗲 𝗸𝗶𝗻𝗱 𝗼𝗳 𝗳𝗿𝘂𝗶𝘁 𝗮𝗹𝗺𝗼𝘀𝘁 𝗹𝗶𝗸𝗲 𝗮 𝗱𝗿𝗮𝗴𝗼𝗻 𝗳𝗿𝘂𝗶𝘁."Im gonna save this for a bit it looks odd...who knows maybe it's rare and I can sell it for some cash.."𝗧𝗼𝘀𝗵𝗶𝗿𝗼 𝗽𝗿𝗼𝗰𝗰𝗲𝗱𝘀 𝘁𝗼 𝗽𝘂𝘁 𝗶𝘁 𝗯𝗮𝗰𝗸 𝗮𝗻𝗱 𝘄𝗮𝗹𝗸 𝗼𝘂𝘁 𝗼𝗳 𝘁𝗵𝗲 𝘃𝗶𝗹𝗹𝗮𝗴𝗲 𝘁𝗮𝗸𝗲𝗶𝗻𝗴 𝘁𝗵𝗿𝗲𝗲 𝘄𝗮𝗹𝗹𝗲𝘁'𝘀 𝗼𝗻 𝗵𝗶𝘀 𝘄𝗮𝘆 𝗼𝘂𝘁.
𝗧𝗼𝘀𝗵𝗶𝗿𝗼 𝘄𝗼𝘂𝗹𝗱 𝘄𝗮𝗹𝗸 𝗶𝗻𝘁𝗼 𝗵𝗶𝘀 𝗻𝗲𝘄 𝘀𝗽𝗼𝘁 𝘀𝗶𝗻𝗰𝗲 𝘁𝗵𝗲 𝗼𝗹𝗱 𝗼𝗻𝗲 𝘄𝗮𝘀 𝗱𝗲𝘀𝘁𝗿𝗼𝘆𝗲𝗱.𝗧𝗼𝘀𝗵𝗶𝗿𝗼 𝗽𝗿𝗼𝗰𝗰𝗲𝗱𝘀 𝘁𝗼 𝗰𝗹𝗶𝗺𝗯 𝘁𝗵𝗲 𝗹𝗮𝘁𝘁𝗲𝗿 𝗮𝗻𝗱 𝗱𝗿𝗼𝗽 𝗵𝗶𝘀 𝗹𝗼𝗼𝘁 𝗶𝗻𝘁𝗼 𝗼𝗻𝗲 𝗼𝗳 𝟯 𝗰𝗵𝗲𝘀𝘁𝘀 𝗮𝗻𝗱 𝗽𝗿𝗼𝗼𝗰𝗲𝗱𝘀 𝘁𝗼 𝗽𝘂𝘁 𝘁𝗵𝗲 𝗳𝗿𝘂𝗶𝘁 𝗶𝗻 𝗶𝘁'𝘀 𝗼𝘄𝗻 𝘀𝗽𝗼𝘁.𝗧𝗼𝘀𝗵𝗶𝗿𝗼 𝘄𝗼𝘂𝗹𝗱 𝗿𝗲𝗮𝗱 𝗯𝗼𝗼𝗸𝘀 𝗵𝗲 𝘀𝘁𝗼𝗹𝗲 𝗳𝗼𝗿 𝗮 𝗳𝗲𝘄 𝗵𝗼𝘂𝗿𝘀 𝗮𝗻𝗱 𝘁𝗵𝗲𝗻 𝘀𝗲𝘁𝘀 𝘁𝗵𝗲𝗺 𝗱𝗼𝘄𝗻. 𝗧𝗼𝘀𝗵𝗶𝗿𝗼 𝘄𝗼𝘂𝗹𝗱 𝗴𝗲𝘁 𝗶𝗻𝘁𝗼 𝗵𝗶𝘀 𝘄𝗮𝗴𝗼𝗻 𝗮𝗻𝗱 𝘄𝗼𝘂𝗹𝗱 𝘀𝘁𝗮𝗿𝘁 𝗱𝗿𝗶𝘃𝗶𝗻𝗴 𝘁𝗼 𝘁𝗵𝗲 𝗻𝗲𝘅𝘁 𝘃𝗶𝗹𝗹𝗮𝗴𝗲.
"Let's see what kinda loot I can round up in this village." 𝘁𝗼𝘀𝗵𝗶𝗿𝗼 𝘄𝗼𝘂𝗹𝗱 𝘄𝗮𝗹𝗸 𝗶𝗻𝘁𝗼 𝘁𝗵𝗲 𝘃𝗶𝗹𝗹𝗮𝗴𝗲 𝘄𝗶𝘁𝗵 𝗵𝗶𝘀 𝗱𝘂𝗮𝗹 𝘀𝗶𝗱𝗲𝗱 𝗴𝗹𝗮𝗶𝘃𝗲 𝗺𝗮𝗱𝗲 𝗼𝗳 𝘄𝗼𝗼𝗱 𝗮𝗻𝗱 𝘀𝘁𝗼𝗻𝗲 𝘂𝗻𝗱𝗲𝗿 𝗵𝗶𝘀 𝗰𝗹𝗼𝗮𝗸, 𝗮𝘀 𝗵𝗲 𝘄𝗮𝗹𝗸𝗱 𝗮𝗿𝗼𝘂𝗻𝗱 𝘁𝗵𝗲 𝘃𝗶𝗹𝗹𝗮𝗴𝗲 𝗵𝗲 𝘄𝗼𝘂𝗹𝗱 𝗽𝗿𝗼𝗰𝗰𝗲𝗱 𝘁𝗼 𝘀𝘁𝗲𝗮𝗹 𝗽𝗲𝗼𝗽𝗹𝗲𝘀 𝗺𝗼𝗻𝗲𝘆 𝗯𝗮𝗴'𝘀 𝗮𝗻𝗱 𝘄𝗼𝘂𝗹𝗱 𝗽𝗿𝗼𝗰𝗰𝗲𝗱 𝘁𝗼 𝘄𝗮𝗹𝗸 𝘁𝗼 𝗮 𝗳𝗼𝗼𝗱 𝘀𝘁𝗮𝗻𝗱 𝗮𝗻𝗱 𝘄𝗼𝘂𝗹𝗱 𝗴𝗿𝗮𝗯 𝗮 𝗳𝗲𝘄 𝗮𝗽𝗽𝗹𝗲𝘀 𝗮𝗻𝗱 𝗮𝘀 𝘁𝗼𝘀𝗵𝗶𝗿𝗼 𝘄𝗮𝗹𝗸'𝘀 𝗮𝘄𝗮𝘆 𝗵𝗲 𝗵𝗲𝗮𝗿𝘀 𝘁𝗵𝗲 𝗺𝗲𝗿𝗰𝗵𝗮𝗻𝗴 𝘆𝗲𝗹𝗹 𝗮𝘁 𝗵𝗶𝗺 𝗮𝘀 𝘁𝗼𝘀𝗵𝗶𝗿𝗼 𝘄𝗼𝘂𝗹𝗱 𝗾𝘂𝗶𝗰𝗸𝗹𝘆 𝗲𝘀𝗰𝗮𝗽𝗲 𝘁𝗵𝗲 𝘃𝗶𝗹𝗹𝗮𝗴𝗲 𝗯𝘆 𝗿𝘂𝗻𝗻𝗶𝗻𝗴 𝗽𝗮𝘀𝘁 𝘁𝗵𝗲 𝗴𝘂𝗮𝗿𝗱𝘀 𝗱𝗲𝗰𝗮𝗽𝗶𝘁𝗮𝘁𝗶𝗻𝗴 𝘁𝗵𝗲𝗺 𝗮𝘀 𝗵𝗲 𝗲𝘀𝗰𝗮𝗽𝗲𝘀.
𝗧𝗼𝘀𝗵𝗶𝗿𝗼 𝘄𝗼𝘂𝗹𝗱 𝗮𝗴𝗮𝗶𝗻 𝘁𝗮𝗸𝗲 𝗵𝗶𝗱 𝗹𝗼𝗼𝘁 𝘁𝗼 𝘁𝗵𝗲 𝘀𝗽𝗼𝘁 𝗮𝗻𝗱 𝗱𝗿𝗼𝗽 𝗶𝘁 𝗼𝗳𝗳 "Man I really wish I coulda gotten more loot from that village before I got some rest but that just leaves tommorow am I righ𝘁?" 𝗧𝗼𝘀𝗵𝗶𝗿𝗼 𝘄𝗼𝘂𝗹𝗱 𝘁𝗵𝗲𝗻 𝗽𝗿𝗼𝗰𝗰𝗲𝗱 𝘁𝗼 𝗿𝗲𝗮𝗱 𝗵𝗶𝘀 𝗳𝗮𝘃𝗼𝗿𝗶𝘁𝗲 𝗯𝗼𝗼𝗸 𝘂𝗻𝘁𝗶𝗹𝗹 𝗵𝗲 𝗳𝗲𝗹𝗹 𝗮𝘀𝗹𝗲𝗲𝗽 𝗮𝗳𝘁𝗲𝗿𝘄𝗮𝗿𝗱𝘀.

                         |•| 𝑎𝑡 𝑚𝑖𝑑𝑛𝑖𝑔ℎ𝑡|•|

𝗧𝗼𝘀𝗵𝗶𝗿𝗼 𝘄𝗼𝘂𝗹𝗱 𝘄𝗮𝗸𝗲 𝘂𝗽 𝘁𝗼 𝘁𝗵𝗲 𝘀𝗼𝘂𝗻𝗱 𝗼𝗳 𝗺𝗮𝗿𝗰𝗵𝗶𝗻𝗴 𝗼𝘂𝘁𝘀𝗶𝗱𝗲 𝗼𝗳 𝘁𝗿𝗲𝗲 𝗵𝗼𝘂𝘀𝗲 𝗮𝗻𝗳 𝗮𝘂𝘁𝗼𝗺𝗮𝘁𝗶𝗰𝗮𝗹𝗹𝘆 𝗸𝗻𝗲𝘄 𝗵𝗼𝘄 𝘀𝘂𝘀𝗽𝗶𝗰𝗶𝗼𝘀 𝗮 𝘁𝗿𝗲𝗲 𝗵𝗼𝘂𝘀𝗲 𝗶𝗻 𝘁𝗵𝗲 𝗺𝗶𝗱𝗱𝗹𝗲 𝗼𝗳 𝗮 𝗳𝗼𝗿𝗲𝘀𝘁 𝗹𝗼𝗼𝗸𝗲𝗱 𝗮𝗻𝗱 𝘀𝗼 𝗵𝗲 𝗹𝗼𝗼𝗸𝗲𝗱 𝗼𝘂𝘁 𝘁𝗵𝗲 𝘄𝗶𝗻𝗱𝗼𝘄 𝘁𝗼 𝗮 𝗯𝘂𝗻𝗰𝗵 𝗼𝗳 𝘃𝗶𝗹𝗹𝗮𝗴𝗲𝗿𝘀 𝗵𝗼𝗹𝗱𝗶𝗻𝗴 𝘄𝗲𝗮𝗽𝗼𝗻𝘀 𝗮𝗻𝗱 𝘆𝗲𝗹𝗹𝗶𝗻𝗴. 𝗙𝗼𝗿 𝗵𝗶𝗺 𝘁𝗼 𝗴𝗲𝘁 𝗼𝘂𝘁 𝗯𝘂𝘁 𝗵𝗼𝘄 𝗱𝗶𝗱 𝘁𝗵𝗲𝘆 𝗸𝗻𝗼𝘄 𝗵𝗶𝗱 𝗲𝘅𝗮𝗰𝘁 𝗹𝗼𝗰𝗮𝘁𝗶𝗼𝗻 𝗵𝗲 𝘄𝗼𝗻𝗱𝗲𝗿𝗲𝗱 𝗺𝗮𝘆𝗯𝗲 𝗵𝗲 𝘀𝗵𝗼𝘂𝗹𝗱𝗲𝗻𝗴 𝗵𝗮𝘃𝗲 𝘁𝗼𝗹𝗱 𝘁𝗵𝗮𝘁 𝗺𝗲𝗿𝗰𝗵𝗲𝗻𝘁 𝗮𝗯𝗼𝘂𝘁 𝗹𝗶𝘃𝗶𝗻𝗴 𝗶𝗻 𝘁𝗵𝗲 𝗳𝗼𝗿𝗲𝘀𝘁... 𝗔𝗻𝗱 𝘀𝗼 𝘁𝗼𝘀𝗵𝗶𝗿𝗼 𝗼𝗽𝗲𝗻𝗲𝗱 𝘁𝗵𝗲 𝘄𝗶𝗻𝗱𝗼𝘄𝘀 𝗮𝘀 𝗵𝗲 𝘀𝗮𝗶𝗱 "Come to find me and so you have why not leave all of our problems in the past?" 𝗟𝗶𝘁𝘁𝗹𝗲 𝗱𝗶𝗱 𝘁𝗵𝗲𝘆 𝗸𝗻𝗼𝘄 𝘁𝗼𝘀𝗵𝗶𝗿𝗼 𝘄𝗮𝘀 𝘁𝗵𝗿𝗼𝘄𝗶𝗻𝗴 𝗮𝗹𝗹 𝗼𝗳 𝗵𝗶𝘀 𝗹𝗼𝗼𝘁 𝗶𝗻𝘁𝗼 𝘁𝗵𝗲 𝗯𝗮𝗰𝗸 𝗼𝗳 𝗵𝗶𝘀 𝗰𝗮𝗿𝗿𝗶𝗴𝗲 𝗯𝗲𝗰𝗮𝘂𝗲𝗱 𝗽𝗿𝗲𝗽𝗮𝗿𝗲𝗱 𝗵𝗲 𝘄𝗮𝘀 "if it's beef y'all want come and get it just be prepared for your defeat"𝗧𝗼𝘀𝗵𝗶𝗿𝗼 𝘄𝗼𝘂𝗹𝗱 𝘄𝗼𝘂𝗹𝗱 𝗸𝗶𝗰𝗸 𝘁𝗵𝗲 𝗹𝗮𝘁𝘁𝗲𝗿 𝗮𝗻𝗱 𝘁𝗵𝗿𝗼𝘄 𝗮 𝗺𝗮𝘁𝗰𝗵 𝗮𝘁 𝗶𝘁 𝗮𝘀 𝗶𝘁 𝗹𝗶𝘁 𝗼𝗺 𝗳𝗶𝗿𝗲 𝗮𝗻𝗱 𝗳𝗲𝗹𝗹 𝗼𝗻 𝘁𝗵𝗲𝗺. 𝗧𝗼𝘀𝗵𝗶𝗿𝗼 𝗷𝘂𝗺𝗽𝗲𝗱 𝗼𝘂𝘁 𝘁𝗵𝗲 𝗯𝗮𝗰𝗸 𝘄𝗶𝗻𝗱𝗼𝘄𝗻 𝘄𝗵𝗶𝗽𝗽𝗶𝗻𝗴 𝘁𝗵𝗲 𝟮 𝗵𝗼𝗿𝘀𝗲𝘀 𝗳𝗼𝗿 𝘁𝗵𝗲𝗺 𝘁𝗼 𝗺𝗼𝘃𝗲. 𝗟𝗼𝗼𝗸𝗶𝗻𝗴 𝗯𝗮𝗰𝗸 𝗮𝘁 𝘁𝗵𝗲 𝗯𝘂𝗶𝗹𝗱𝗶𝗻𝗴 𝗵𝗲 𝗵𝗮𝗱 𝗱𝗿𝗮𝘄𝗻 𝗼𝗻 𝗵𝗶𝗱 𝗺𝗮𝗽 𝗮𝗻𝗱 𝘄𝗮𝘀 𝗵𝗲𝗮𝗱𝗶𝗻𝗴 𝘁𝗼 𝗮 𝘄𝗲𝗹𝗹 𝗸𝗻𝗼𝘄𝗻 𝗰𝗶𝘁𝘆.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 01, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Is It Wrong To Be a Dark Elf In a DungeonWhere stories live. Discover now