Ezan sesiyle uyandım. Çok korkuyordum. Annem korkduğun zaman namaz kıl ve allaha dua et derdi. Hem bu namaza başlamamada vesile olurdu. Banyoya gittim. Abdest aldım. Sabah namazını kılmaya niyet ettim. Rukuya vardığımda arkamda birinin olduğunu gördüm. Korktum ama namaz kılmaya devam ettim. Namazımı selam verip bitirdim. Sonra arkama baktım gerçektende arkamda insan olmayan biri vardı büyük ihtimalle cindi. İyide cinler gözükmeski. Hadi bana musallat olduysa diye düşünürken o da namazını bitirdi ve korkma ben sana zarar vermem. Sana müslüman olmayan cinler zarar vermeye çalışır ama namazını kıldın iradeni güçlendirdin. Müslüman olmayan cinler de namaz kılanlardan korkarlar. Yanına yaklaşamazlar dedi ve gitti. Ağlasammı sevinsemmi bilmiyorum. Ama bundan sonra 5 vakit namazımıda kılıcam................. seccadenin üzerinde uyuya kalmışım. Annemin kahvaltı hazır sesiyle uyandım. Aşağıya indim. Elimi yüzümü yıkadım kahvaltıya oturdum. Annem bana dönüp hangi dağda kurt öldü dedi ben ne konuda dedim. Annem namaz kıldığını gördüm. İnşallah babanda seni örnek alıp başlar dedi. Babam alaylı bir şekilde amin dedi. Ve ben işe gidiyorum dedi Annem bu gün pazar ne işi dedi. Babam bizi dinlemeden gitti.