°Echo°

22 5 0
                                    

Adı= Maya Lopez
Takma Adları= Ronin, Anka Kuşu
Takımları= New Avengers, Hand
Güçleri= Tıpkı Taskmaster gibi herkesin hareketini kopyalayabilir.
-
Babası Wilson Fisk (Kingpin) tarafından öldürüldü. Babası Willie Lincoln (Crazy Horse) Maya'nın yüzünde kanlı bir el izi bırakarak ölür. Son bir dileği vardır. Kingin'in Maya'yı iyi yetiştirmesi. Kingpin, ölmekte olan adamın arzusunu yerine getirir ve ona kendi kızı gibi bakar. Zihinsel engelli olduğuna inanılan Maya, öğrenme güçlüğü çekenler için pahalı bir okula gönderilir. Orada, piyanoda bir şarkıyı tamamen kopyalamayı başarır.
...
Matt Murdock (Daredevil) ve Maya aşık olurlar. Kingpin babasını öldüren kişinin Daredevil olduğuna ikna eder. Ve Daredevil'i avlamak Maya "Echo" kimliğini alır. Yüzüne, ölen babasının bıraktığı kanlı el izine benzer beyaz bir el izi çizer. Daredevil ve Bullseye'nin hareketlerini incelemeye başlar. Birkaç başarısız denemeden  sonra Daredevil'in karanlıkta rahat hareket edebildiğini anlar. Zayıflığını bulup bunu ona karşı kullanır. Maya, Daredevil'i kolayca alt eder ve neredeyse öldürür. Ancak Daredevil'in Matt olduğunu öğrenince durumu reddeder. Matt Kingpin'in yalanlarını düzeltir. Maya, Wilson Fisk'ten intikam almak ister. Onunla yüzleşir ve Kingpin'i kör eder. Maya yaptıklarının ve birlikte büyüdüğü yalanların dehşetini fark eder. Ruhunu araştırmak için Amerika'dan kaçar. Geri döndüğünde Matt ile bir araya gelmek ister. Fakat Matt'i hayatında kör bir kadın (Mila Donovan) vardır. Wilson Fisk'i hapishanede ziyarete gider. Kingpin onu suçlamadığını ve onu hala kızı gibi sevdiğini söyler.  Maya babasının eski arkadaşı bilge şefe gider. Şef ruhunu arındırması için onu Vizyon Arayışına gönderir. Görevi sırasında Wolverine ile tanışır ve arkadaş olur. Çok geçmeden Maya geçmişiyle barışır ve performans sanatına geri döner.
...
Durumu= Yaşıyor
Hawkeye dizisinde yer aldı.
Echo dizisi geliyor
Devamı Echo 2 (Ronin)➡️

Marvel KarakterlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin