Nie wiem kto to bo kurwa nawet nie wiem co to za miejsce!
Schowałam sie pod biurkiem j wzielam jabuko lezonce na tym kawalku sztucznego drewna. Lezalam tak skulona w klembusek gdy jakas baba darla ryj.
Slysalam kroki szpileg wienc wyskoczylam i jeblam jom w leb jka zawodowy zucac jabulkami w ludzi.
Przed dzuewczyne wyskoczyl taki szegszi chłopak z balymi włosami. Jaboko się przecielo gdy udezylo w jego klaka. "CO DO KURWY?! JAK KURWA?!" Pomyślałam obsrana ze strachu bo się skaplam co zrobiłam lol
- Nie buj się... My ni- zaczol chłopak, ale ga babka w ruzowym go przepchla. Stanęła przedemnom. Miała wielkie cyce blond włosy i zajebisty outwit.
Miałam ochote bobawic się jej cyckami bo nie zle z nich skłiszj się wydaje. Z pięknych mysli o tym jak wlasnie się z niom macam wyrwal mnje jej glos.
- KURWA MAĆ KAZDY CIE SZUKA SUKO! - Krzykla na mnie :,( a ja nie lubię jak się na mnie kszyczy. - Kurwa ale ty jesteś ujebana krwjom😂😂😂😎😎😎😡😡 - powiedziała lekko się że mnie smiejonc paczonc na mój ryj.
- Miu to nie jest zabawne!🥺🥺🥺😭😭😭👹👹👹🥶🥶🥶 - powiedział zmartwiony chłopak pokryty metalem, z czarnymi kleskami pod nebeskimi oczami. To chyba nie czlowiek lol
- Zklej pizdę jebany tozdeże!😂😂😂🥶🥶😎😎👹👹🖕
- TO JEZD ROBOFOBICZNE¡!¡!!!!😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
Gdy ta dwójka se klucila to ja sobie zemdlalam.
Obudzylam se na jakiejs blasze. TA RUZOWA DOTYKALANJE PO PJERSIACH?!?!?!!
- G- GHHAAAAAAAAAAAAA?!?!!? C-CO TY ROBISZ?!?!!!🙀🙀🙀🙀😭😭⚠️⚠️⚠️🍒🍒
- Jak to co? Macamy cię
- M-macamy.....- powidzalam psestlasona. Zobacylam na drógiego cycka. Jakiś 7 latek w fioletowych wlosach i ciuchach jak z psychiatryka mnie macal po drugim bimbalku :,)
-< Nishihihi!~ Miałaś rację! Cycki to.super skłiszi!~😻😻😻😻🍑🍑🍑😩👌🦄🦄🦄🌹🌹🌹🌹🍓🍓🍓❤️❤️❤️❤️🤤🤤🤤😏😏😏🙀🙀🙀🍒🍒✨✨✨✨
Lol ja to odkrylam wczesnej. Czyli ze jestem zajebysta😎🖕
CZYTASZ
𝙈𝙤𝙟𝙚 𝙥𝙤𝙟𝙚𝙗𝙖𝙣𝙚 𝙥𝙧𝙯𝙮𝙜𝙤𝙙𝙮 𝙡𝙤𝙡
Teen FictionNo więc moje pojebane myśli. książkę będę pisać gdy będę mieć w chuj energii i mój mózg będzie napchany papierzem. Czyli o godzinach nocnych, albo poza domkiem :) lizanko Zjebane orto parodia depresja cięcie się masłem gwałty UwU sceny przyjaźń śmie...