▪️İÇİNDEKİLER▪️

1.5K 29 21
                                    

Tek bölümden oluşan oneshotlarımın okumadan önce içerikleri hakkında bilgi sahibi olabilirsiniz guys😚

Hikayeleri okurken vote vermeyi
Ve bol bol yorum yapmayı da unutmayalım plz🤗

NOT: yeni bir hikayeyi yayınlamadan önce içeriğini burda paylaşicam by bölümden güncelleme bildirimi alınca bi bakın derim😉

➖➖

BÖLÜM 1
The Underworld's Prince👑
TAEKOOK

Taehyung, kirli işlerin yürütüldüğü ünlü gece klupleri sahibinin gayrimeşru oğluydu ve 18 yaşında Jungkookla ayrılmak zorunda kaldığında bir daha kimse onun olanı incitemesin diye ellerini kana bulamış, nefret ettiği babası gibi kötü bir adam olmuştu. Yıllar sonra kanla boyanmış dünyasına Jungkook geri döndüğünde Taehyung artık onu koruyabilecek kadar güçlüydü.

BÖLÜM 2
FIGHT:Highschool🏀
YOONMIN

Park Jimin, okul başkanı, başarılı, yakışıklı ve örnek bir öğrenciydi. Hayatında ters giden hiçbir şey yoktu ta ki okulun basketbol takımı kaptanı ve serseri havasıyla kızların gözdesi Min Yoongi'ye aşık olana kadar. Park Jimin'in okul hayatı Min Yoongi sayesinde artık sorunlarla doluydu. Ha bir de her şeyin başlangıcı olan gökkuşağı şemsiyeyi unutmamak lazım.

BÖLÜM 3
Only Boys Club🍷
TAEKOOK

Yüzyıllar sonra ki yeni dünya da devletler yıkılmış, prenslikler ve onların klanları hüküm sürmeye başlamıştı. Dünya alfa, omega ve beta kast sistemi etrafında dönüyordu. Kim Taehyung aka Kleopatra, Only Boys Club'ın en gözde hostuydu ve bu sikik yüzyılda omega olarak doğmuş olması yetmezmiş gibi başka bir omegaya aşık olmuştu, OBC'ın diğer bir gözde hostu Jeon Jungkook'a.

BÖLÜM 4
My Best Friend🌈
YOONMIN

Park Jimin, lise mezuniyetinde cesaretini toplayarak en yakın arkadaşına aşkını itiraf etmişti fakat aldığı cevap çok sert olmuştu. Şiddetli bir yağmurun yağdığı o gün sokak arasında sıra dışı bir yabancı ona, onu mutlu etmek istediğini söylemişti. Ve Park Jimin, yıllar sonra tekrar hata yaptı, en yakın arkadaşı olan bu yabancıya aşık oldu ve Min Yoongi'den kaçmaya başladığı an olaylar Jimin'in beklediğinin aksine gelişti.

➖ ➖ ➖

BÖLÜM 5
Prince of Ice ❄️
YOONMIN

Buzlar Krallığının veliaht Prensi Min Yoongi, tedavisi olmayan bir hastalığa yakalandı. Prensin üvey annesi Kraliçe ölümü yaklaşan genci ülkenin terk edilmiş topraklarında ki Luna Kalesine sürgün etti. Ölmek üzere olduğu gece, sınırda ki Peri Krallığının topraklarına sızan Min Yoongi ayın en parlak olduğu günde kurtarıcısıyla karşılaşır, Peri Krallığının veliaht Prensi Park Jimin ile.

➖ ➖ ➖

COMING SOON
BÖLÜM 6

OneShot Stories|BTS|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin