1.fejezet

11 2 0
                                    

Szia. Én Elizabet vagyok. Pontosabban Elizabet szelleme, most pedig elfogom mondani, hogy az életem hogyan ért véget. Ha érdekel akkor tarts velem.

Ugyan úgy kezdődött a nap mint mindig. Lezuhanyoztam, reggeliztem, fogat mostam majd vártam a barátnőmre hogy jöjjön értem. Mikor beértem az iskolába akkor mindenki máshogy viselkedett, én és Hanna nem értettük miért. Majd oda jött egy random lány azt mondván hogy:

-Ti tudjátok hogy ki jön ebbe a suliba? -Mondta izgatottan 

-Nem nem tudjuk. -Mondtuk egyszerre 

-Hát Debrei Dávid!

Az anyukája híres ezért mindenki ismeri Dávidot. Göndör haja volt, zöld színű volt a szeme, barna színű a haja, 175 cm magas volt.

Na és itt volt az a pont ahol mind a ketten megdermedtünk. Egyszer csak mindenki elkezdett sikoltozni, majd pedig Dávid belépett az iskolai ajtón.

Vége lett a napnak, ezt követően Hanna megkeresett hogy kérdezősködjön Dávidról hogy nekem be jön-e. Persze nem mondtam el neki mert pontosan tudtam, hogy milyen, ő pedig elmondta volna Dávidnak. Ezért csak tovább sétáltam. Persze Hanna ezt nem hagyta annyiban és addig piszkált vele amíg el nem mondtam neki. Pár óra múlva már nem bírtam magamba tartani ezért elmondtam neki az igazságot. Hanna az a helyzet hogy nekem nagyon tetszik Dávid, és nem azért mert híres mert engem az nem érdekel, de olyan szép a szeme, és mikor meglátom egyből jönnek a pillangók és olyankor nem tudok mit csinálni!

Majd másnap reggel nem jött értem Hanna, tehát gyalog indultam el az iskolába! Az iskolába érkezve megláttam őt és Dávidot beszélgetni, ezért inkább elfutottam, hogy megne zavarjak valamit, de kíváncsi lettem rá, hogy Hanna el fogja-e mondani, hogy Dávid miatt nem jött értem suli előtt, vagy valami kamut fog benyögni.

Hát hazudott... Ebből kifolyólag egész nap nem szóltam  hozzá, hátha rájön hogy valamit elrontott. De őt ez nem érdekelte, és inkább Dáviddal töltötte az egész napot.

Tehát úgy döntöttem, másnap úgy megyek iskolába , hogy Hanna lássa mit is veszít el, Dávidnak pedig azt hogy miből marad ki...*Aznap egy mélyebb kivágású trikót választottam magamnak egy nagyon rövid farmer nadrággal, amiből nem kicsit tűnt ki a hátsó felem.* Ez sem érdekelte őket...tehát úgy döntöttem, hogy inkább haza megyek. 1 hétig nem voltam iskolába. Hanna nem értette mi is a bajom pontosan, de, hogy őszinte legyek nem is igazán érdekelte....

A sikertelen szerelemWhere stories live. Discover now