2.fejezet

11 1 0
                                    

Eközben Hanna szemszögéből:

-Szia Dávid, ha nem baj feltehetek egy kérdést?

-Igen persze, mond csak!

-Neked tetszik valaki a suliból? Akárki?

-Hát az őszintét bevalva igen....

-Na és ki az a szerencsés?

-Elizabet, azt hiszem ez a neve.

-Komolyan? Elizabet? Akkor segítek hogyan szerezd meg őt! Holnap reggel itt találkozunk!

-Oké, szia, és köszönöm!

-Ugyan semmiség!

Hanna ezután rohant Elizabethez kérdezősködni.(amit az előző részben már láthattatok)

-Elizabet addig foglak piszkálni amíg elnem mondod, hogy mit érzel Dávid iránt!

Remélem tetszik neki Dávid. -Mondta magába.Majd másnap reggel Hanna nem ment Elizabetért mert Dáviddal megbeszélte hogy vele találkozik a suliba reggel 6-kor. Hanna látta hogy Elizabeth elrohan, ezért utána futott.

-Hé, Elizabet minden oké?

-Igen persze, de kérdezhetek valamit?

-Igen persze hisz a barátnőm vagy! -Aggódva mondta ezt Hanna.

-Miért nem jöttél értem ma reggel? -Izgatottan felelt Elizabet.

Hú basszus nem mondhatom el neki az igazat, mert akkor nem lesz olyan meglepetés számára! -Jelentette magába Hanna.

-Csak azért mert nagyon sok házit kellet megcsinálnom ma reggel, és aztán rohantam az iskolába, bocsi csak tökre kimentél a fejemből  ma reggel! -Félve motyogott Hanna.Ezután Hanna rohant megkeresni Dávidot, hogy megmondja neki a legelső tanácsot!*Vegyél neki csokit, DE csakis epreset mert csak azt szereti!* Ezt Elizabet látta, és ez miatt nem szólt Hannához egész nap.Hanna kezdett aggódni ezért Dáviddal beszélte ki magát.

-Dávid! Vajon mit rontottam el, hogy Elizabet nem beszél velem egész nap? -Sírva fakad Dávidon.

-Jajj Hanna hiszen te ismered őt a legjobban, biztosan megtudod oldani! Nem lesz semmi baj. Ígérem!

-Köszönöm Dávid. Tudod igazából te nagyon rendes srác vagy. Örülnék ha te lennél Elizabet pasija!

Kezdett vörösödni Dávid arca. Majd másnap lett. Hanna ment volna Elizabetért, de csak az anyukája volt otthon, ezért megkérdezte Hanna hogy hol van Elizabet.

-Szia Rebeka, nem tudod hogy Elizabet hol van?

-Elment már az iskolába.

-Aha értem... Köszönöm. -Szomorúan közölte Hanna. Hanna az iskolába megint Dávidhoz ment, és elmondta neki hogy mi legyen a második lépése.

-Na Dávid, ugye megvetted a csokit?

-Igen, nálam van!

-Remek, akkor a második feladatod az lesz hogy menj oda Elizabethez és ptóbálj meg vele beszélni,és közbe pedig add oda neki a csokoládét!

-Hú oké, csak tudod az van hogy nagyon izgulok.

-Jaj Dávid nem kell! Elizabet nagyon rendes lány, de azért vigyázz mit mondasz mert ha nagyon rosszat mondasz akkor neked véged van! -Röhögte el magát Hanna,És itt volt az a rész amikor Elizabet haza ment, és ezért Dávid nem tudott vele beszélni. Majd csak várták és vártak hogy Elizabet jöjjön iskolába. Majd eltelt egy hét és Elizabet vissza jött....



You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 04, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

A sikertelen szerelemWhere stories live. Discover now